MiraDry updates

Alles over de MiraDry behandeling (elektromagnetische ablatie)

Moderators: Thijs, Erje

Plaats reactie
Erje
Moderator
Moderator
Berichten: 561
Lid geworden op: di 29 nov 2005, 13:40
Contacteer:

MiraDry updates

Bericht door Erje »

Mijn MiraDrybehandeling is inmiddels ruim negen weken geleden en het is tijd voor een update. Maar ik ben ook benieuwd hoe het met alle anderen gaat die tot nu toe behandeld zijn.
Ikzelf was alleen de eerste paar weken volkomen zweetvrij, maar daarna begon ik toch telkens een beetje meer te zweten. Eerst in bepaalde situaties, later ook gewoon door warmte, inspanning enz. Maar het is zeker niet zo erg als voor de behandeling, ik vind het alleen lastig om dat in percentages uit te drukken en het lijkt ook wel of het per dag verschilt en waar dat dan precies aan ligt heb ik geen idee van. Maar ik kan nog steeds mijn nieuw gekochte kleding dragen, dus dat zegt wel genoeg. Wanneer ik dan zweet, ontstaan er zeker geen grote plekken meer. Ik zou nog een behandeling kunnen nemen voor het maximale resultaat, uiteindelijk bestaat de MiraDry behandeling ook uit twee behandelingen. Ik denk wel dat ik dat ga doen, maar misschien kan ik ook met dit resultaat leven, ik wacht het nog even af. De oksels zijn nog steeds niet helemaal hersteld, er zijn nog kleine knobbeltjes voelbaar, maar dat is normaal. Ook lijkt de huid nog een beetje gevoelloos, maar dat zijn allemaal dingen die normaal zijn en waar ook vantevoren op gewezen is. Oja...okselhaar is zo goed als verdwenen, ook wel leuk ;-)
Al met al ben ik heel blij dat ik deze behandeling heb laten doen en ik kan het iedereen aanraden.

Ik zou het leuk vinden als ook de andere mensen die de MiraDry behandeling hebben gehad in dit topic willen vertellen hoe het nu met ze gaat.
kimmy
Oceaan
Oceaan
Berichten: 847
Lid geworden op: wo 27 apr 2005, 08:46
Locatie: Eibergen
Contacteer:

Re: MiraDry updates

Bericht door kimmy »

ik heb ook de behandeling gehad, ik ben er erg blij mee ik zweet heel af en toe maar dan met veel inspanning dus dat vind ik prima te doen!
Ben net terug van vakantie , zijn op de motor geweest naar Tjechie . Tja leren motorpak aan en genoeg eronder. Normaal zou ik vastgeplakt in het pak zitten. Nu helemaal geen natte plekken! In Tjechie was het rond de 37 graden en ook toen wel klamme oksels maar zeker geen natte plekken!
AL met al ben ik meer dan tevreden , zeg maar supertevreden!
Marcel B
Beekje
Beekje
Berichten: 13
Lid geworden op: di 11 feb 2014, 23:31
Contacteer:

Re: MiraDry updates

Bericht door Marcel B »

Ik heb inmiddels 2 behandelingen gehad. Ongeveer 4 weken geleden de laatste waarbij het miradry apparaat op een hogere stand (stand 5) is ingesteld. Herstel verloopt hetzelfde als na de 1e behandeling. Resultaat is beter als na 1 behandeling maar nog steeds niet voldoende.
Onderhuids zitten bij beide oksels bultjes die langzaam minder worden. Na de 1e duurde dat 3 mnd. Ik verwacht nu ook zoiets maar misschien wel langer door de hogere stand en meer bultjes. Na 2 behandeling schat ik dat ik tussen de 40 en 50 procent minder zweet.
Maar 50 proc van wat het was is nog steeds veel.
1e behandeling is uitgevoerd op stand 3 wat achteraf gezien sowieso te laag is geweest voor mij. Ik heb met SEC medical solutions overlegd. Wellicht is nog een 3e behandeling nodig. Kijk het eerst een maand of 3 aan.

Mvg
Marcel
Plaats reactie
  • Vergelijkbare Onderwerpen
    Reacties
    Weergaves
    Laatste bericht