Tips nodig!

Voor vragen, suggesties of problemen betreffende het forum maar ook mededelingen omtrent het forum.

Moderators: Thijs, Erje

Thijs
Site Admin
Site Admin
Berichten: 2770
Lid geworden op: di 26 apr 2005, 22:45
Contacteer:

Bericht door Thijs »

Hmmm.. ik vind het juist veel overzichtelijker nu. Het was juist zoeken in de vorige indeling. Alle methodes (pillen, iontophorese, kleding en operaties) zaten allemaal in 1 topic. Dat kan inderdaad handig zijn maar aan de andere kant vereist dat ook een hoop gezoek en dat mensen veel dubbele berichten schrijven.

Nu is er nog steeds een algemeen forum waar mensen dingen kunnen schrijven die HH gerelateerd zijn maar niet in de overige plekken passen.

Niets is definitief hoor... maar voordat de nieuwe indeling van start ging had ik al gevraagd om tips en kreeg ik niets te horen van mensen die de indeling goed vonden zoals het was. Dus tja... voorlopig wil ik het zo even aankijken.... Ik wil zo en zo veel meer feedback van mensen want als ik dat niet krijg dan moet ik zelf bepalen wat mij het beste lijkt.

Dus laat de reacties maar komen....

Groetjes Thijs
zwetertje
Beekje
Beekje
Berichten: 13
Lid geworden op: di 20 feb 2007, 12:51
Locatie: Dieren
Contacteer:

Bericht door zwetertje »

Thijs schreef:Daarom wil ik zo graag een sponsor hebben die mij of harde schijf ruimte kan geven in ruil voor een enkele reclame banner of een sponsor die geld wil doneren. groetjes Thijs
Hoi Thijs,

Goed idee, van die banners. Inmiddels ben je een maand of 9 verder na jouw bericht en misschien is het een idee om Carpe te vragen een banner te plaatsen, aangezien er hier veel over Carpe gesproken wordt. Omdat velen ook goed te spreken zijn over Carpe krijgen zij ook weer klanten via dit forum. Heeft dus wederzijds effect als zij met een banner wat geld in het laatje brengen.
Mocht ook dit al eerder ergens geopperd zijn, dan wederom mijn excuses voor het dubbel plaatsen van een dergelijk bericht. Ik doe mijn best om echt alle berichten gelezen te hebben maar met een (halve) baan, een huishouden en fibromyalgie heb ik er niet veel energie voor.
Thijs
Site Admin
Site Admin
Berichten: 2770
Lid geworden op: di 26 apr 2005, 22:45
Contacteer:

Bericht door Thijs »

Hoi,

Nou ik heb tot twee maal toe vergeefs gepoogd carpe bereid te vinden om een banner te plaatsen. Ik krijg gewoon geen antwoord van ze. lullig maar waar......

groetjes Thijs
Plaats reactie
  • Vergelijkbare Onderwerpen
    Reacties
    Weergaves
    Laatste bericht