Laatste updates forum

Voor vragen, suggesties of problemen betreffende het forum maar ook mededelingen omtrent het forum.

Moderators: Thijs, Erje

Thijs
Site Admin
Site Admin
Berichten: 2770
Lid geworden op: di 26 apr 2005, 22:45
Contacteer:

Re: Laatste updates forum

Bericht door Thijs »

Nou het is nu 20.42 uur en ik ben al vanaf vanmiddag 1400 uur bezig om het forum helemaal te upgraden. Volgens mij is het redelijk gelukt zo.
Het logo is weer terug bovenaan het scherm. (Deze wil ik alleen nog centreren)
De banners onderaan het scherm zijn er ook weer en alles werkt na behoren. Ik ben benieuwd of er nog vreemde situaties gaan voordoen en daar heb ik jullie voor nodig.... dus mocht je op of aanmerkingen hebben, vreemde dingen signaleren op het forum, meld het dan ff aan mij !

Met dank aan Angela, Annelies en de phpbb.nl support crew. Zonder jullie had ik het zeker niet gered vandaag. :kiss

Groetjes Thijs
TomH
Oceaan
Oceaan
Berichten: 741
Lid geworden op: vr 19 aug 2005, 12:19
Contacteer:

Re: Laatste updates forum

Bericht door TomH »

Het ziet er allemaal netjes uit! Ff wennen maar dat zal wel lukken dacht ik zo, :) Top! :thumbsup
Thijs
Site Admin
Site Admin
Berichten: 2770
Lid geworden op: di 26 apr 2005, 22:45
Contacteer:

Re: Laatste updates forum

Bericht door Thijs »

gmail adressen zijn ook weer toegestaan op dit forum! Verder is het ook mogelijk om een sub topic te openen in een al bestaande topic. Als mensen hier in geinteresseerd zijn dan hoor ik dit graag. Verder zijn alle spam users van het forum verwijderd. (Naja bijna allemaal!)

Het gaat de goede kant op... gemiddeld hebben we zo'n 300 unieke gebruikers per dag en we zijn wat dat aangaat nog steeds groeiende.

Groetjes Thijs
OkraMau
Waterval
Waterval
Berichten: 176
Lid geworden op: ma 05 mei 2008, 16:15
Locatie: Bergen op Zoom
Contacteer:

Re: Laatste updates forum

Bericht door OkraMau »

heb al wat ideetjes voor frontpage, woensdag (en miss tussendoor morgen) zla ik eens aan de slag gaan :)
Thijs
Site Admin
Site Admin
Berichten: 2770
Lid geworden op: di 26 apr 2005, 22:45
Contacteer:

Re: Laatste updates forum

Bericht door Thijs »

Vandaag het forum geupdate naar 3.03. Dit is de laatste versie die uit is met nog meer verbeter punten. Het is gelukt en als het goed is draait alles weer stabiel. zo niet, dan hoor ik het graag.

groetjes Thijs
Moon
Rivier
Rivier
Berichten: 85
Lid geworden op: ma 06 jun 2005, 19:30
Locatie: Rotterdam
Contacteer:

Re: Laatste updates forum

Bericht door Moon »

Wowwwwwwwwwww ziet er geweldig uit!!

Goed gedaan :goedzo

Monique
Thijs
Site Admin
Site Admin
Berichten: 2770
Lid geworden op: di 26 apr 2005, 22:45
Contacteer:

Re: Laatste updates forum

Bericht door Thijs »

Het gaat goed met het forum... het aantal bezoekers is zeker sinds de zomer enorm gestegen en we zijn alleen maar groeiende.

We hebben zo'n 500.000 bezoekers iedere maand en 400+ unieke bezoekers per dag. Voorheen (een kleine jaar geleden) was dit ongeveer 200.

Ook zijn we helemaal up to date voor wat betreft de forum software.

Vandaag is er een artikel verschenen in Elsevier en op dokterdokter.nl over overmatig zweten. Iets wat goed is want zo halen we hyperhidrosis uit de taboe sfeer. Hoe meer info en bekendheid hoe beter.

Kijk op http://www.elsevier.nl/web/10242042/Lif ... m?rss=true of

http://www.dokterdokter.nl/man/uiterlij ... e-remedies

voor het artikel.

