Berichten van andere sites/beheerders

Voor vragen, suggesties of problemen betreffende het forum maar ook mededelingen omtrent het forum.

Moderators: Thijs, Erje

Plaats reactie
Thijs
Site Admin
Site Admin
Berichten: 2770
Lid geworden op: di 26 apr 2005, 22:45
Contacteer:

Berichten van andere sites/beheerders

Bericht door Thijs »

Hoi,

Zoals jullie inmiddels wel weten maak ik heel veel promotie voor dit forum op tal van websites, link pagina's, gastenboeken, enz. enz. En vaak email ik ook met beheerders van gezondheids websites. Daar ik af en toe een reactie terug krijg, leek het me leuk om deze reacties hier te plaatsen. Want ons forum mag niet bij iedereen vernoemd worden, blijkbaar ! :?

Leest u mee ? :o


Beste Thijs,



Allereerst hartelijk dank voor je mail. Helaas kunnen wij niet ingaan op je vraag voor vermelding op onze website. Vanaf onze start hebben wij besloten dit voor geen enkele vereniging toe te staan.

Voor wat betreft vergoeding van de behandeling heb je volkomen gelijk. Als je het voor elkaar krijgt om via een dermatoloog te worden behandeld, dan kan het zijn dat je via het ziekenhuisbudget een vergoeding krijgt, via een particuliere instelling is dit tot op heden helaas niet mogelijk. Wij hebben diverse malen aanvragen van onze klanten ondersteund, maar via de verzekeraars altijd een weigering tot betaling gekregen. Helaas. Ik ben het volkomen met je eens dat een overmatige vorm van transpiratie een behoorlijke claim op je leven kan leggen.

Ik hoop dat de behandeling met botox jou veel voldoening schenken, wij ervaren dat onze klanten er zeer gelukkig mee zijn.



Veel succes met de vereniging, mochten er vragen zijn, dan kun je ons altijd bellen of mailen.

Tel.023-5635428

Met vriendelijke groet,

Belinda van Straaten

Centrum voor Laserontharing





Of wat dacht je van deze ?


Beste Thijs,

Bedankt voor je belangstelling in Allergieplein.nl

Ik heb je site met belangstelling gelezen, werkt prima. Ik zal de link echter niet plaatsen op de linkpagina, aangezien het onderwerp niet voedselovergevoeligheid gerelateerd is.

Ik heb er echter geen moeite mee als je de website een (1) keer meldt op de volgende discussie:

* http://www.allergieplein.nl/showpage.asp?
Met vriendelijke groet'n, Jos / Redactie

W: www.allergieplein.nl
E: jos.verwijs@allergieplein.nl

"Allergieplein.nl: Ontmoetingen met deelgenoten"


Het leukste bericht kreeg ik van een man die inmiddels 88 jaar is en een gepensioneerd dermatoloog is. Hij heeft een eigen website en ik had hem gevraagd of ons forum op zijn linkspagina mocht. Ik kreeg als antwoord:

Deze oude man van 88 heeft een auto ongeluk gehad en is aan het revalideren. Ik hoop spoedig op uw verzoek in te kunnen gaan!

Hahaha toppie he ?

Helaas heb ik het originele email niet meer!

En nog eentje:

Beste Anne en Thijs,

Dank voor jullie mail van 5 mei. Jullie hebben een zinvol initiatief genomen.

Helaas kunnen we jullie verzoek niet honoreren. Dat heeft er mee te maken dat Stichting Aquamarijn een website voor professionals is en niet voor patienten. Wij verwijzen voor patientenaangelegenheden dan ook steeds door naar de Huidfederatie, de koepelorganisatie van de patientenverenigingen, waarvoor we dan uiteraard wel een link hebben geplaatst.

Wellicht kan de Huidfederatie voor jullie vereniging-in-wording iets betekenen.

Ik wens je in ieder geval veel succes toe,

John de Korte
Ohja, ik heb de huidfederatie gevraagd of zij ons forum als link wilden opnemen maar ik heb nog steeds niets gehoord :(

Ook uit belgie kreeg ik reacties:

Deze komt van medicalskincare.be


Beste wij zullen uw url op onze website zetten. Wij zijn blij dat we u kunnen helpen en dat er inderdaad een forum komt voor dit probleem welke vele mensen aanbelangd.



