Tweede miradry behandeling

Alles over de MiraDry behandeling (elektromagnetische ablatie)

Moderators: Thijs, Erje

Plaats reactie
Smd
Druppel
Druppel
Berichten: 1
Lid geworden op: ma 19 dec 2016, 12:45
Contacteer:

Tweede miradry behandeling

Bericht door Smd »

Ik heb in juni mijn eerste miradry behandeling gehad. Het zweten leek weg te zijn maar nadat de zwelling weg was kwam het toch weer terug.
Bij de nacontrole zagen ze dmv de zetmeeltest dat er wel verbetering was. Dat klopt misschien ook wel maar voor mij maakt het weinig verschil in de praktijk. Ik vergelijk het met een emmer water, als je iemand met een volle emmer water overgooit is ie nat maar met een halve emmer water ben je bijna net zo nat.

Dus ik ben niet geheel tevreden. En omdat er een kans bestaat op meer verbetering na een 2e behandeling waag ik het er nogmaals op.
Ze geven me geen garanties, want ik ben nogal een zweterig typje zeiden ze..

Zijn er mensen die een tweede miradry behandeling hebben gehad en wat zijn de ervaringen?
Erje
Moderator
Moderator
Berichten: 561
Lid geworden op: di 29 nov 2005, 13:40
Contacteer:

Re: Tweede miradry behandeling

Bericht door Erje »

Hallo smd,

Welkom.
Ja, ik heb een tweede MiraDry behandeling gehad en ben er zeker nog op vooruit gegaan, hoewel niet 100 % droog. Ik gebruik er een antitranspirant bij en dan ben ik zo goed als droog, dwz, alleen in situaties waarin " normaal " ook gezweet wordt, dan zweet ik wel, maar dat is niet erg.
Liever had ik dat ik niet elke dag Deoleen creme zou moeten gebruiken, maar voorlopig ben ik tevreden met het resultaat.
Carinav
Druppel
Druppel
Berichten: 2
Lid geworden op: do 11 mei 2017, 14:08
Contacteer:

Re: Tweede miradry behandeling

Bericht door Carinav »

Hallo,

Ik ben heel erg benieuwd hoe je nu terug denkt aan de behandeling en wat het effect nu nog is.
Zelf twijfel ik erg om de behandeling ook te ondergaan. Maar ik vind het veel geld terwijl de resultaten wisselend zijn. Ik ben vooral opzoek naar een eerlijke reactie en niet de ervaringen op de website van miradry. Die zijn natuurlijk altijd positief!
Snoes
Druppel
Druppel
Berichten: 1
Lid geworden op: ma 10 jul 2017, 13:01
Contacteer:

Re: Tweede miradry behandeling

Bericht door Snoes »

Ik heb nu ook 1 behandeling gehad en zweet nog erg veel dus ben ook benieuwd naar de ervaringen. Ik denk als ik het in percentages moet uitdrukken er maar een vermindering van 10 a 20% is in het zweten.
Hoe zit dat met de kosten als een tweede behandeling ook niet genoeg werkt? Kost de derde behandeling dan weer €1000,-?
En vanaf wanneer mag je weer beginnen met middeltjes als Odorex? Bij mij is de eerste behandeling nu 1 maand gelegen en heb nog een aantal bulten onder mijn oksels maar zou graag weer beginnen met deze middeltjes.
Thijs
Site Admin
Site Admin
Berichten: 2765
Lid geworden op: di 26 apr 2005, 22:45
Contacteer:

Re: Tweede miradry behandeling

Bericht door Thijs »

Ik weet niet bij wie je behandeld bent maar de derde Miradry behandeling is bij de meeste aanbieders gratis. Maar vraag hier van te voren naar.
Plaats reactie
  • Vergelijkbare Onderwerpen
    Reacties
    Weergaves
    Laatste bericht