Flashchat

Voor vragen, suggesties of problemen betreffende het forum maar ook mededelingen omtrent het forum.

Moderators: Thijs, Erje

Plaats reactie
Angela
Oceaan
Oceaan
Berichten: 415
Lid geworden op: zo 22 mei 2005, 18:16
Locatie: Nieuwegein
Contacteer:

Flashchat

Bericht door Angela »

Hoi allemaal en dan met name Thijs ;),

ik vroeg me of ik de enige ben die moeite heeft om op de chat te komen? Vroeger kwam ik er altijd wel op maar hij doet het nu niet meer. Hij laadt wel maar daarna zie ik alleen een blauw scherm met een mooi patroontje :).
Groetjes!
Thijs
Site Admin
Site Admin
Berichten: 2770
Lid geworden op: di 26 apr 2005, 22:45
Contacteer:

Bericht door Thijs »

Klopt Angela, ik had ook elders op dit forum een tijdje geleden gemeld dat de chat offline is en niet meer online zal komen. Het werd te weinig gebruikt dus helaas....
Angela
Oceaan
Oceaan
Berichten: 415
Lid geworden op: zo 22 mei 2005, 18:16
Locatie: Nieuwegein
Contacteer:

Bericht door Angela »

O, sorry, toen was ik even afwezig denk ik :).
Jammer! Ook niet nu het weer wat drukker wordt? Zie regelmatig anderen online als ik een berichtje achterlaat.
Thijs
Site Admin
Site Admin
Berichten: 2770
Lid geworden op: di 26 apr 2005, 22:45
Contacteer:

Bericht door Thijs »

Nee. Helaas... ik was zo en zo niet tevreden over die chat.. hij was erg traag ook vond ik. Prijs jezelf gelukkig dat je een van de weinigen bent die ooit in de enige echte overmatig zweten chat heeft gezeten! hihi

Groetjes Thijs
Angela
Oceaan
Oceaan
Berichten: 415
Lid geworden op: zo 22 mei 2005, 18:16
Locatie: Nieuwegein
Contacteer:

Bericht door Angela »

Hahaha, ja, dat is wel een eer! Voel me meteen heel oud. Maarre, je forum heeft het toch maar mooi een jaar overleefd en is toch wel errug alive and kicking! Applausje voor jezelf! Gefeliciteerd! :)
Thijs
Site Admin
Site Admin
Berichten: 2770
Lid geworden op: di 26 apr 2005, 22:45
Contacteer:

Bericht door Thijs »

thank you... thank you! hihi... ja het forum zoals het nu is draait al een jaar. Uit mijn hoofd ben ik begonnen in maart 2005 met het oude forum (ken je hem nog? hij bestaat nog steeds hihi). Op naar het 2e jaar!

groetjes Thijs
Plaats reactie