Met de meeste hoogachting



Dr Van Herpe
Noot: de laatste keer dat ik op hun site keek stond ons forum er nog steeds niet op. Ze zullen het wel druk hebben ;)


Nou dat was hem weer....

groetjes Thijs
Thijs
Site Admin
Site Admin
Berichten: 2770
Lid geworden op: di 26 apr 2005, 22:45
Contacteer:

Bericht door Thijs »

vandaag weer eentje:

Beste Thijs,

Bedankt om Uw site: forum voor mensen met hyperhidrosis met link: http://www.overmatigzweten.webhop.net/ aan te melden voor nazicht en plaatsing in de SEARCH BELGIUM database. Uw site werd nagekeken en toegevoegd in de categorie - › Hulpgroepen -. Als u vragen hebt betreffende uw aanmelding neem dan contact via info@search-belgium.com.Gelieve bovenstaand logo te gebruiken om naar ons te linken. Hartelijk dank!

en nog een:

Hallo Thijs,

Bedankt voor de link. Uw website heb ik aan deze pagina en rubriek toegevoegd:
http://www.linkpaginas.nl/gezondheidpag ... n.htm#huid

Ik hoop u hiermee voldoende van dienst te zijn. Als u nog vragen heeft of opmerkingen dan verneem ik dat graag van u.

Wat bedoel u nou met deze zin?
"Als het maar hard is, anders niet!"

Met vriendelijke groet,

Gerlof Kok
Leuk he ? Enne die zin "als het maar hard is anders niet!" die slaat op een text van rubberen robbie, uiteraard slaat het op motor rijden ;)

Groetjes Thijs
Thijs
Site Admin
Site Admin
Berichten: 2770
Lid geworden op: di 26 apr 2005, 22:45
Contacteer:

Bericht door Thijs »

En nog een paar leuke reacties.. te beginnen met een berichtje van een dermatoloog uit het van Leyenburgh ziekenhuis in Den Haag.

Ls

Ik heb de links naar jullie site inmiddels geplaatst

Met Vriendelijke Groet

DLJ Tavy, neuroloog/klinisch neurofysioloog
Afdeling Klinische Neurofysiologie
HagaZiekenhuis Lokatie Leyenburg
Leyweg 275
2545 CH den Haag
070-3592317
d.tavy@leyenburg-ziekenhuis.nl
www.neurologie-denhaag.nl

En van sudor kreeg ik de volgende mail:

Geachte Thijs,

Bedankt voor uw e-mailbericht. Wij zullen de link plaatsen op onze website. In de rechterbalk komt onderaan te staan:
Meer info: www.overmatigzweten.webhop.net
Graag worden wij ook op uw website geplaatst.

Met vriendelijke groet,
Inge Schreurs
Managementassistent (aandachtsgebied PR en Communicatie)

Zorgservices Twente
Geerdinksweg 153
Postbus 690, 7550 AR Hengelo
Telefoon (074) 290 49 50
Fax (074) 290 49 51
E-mail i.schreurs@zgt.nl
Internet www.zorgservicestwente.nl
Thijs
Site Admin
Site Admin
Berichten: 2770
Lid geworden op: di 26 apr 2005, 22:45
Contacteer:

Bericht door Thijs »

Nog eentje van de Nederlandse Huidfederatie...
Geachte Thijs

Het Algemeen Bestuur van de Huidfederatie heeft op haar laatste vergadering besloten om patiëntenverenigingen in oprichting een `eigen plaats` te geven op de Website van de Huidfederatie. Dit om onderscheid te maken tussen de al opgerichte en aangesloten verenigingen en de verenigingen in oprichting die nog niet zijn aangesloten bij de Huidfederatie.

De verenigingen i.o. kunnen zo betere bekendheid krijgen en daardoor misschien sneller groeien.



Graag verneem ik van u of u een link wilt van onze website naar uw website. U kunt dan alle gegevens naar mij mailen.


Indien u nog vragen heeft kunt u bellen met het secretariaat van de Huidfederatie.



Met vriendelijke groet,

HUIDFEDERATIE
Thijs
Site Admin
Site Admin
Berichten: 2770
Lid geworden op: di 26 apr 2005, 22:45
Contacteer:

Bericht door Thijs »

Klik op onderstaande link en lees mee wat anderen over ons forum vinden.

http://www.fresource.net/forum/list_message/19922#19922

Dit forum wordt geplaatst op forum.pagina.nl en als ik het mag geloven zijn de criteria zeer hoog en de selectie streng. Ik ben er daarom trots op en dat mogen jullie allemaal zijn, dat we met zijn allen in korte tijd van dit forum een goedlopend, nuttig en zeer belangrijk forum hebben gemaakt! Gezien de reacties van anderen kan ik niets anders zeggen dat ik me zeer vereerd en trots voel! En dat terwijl dit forum, in deze vorm, pas sinds 26 april 2005 bestaat!

Applaus voor uzelf!

:cheer

Thijs
Plaats reactie