Het ziet er niet naar uit dat het aantal bezoekers minder wordt. Wel zie ik in de winter maanden een afname maar over het algemeen zijn we dus nog steeds groeiende. 1 % van de bevolking heeft hyperhidrosis dus dat zijn een heleboel mensen, lang niet allen zijn hier op het forum dus er is nog zat potentie om verder te groeien. :)

Ik wil een ieder tot nu toe bedanken die het forum heeft gemaakt zoals het nu is, zonder jullie kan dit forum niet bestaan!

Groetjes Thijs
sjemmie79
Beekje
Beekje
Berichten: 17
Lid geworden op: za 18 jul 2009, 12:28
Contacteer:

Re: Laatste updates forum

Bericht door sjemmie79 »

ik kan alleen nog geen pbs versturen
ik krijg een foutmelding
Algemene fout
SQL ERROR [ mysqli ]

Can't create/write to file '#sql_7c9e_0.MYD' (Errcode: 17) [1]

Een SQL-fout deed zich voor tijdens het samenstellen van deze pagina. Contacteer de beheerder als dit probleem zich blijft voordoen.
Thijs
Site Admin
Site Admin
Berichten: 2770
Lid geworden op: di 26 apr 2005, 22:45
Contacteer:

Re: Laatste updates forum

Bericht door Thijs »

Ik heb het ook door.... ik kan niet meer in het gebruikerspaneel of mijn persoonlijke berichten..... ik heb nog geen flauw idee wat er aan de hand is, ik heb niets gewijzigd onlangs..... Ik ga er mee aan de slag.... Het lijkt er op alsof niemand persoonlijke berichten kan lezen cq versturen. slechte zaak.

groetjes Thijs
Thijs
Site Admin
Site Admin
Berichten: 2770
Lid geworden op: di 26 apr 2005, 22:45
Contacteer:

Re: Laatste updates forum

Bericht door Thijs »

Wat navraag leert dat dit een probleem is die ligt bij de host van ons forum. Ik heb contact opgenomen met de host en hopelijk gaan zij dit snel fixxen. Tot die tijd is het ff niet mogelijk om PB's te versturen. Sorry.

Groetjes Thijs
Thijs
Site Admin
Site Admin
Berichten: 2770
Lid geworden op: di 26 apr 2005, 22:45
Contacteer:

Re: Laatste updates forum

Bericht door Thijs »

De fout omtrent de PB's is gefixed.... vanaf nu kunnen we allemaal weer PB's versturen en lezen.

Als er nog op of aanmerkingen (of foutmeldingen) zijn omtrent het forum dan graag een berichtje naar mij of email naar overmatigzweten@hotmail.com

groetjes Thijs
Thijs
Site Admin
Site Admin
Berichten: 2770
Lid geworden op: di 26 apr 2005, 22:45
Contacteer:

Re: Laatste updates forum

Bericht door Thijs »

Zojuist de laatste forum software geinstalleerd. We zijn weer helemaal up to date met phpbb versie 3.06.

Volgens mij werkt alles nog naar behoren.. zo niet dan graag een mail mijn kant op via pb of overmatigzweten@hotmail.com

groetjes Thijs
Thijs
Site Admin
Site Admin
Berichten: 2770
Lid geworden op: di 26 apr 2005, 22:45
Contacteer:

Re: Laatste updates forum

Bericht door Thijs »

Nou na heel veel pijn en moeite... en vooral veel fouten en gedoe ben ik er vannacht in geslaagd het forum te upgraden naar phpBB 3.07 de laatste versie.

Ik denk dat alles weer naar behoren werkt. zo niet dan hoor ik het graag....

groetjes Thijs
TomH
Oceaan
Oceaan
Berichten: 741
Lid geworden op: vr 19 aug 2005, 12:19
Contacteer:

Re: Laatste updates forum

Bericht door TomH »

We houden het in de gaten. ;)
Thijs
Site Admin
Site Admin
Berichten: 2770
Lid geworden op: di 26 apr 2005, 22:45
Contacteer:

Re: Laatste updates forum

Bericht door Thijs »

En wederom is er een nieuwe software versie van het forum uitgekomen. pffffff blijf aan de gang. Maar ditmaal een kleine verandering (security matter) dus ik heb hem succesvol geinstalleerd..... mochten er problemen zijn met het forum dan hoor ik het graag....

Groetjes Thijs
Plaats reactie