Welkom op ons nieuw forum!

Voor vragen, suggesties of problemen betreffende het forum maar ook mededelingen omtrent het forum.

Moderators: Thijs, Erje

Thijs
Site Admin
Site Admin
Berichten: 2770
Lid geworden op: di 26 apr 2005, 22:45
Contacteer:

Bericht door Thijs »

Hmm dat automatisch inloggen werkt inderdaad niet zie ik nu ook.. beetje vreemd inderdaad... dacht eerst dat het kwam dat je cookies op uit heb staan maar die heb ik op aan staan en bij mij werkt het ook niet. Hmm zal eens even spitten links en rechts...

Tuurlijk hoef je geen hyperhidrosis te hebben om last van zweten te hebben. Hier is iedereen welkom, al zweet je niet.(anhydrosis heet dat)

Zolang we maar een steun en toeverlaat voor elkaar kunnen zijn en het hele zweetverhaal uit de taboe kunnen halen!

Ohja.. oproepje aan een ieder.... er zijn heel veel weblogs zoals sommigen vast weten... maak a.u.b. reclame voor onze site. Die weblogs worden door veel mensen gelezen... Ik zit eigenlijk nooit op weblogs maar forums enzo...

Go go gadget go :?
Thijs
Site Admin
Site Admin
Berichten: 2770
Lid geworden op: di 26 apr 2005, 22:45
Contacteer:

Bericht door Thijs »

yes! het werkt... eindelijk!! tik je op www.google.com hyperhidrosis forum in dan kom je op pagina 3 dit tegen:

Patienten forum voor mensen met hyperhidrosis
overmatigzweten.webhop.net/ - 2 mei 2005 - Gelijkwaardige pagina's

goed he ? :D

En kijk je op

http://www.webwatch.be/NL/cat.cfm?MAINC ... Gezondheid

dan staan we onderaan!!! jippieeeeeeeeeee :o
Carina
Waterval
Waterval
Berichten: 165
Lid geworden op: zo 01 mei 2005, 16:16
Locatie: Eindhoven
Contacteer:

zweten met een luchtje

Bericht door Carina »

Hoi allemaal

Weer een week voorbij en ik ben nog steeds droog (al drie weken) Heb leuke t-shirts al een hele dag aan gehad zonder vocht en zonder stank. Het gaat fantastisch met me, een stuk beter gehumeurd.

Groetjes Carina
Laatst gewijzigd door Carina op vr 13 mei 2005, 17:36, 1 keer totaal gewijzigd.
Thijs
Site Admin
Site Admin
Berichten: 2770
Lid geworden op: di 26 apr 2005, 22:45
Contacteer:

Bericht door Thijs »

Hoi luitjes,

Het gaat langzaam maar zeker beter met het forum. Er wordt gelukkig meer geschreven en we hebben nu 15 leden. Als je op google nu hyperhidrosis forum intikt staan we al op pagina 1 en ook op www.dermatologie.startkabel.nl staan we vermeld!

Het harde werk begint zijn vruchten af te werpen... langzaam maar toch zeker :)

Groetjes Thijs
Carina
Waterval
Waterval
Berichten: 165
Lid geworden op: zo 01 mei 2005, 16:16
Locatie: Eindhoven
Contacteer:

Bericht door Carina »

Hoi Allemaal

Weer een week voorbij en de alluminium-chloride lotion houdt me echt droog. Ik hoop dat het zo blijft, wie heeft hier ervaring mee?
De alluminium-chloride lotion die ik van de huisarts heb gekregen bevat 20% van dat spul(eerder heb ik al 15% geprobeert maar dat hielp maar 2 weken)
Wie weet hoeveel % alluminium-chloride er in Odorex extra-dry en in Syneo5 zit?
Het is nu al 4 weken nagenoeg droog en ben er zeer blij mee. :o

groetjes Carina :D :D :D :D
repelsteeltje
Druppel
Druppel
Berichten: 2
Lid geworden op: di 24 mei 2005, 15:12
Contacteer:

Bericht door repelsteeltje »

hallo allemaal,

Ook ik ben een zweterig typje...nu heb ik alleen erg veel hinder van mijn oksels, niet dat ik verder niet zweet maar op die plek is het echt vreselijk. Zo'n 2 jaar geleden heb ik een verwijsbrief gekregen van mijn dokter en kon ik in het ziekenhuis in aanmerking komen voor botox. Blij dat ik was!! Deze behandeling heeft mij erg geholpen en werkelijk waar ik heb zo'n anderhalf jaar okseldroog rondgehuppelt! Nu is het in alle hevigheid terug maar heb ik gehoord dat die botoxbehandeling inmiddels uit het ziekenfonds is geschrapt...weet mischien iemand van jullie of dit zo is? Ja ik weet het een belletje naar het ziekenhuis en ik weet het ook maar ik hik altijd overal heel lang tegenaan..alvast bedankt!!
En Thijs tof dat je deze site hebt gemaakt!!

groetjes
Thijs
Site Admin
Site Admin
Berichten: 2770
Lid geworden op: di 26 apr 2005, 22:45
Contacteer:

Bericht door Thijs »

Hoi Repelsteeltje,

Welkom op ons forum.
Nou botox word inderdaad niet meer vergoed door het ziekenfonds. Ik zou zeggen lees het forum goed door en dan denk ik dat je op 80% van je vragen al antwoord vindt! Botox moet betaald worden uit het ziekenhuis budget dus informeer of jouw ziekenhuis in de buurt dat wil vergoeden ja of nee.

Veel plezier hier enne stel jezelf even voor als je wilt in de offtopic sectie !
Dit geld overigens voor alle leden die zich nog niet hebben voorgesteld. Niets moet, maar is wel leuk om te weten wie je bent en wat je doet!

groetjes Thijs
Ina van Ringen
Waterval
Waterval
Berichten: 136
Lid geworden op: vr 20 mei 2005, 23:17
Locatie: Woerden
Contacteer:

Bericht door Ina van Ringen »

Helaas Repelsteeltje, je zal net als ik de barricaden weer op moeten om het voor elkaar te krijgen. Grrrr :x
Succes Ina
Ach
Rivier
Rivier
Berichten: 81
Lid geworden op: ma 27 mar 2006, 23:01
Contacteer:

Bericht door Ach »

Zoeken via Google op "wat is hyperhidrosis" levert een link op de eerste pagina op. Heel netjes. Maar niet iedereen weet natuurlijk de term...
Moon
Rivier
Rivier
Berichten: 85
Lid geworden op: ma 06 jun 2005, 19:30
Locatie: Rotterdam
Contacteer:

Bericht door Moon »

Thijs, het ziet er geweldig uit!!!

Mijn complimenten.

Gr Monique, enne wanneer is de meeting :
Thijs
Site Admin
Site Admin
Berichten: 2770
Lid geworden op: di 26 apr 2005, 22:45
Contacteer:

Bericht door Thijs »

Ach schreef:Zoeken via Google op "wat is hyperhidrosis" levert een link op de eerste pagina op. Heel netjes. Maar niet iedereen weet natuurlijk de term...
ach ja mensen met HH weten ons toch wel te vinden, en das het belangrijkst toch ? Het blijkt wel uit de enorme groei van het aantal gebruikers sinds het begin en nu. Het begint zelfs zulke vormen aan te nemen dat ik eerdaags genoodzaakt ben uit te breiden. Tik je op google.nl weten in dan stan we op de 7e plek. Dus ach... ;) we gaan de goede kant op !

Enne thanx Moon. Het was hard nodig. Zodra ik weer wat tijd hebt komen de puntjes op de i. :D

Groetjes Thijs
Plaats reactie