Vrijdag botox behandeling bij Carpe

Deel uw botox injecties ervaringen hier!

Moderators: Thijs, Erje

edwin1978
Vijver
Vijver
Berichten: 63
Lid geworden op: do 04 jan 2007, 16:32
Contacteer:

Bericht door edwin1978 »

Dank je wel voor je uitgebreide uitleg!
Heb zelf nog een ander probleem en dat is dat ik eehn huidziekte heb, daarbij loop ik dus al jaren bij een dermatoloog. Nu op het moment heb ik een speciale zalf en die werkt echt super!! Op me wang gaat het nu ook beter, ook al ziet het er op het moment helemaal niet uit haha, maar het gaat genezen. Dat terzijde...
Ik word nehandeld in het UMC ST RADBOUD in Nijmegen en diegene waar ik door behandeld wordt met de zalf heb ik het aangekaart dat ik enorm zweet. Ik kreeg een soort van peroxide mee, ik dacht meteen al van dat gaat dus echt niet helpen he, en inderdaad, heb het al weg geflikkerd die zooi.
In Maart moet ik voor controle terug komen voor de huid, tegelijkertijd wil ik het dus weer aan ga kaarten, of zal ik hiervoor een speciale verwijzing moeten hebben? Denk het eigenlijk niet omdat ze al met een soort behandeling begonnen is dmv peroxide. Ga dus vragen of ze een machtiging bij de verzekering in kan gaan dienen en ik het op zo'n manier vergoed kan krijgen. Ik moet dus een niewe afspraak maken in België, daar ben ik onderhand al wel achter gekomen. Ik zal eens vragen bij het Radboud of ik de afspraak kan vervroegen omdat dit een zeer sterke zalf is, ze zei ook als er wat is meteen komen. Maar ze is denk ik onderhand bevallen en ik weet dus niet of ze al weer aan het werk is gegaan. Mijn afspraak staat opeind Maart. Ik wil dus al eerder naar België toe gaan. Heb wel een rekening van Carpe zodat ik misschien geld terug krijgen kan???

Groetjes Edwin.
edwin1978
Vijver
Vijver
Berichten: 63
Lid geworden op: do 04 jan 2007, 16:32
Contacteer:

Bericht door edwin1978 »

Sorry voor de typfouten haha :o
weimaranermama
Rivier
Rivier
Berichten: 84
Lid geworden op: di 27 jun 2006, 23:02
Locatie: Woerden
Contacteer:

Bericht door weimaranermama »

Edwin, misschien kan je beter naar een dermatoloog in het Canisius Wilhelminaziekenhuis in Nijmegen gaan.
Ik ben in 1998, 1999, door de anesthesioloog, Dr. Valk uit het UMC Utrecht, naar afdeling dermatologie in het Wilhelminaziekenhuis in Nijmegen verwezen, voor Botox injecties tegen het zweten.
Ik ben toen niet gegaan, omdat Peter Velthuis, dermatoloog, toen nog in ons eigen ziekenhuis werkte en ik toen daar direct terecht kon.
Ik ben net even op de site van dit ziekenhuis gaan kijken en het is een groot "Topklinisch opleiding ziekenhuis" dat daar speciaal voor aangewezen is door de overheid. Ik heb een zeer sterk gevoel, dat je daar, als je het traject van middeltjes, die meestal niet helpen, afgewerkt hebt; terecht kunt.
Het adres van de site is www.cwz.nl
Je kan van te voren vragen, welke dermatoloog bedreven is in het geven van botox behandelingen, dan weet je al snel, voor wie je een machtiging bij je huisarts kunt vragen.
Ik zou er niet te lang mee wachten, want meestal is er een lange wachttijd.
Ook zal je misschien wat bloedonderzoek moeten laten doen, maar dat is normaal voordat ze een dure behandeling op gaan starten.
Zet um op.
Groet Ina
edwin1978
Vijver
Vijver
Berichten: 63
Lid geworden op: do 04 jan 2007, 16:32
Contacteer:

Bericht door edwin1978 »

Hoi,

Zeker eerst een doorverwijzing van je huisarts voor nodig??

Gr Edwin.
weimaranermama
Rivier
Rivier
Berichten: 84
Lid geworden op: di 27 jun 2006, 23:02
Locatie: Woerden
Contacteer:

Bericht door weimaranermama »

Jazeker!
Gr. Ina
Plaats reactie
  • Vergelijkbare Onderwerpen
    Reacties
    Weergaves
    Laatste bericht