Miradry in de basisverzekering

Alles over de MiraDry behandeling (elektromagnetische ablatie)

Moderators: Thijs, Erje

Plaats reactie
MiracleTostie
Druppel
Druppel
Berichten: 4
Lid geworden op: zo 28 jun 2015, 15:36
Contacteer:

Miradry in de basisverzekering

Bericht door MiracleTostie »

Beste allemaal,

Ik ben een petitie gestart om de Miradry behandeling in de basisverzekering te krijgen. Ik zou graag willen dat jullie deze allemaal ondertekenen. Ik onderga zelf de behandeling op 9 juli. Maar voor alle mensen die deze ontzettend dure behandeling nog moeten ondergaan zou het fijn zijn als deze in de toekomst (gedeeltelijk) wordt vergoed.

Ook zal er een brief met uitleg richting minister Schippers van volksgezondheid gaan om deze aanvraag extra onder de aandacht te brengen.

Het enige wat je hoeft te doen is naar de website te gaan en daar je naam (of anoniem) in te vullen. Daar moet je email bij ingevuld worden. Dan komt de vraag of je correspondentie van ze wilt. Daar vul je in ja of nee en dan is het al klaar. Het duurt echt maar 1 minuut!

Alvast heel erg bedankt namens iedereen met hyperhidrosis die deze behandeling wil ondergaan.

Voor de petitie, klik hier: https://petities.nl/petitie/opnemen-van ... erzekering

Groeten,

Jos
anno niem
Druppel
Druppel
Berichten: 1
Lid geworden op: di 25 aug 2015, 23:59
Contacteer:

Re: Miradry in de basisverzekering

Bericht door anno niem »

Dag allemaal,
Ik heb ook een Miradry behandeling gedaan en ben na 6 maanden nog steeds zeer tevreden!
Voor degene die nog twijfelen ivm kosten kwam ik vanmorgen het volgende tegen op facebook:
Het Esthetisch centrum amsterdam biedt de behandeling eenmalig voor 400 euro aan.
Het is zo goedkoop omdat het de eerste behandeling is in dit centrum. De behandeling is wel al aanstaande maandag (31 augustus), dus moet wel snel aanmelden.
Ik hoop dat iemand hier nog iets aan heeft!
Thijs
Site Admin
Site Admin
Berichten: 2770
Lid geworden op: di 26 apr 2005, 22:45
Contacteer:

Re: Miradry in de basisverzekering

Bericht door Thijs »

van hun website:

Bel zo snel mogelijk naar 020 - 30 55 811 en maak kans op het ondergaan van de eerste MiraDry behandeling op maandag 31 augustus voor € 400,- in plaats van € 1500,-.


ik zou zeggen dit is echt een super kans ! go go go !
Plaats reactie
  • Vergelijkbare Onderwerpen
    Reacties
    Weergaves
    Laatste bericht