Laatste updates forum

Voor vragen, suggesties of problemen betreffende het forum maar ook mededelingen omtrent het forum.

Moderators: Thijs, Erje

Erje
Moderator
Moderator
Berichten: 561
Lid geworden op: di 29 nov 2005, 13:40
Contacteer:

Re: Laatste updates forum

Bericht door Erje »

Oh ben je nog steeds ziek? Balen man, beterschap! En dan ook nog zo druk met het forum. ..
Ik ben nu van huis en open hem net op de telefoon, maar alles staat nu mooi in het midden. Alleen de advertentie van Dry-Nederland valt erbuiten. Dan moet ik even naar rechts schollen.
Thijs
Site Admin
Site Admin
Berichten: 2770
Lid geworden op: di 26 apr 2005, 22:45
Contacteer:

Re: Laatste updates forum

Bericht door Thijs »

Hoe zit het met de text grootte nu?
Erje
Moderator
Moderator
Berichten: 561
Lid geworden op: di 29 nov 2005, 13:40
Contacteer:

Re: Laatste updates forum

Bericht door Erje »

Op de laptop ziet het er prima uit. De tekst is op de tablet nog hetzelfde denk ik, maar is niet echt een probleem. Ik wen er al aan.
En ik zie nu dat er op de laptop inderdaad ook een scrollbalkje naast zit.
Thijs
Site Admin
Site Admin
Berichten: 2770
Lid geworden op: di 26 apr 2005, 22:45
Contacteer:

Re: Laatste updates forum

Bericht door Thijs »

Nou das mooi. Het is inderdaad een kwestie van wennen allenaal. Over een tijdje weten we niet beter :) ben wel benieuwd wat andere mensen er van vinden.......
Erje
Moderator
Moderator
Berichten: 561
Lid geworden op: di 29 nov 2005, 13:40
Contacteer:

Re: Laatste updates forum

Bericht door Erje »

Ze hebben in ieder geval nog niet geklaagd ;-)
Thijs
Site Admin
Site Admin
Berichten: 2770
Lid geworden op: di 26 apr 2005, 22:45
Contacteer:

Re: Laatste updates forum

Bericht door Thijs »

Erje schreef:Ze hebben in ieder geval nog niet geklaagd ;-)
hahahaha nee inderdaad! ;)

Vannacht is er een nieuwe phpBB update uitgebracht te weten 3.1.1. Ik heb hem succesvol geinstalleerd. We zijn weer up to date. Was een beveiligingslek ofzo met oude browsers. Meer info op phpbb.nl ;)

Nu even wakker worden want het was weer erg vroeg vanmorgen. haha
Thijs
Site Admin
Site Admin
Berichten: 2770
Lid geworden op: di 26 apr 2005, 22:45
Contacteer:

Re: Laatste updates forum

Bericht door Thijs »

nou het is voor elkaar. De text is nu gecentreerd zoals het hoort. 1 probleem: als je internet explorer gebruikt werkt het niet goed. Chrome en Firefox wel. Telefoon werkt ook goed. Klote IE altijd. Ik ben er nog mee bezig.
Thijs
Site Admin
Site Admin
Berichten: 2770
Lid geworden op: di 26 apr 2005, 22:45
Contacteer:

Re: Laatste updates forum

Bericht door Thijs »

Erje vind jij het nog nodig om de lettergrootte op mobiele telefoon te vergroten? Ik weet nu hoe het moet. Zeg maar of het wenselijk is.
Erje
Moderator
Moderator
Berichten: 561
Lid geworden op: di 29 nov 2005, 13:40
Contacteer:

Re: Laatste updates forum

Bericht door Erje »

Volgens mij is het helemaal prima zo!
roeltje1
Druppel
Druppel
Berichten: 1
Lid geworden op: wo 05 nov 2014, 09:11
Contacteer:

Re: Laatste updates forum

Bericht door roeltje1 »

Hoi Thijs,

Ik ben Johan Schmidt en heb me een paar weken geleden laten helpen door Wim Venema met de Miradry methode. Ik wil met mijn ziektekostenverzekeraar de discussie over vergoeding aan. Nu heb ik al op de site van miradry in de VS gekeken om de wetenschappelijke grond op papier te hebben. Kan jij me helpen met een goed wetenschappelijke stuk over de behandeling en over hoevaak dit reeds in de VS met succes is toegepast? Heb je nog andere tips die ik kan gebruiken? Het zal mij erg helpen in de beargumentering. Alvast bedankt voor de moeite.

Groet, Johan Schmidt.
nienke86
Beekje
Beekje
Berichten: 31
Lid geworden op: zo 14 sep 2014, 08:58
Contacteer:

Re: Laatste updates forum

Bericht door nienke86 »

Ziet er mooi uit op de ipad! :D
Thijs
Site Admin
Site Admin
Berichten: 2770
Lid geworden op: di 26 apr 2005, 22:45
Contacteer:

Re: Laatste updates forum

Bericht door Thijs »

Hoi Johan

checkout:

http://www.bo-medical.com/nl/producten/miradry

http://www.bo-medical.com/nl/producten/ ... literatuur

ik wens je veel succes want mijn ervaringen met SKGZ zijn louter negatief. Ik heb meerdere keren gevraagd of behandelingen tegen hyperhidrosis vergoed zouden worden en allen zijn afgewezen; ondanks dat ik uitgebreide research had gedaan en medische artikelen had meegestuurd. Staat hier allemaal op het forum. Ik wil geen doemdenker zijn maar durf wel te stellen dat er grote kans is dat ze het niet gaan vergoeden ivm niet aan de stand van de wetenschap bewezen bladiebladiebla. Maar dat je het wilt proberen juich ik toe. Ik denk zelf dat de behandeling te nieuw is. Zelfs curretage wat al sinds de jaren 70 wordt gedaan is afgewezen dus tel uit je winst. :x

Ik zou verder nog googlen en info opvragen bij de internationale hyperhidrosis vereniging. sweathelp.org en wellicht kan Wim Venema je nog verder helpen. Succes en hou ons op de hoogte.

@nienke86: thanx!
Thijs
Site Admin
Site Admin
Berichten: 2770
Lid geworden op: di 26 apr 2005, 22:45
Contacteer:

Re: Laatste updates forum

Bericht door Thijs »

Eindelijk de forum naam text weten te centreren ook voor internet explorer 11.0! Volgens mij is het helemaal goed nu !
Thijs
Site Admin
Site Admin
Berichten: 2770
Lid geworden op: di 26 apr 2005, 22:45
Contacteer:

Re: Laatste updates forum

Bericht door Thijs »

Na bijna 10 jaar is het oude logo eindelijk vervangen voor een nieuwe logo. Nieuwe style, nieuwe software dus ook nieuw logo. Hij kan nog aangepast gaan worden maar ik vind hem nu al rete strak. :) Met dank aan Erje's zoon. Super vet hoor.

April 2015 bestaan we 10 jaar mensen. Met een frisse nieuwe blik kijken we al naar de volgende 10 jaar..... hoop dat jullie het logo mooi vinden enne vergeet niet te schrijven hier ! ;)

gr Thijs
Thijs
Site Admin
Site Admin
Berichten: 2770
Lid geworden op: di 26 apr 2005, 22:45
Contacteer:

Re: Laatste updates forum

Bericht door Thijs »

Forum is succesvol geupdate naar phpBB 3.1.2 die sinds gisteren uit is gekomen.

gr Thijs
Plaats reactie