Botox Injecties (verzekering)

Deel uw botox injecties ervaringen hier!

Moderators: Thijs, Erje

peterrrr
Vijver
Vijver
Berichten: 74
Lid geworden op: za 17 mar 2007, 11:32
Contacteer:

Bericht door peterrrr »

Weer even een update van mijn kant:

Na de email gestuurd te hebben is er totaal geen contact meer geweest van de kant van Avero, waarop ik besloten had om ze vandaag maar eens te bellen. Ben vanmiddag keurig geholpen en weet inmiddels waar ik aan toe ben.

Volgens mijn verzekering kan ik terecht bij de volgende klinieken in 's-Gravenhage:

Stichting Regentesse klinieken
Stichting Haaglanden klinieken
Stichting Maurits klinieken

En deze behandeling worden volledig vergoed.

Ik heb zelf gekozen voor de Mauritskliniek, omdat ik hier reeds al goede berichten over had gelezen.

Echter is het niet zo van je gaat even langs en het word geinjecteerd. De dermatoloog daar wil weer een intake (echter begreep ik dit niet aangezien ik in het ziekenhuis ook al onderzocht was maarja).

Maarja aangezien ik a.s. vrijdag eerst even langs Carpe ga om botox te laten injecteren heb ik de afspraak met mauritskliniek (intake) gemaakt om begin juli langs te komen...

Houd jullie op de hoogte!!
Erje
Moderator
Moderator
Berichten: 561
Lid geworden op: di 29 nov 2005, 13:40
Contacteer:

Bericht door Erje »

Misschien een domme vraag: wat ga je dan nog in de Mauritskliniek doen als je de Botox al bij Carpe hebt laten spuiten?

En als ik het goed begrijp ga je nu 160 euries uitgeven terwijl je het gratis kan krijgen? Dat is natuurlijk je eigen keus.
peterrrr
Vijver
Vijver
Berichten: 74
Lid geworden op: za 17 mar 2007, 11:32
Contacteer:

Bericht door peterrrr »

Erje:

Ik denk dat je mij verkeerd begrijpt. Met de aanhoudende warmte zoals deze nu is is het geen porum om op mijn werk nog met kletsnatte oksels te lopen.
Echter heb ik deze maand vakantiegeld en bij Carpe stellen ze gelukkig niet zoveel vragen heb ik begrepen en spuiten ze het gewoon lekker in.
Dit is voor mij natuurlijk super, aangezien ik anders eerst weer een intake gesprek zou krijgen en dan nog maar moet zien van hoe of wat.
En nu bij Carpe loop ik vrijdagmiddag gewoon weg (hoop ik :P ).

Hoop dat het zo een beetje duidelijk is.
Erje
Moderator
Moderator
Berichten: 561
Lid geworden op: di 29 nov 2005, 13:40
Contacteer:

Bericht door Erje »

Ja, ik begrijp wel dat je het snel wilt, maar ik bedoel dan ben je strax droog en ga je naar het ziekenhuis met je droge oksels.
Hoe wil je dan nog aantonen dat je HH hebt, dat vroeg ik mij eigenlijk af.

Maar in ieder geval veel succes volgende week bij Carpe. Ik hoop dat het je een goed resultaat geeft waar je de hele zomer wat aan hebt.
peterrrr
Vijver
Vijver
Berichten: 74
Lid geworden op: za 17 mar 2007, 11:32
Contacteer:

Bericht door peterrrr »

Erje:

Botox werk niet al te lange tijd bij de meeste hier (max 6 maanden geloof ik).
Mijn dermatoloog uit het ziekenhuis had al een hele brief gemaakt dat ik het heb, en mijn verzekering heeft al reeds akkoord gegeven tegen de behandeling van HH.

Bedankt, ik laat wel weten of ik droog ben of niet..
peterrrr
Vijver
Vijver
Berichten: 74
Lid geworden op: za 17 mar 2007, 11:32
Contacteer:

Bericht door peterrrr »

Gisteren naar Carpe geweest...
Was verschrikkelijk druk op de weg dus heen zeker 2,5 uur over gedaan over terug dan nog niet te spreken...

We kwamen binnen lopen om 3 uur. Om 1 minuut over 3 werd ik geholpen door de dermatoloog.
Deze legde snel het e.e.a. uit en begon toen met 1 spuiten.
Heb zelf geen EMLA creme gebruikt en ik vond de pijn meevallen.
Om 10 over 3 stond ik weer buiten met 2 "gebotoxde" oksels.
Ik merk inmiddels wel dat het qua zweten iets minder is geworden, echter nog niet het gewenste resultaat...
edwin1978
Vijver
Vijver
Berichten: 63
Lid geworden op: do 04 jan 2007, 16:32
Contacteer:

Bericht door edwin1978 »

Ok peter, laat maar weten hoe het de komende dagen verder gaat.
Succes!
Groeten Edwin
peterrrr
Vijver
Vijver
Berichten: 74
Lid geworden op: za 17 mar 2007, 11:32
Contacteer:

Bericht door peterrrr »

Even een update van mij:

Zweten is een stuk minder geworden, echter nog steeds plekjes..
Is dit normaal? Of zou ik nu al helemaal droog moeten zijn?

Die man van Carpe zij nog wel dat ik erg zweette en dat voor mij waarschijnlijk 1 behandeling bij hun niet genoeg is, aangezien hun minder inspuiten dan in Nederland..
edwin1978
Vijver
Vijver
Berichten: 63
Lid geworden op: do 04 jan 2007, 16:32
Contacteer:

Bericht door edwin1978 »

Hoi,

Ik heb dat net zo, het zweten is lang nog niet weg, binnenkort weer nieuwe behandeling, maar denk niet in België, vertrouw de botox niet echt en het is ver rijden voor me, 2,5 uur. Laat maar weten hoe het verder gaat.

Edwin.
peterrrr
Vijver
Vijver
Berichten: 74
Lid geworden op: za 17 mar 2007, 11:32
Contacteer:

Bericht door peterrrr »

Hey Edwin,

Ik zou eigenlijk op 6 juli een afspraak hebben bij Mauritskliniek, echter ga ik proberen om deze eerder te krijgen.

Gr.

Peter
edwin1978
Vijver
Vijver
Berichten: 63
Lid geworden op: do 04 jan 2007, 16:32
Contacteer:

Bericht door edwin1978 »

Hoi,

Heb ook begin juli een afspraak staan, bij Rijnstate in Arnhem, maar dit kon dus echt niet eerder, dus het is niet anders. Eerst een intake gesprek :? en dan vlot erna een behandeling.

Gr Edwin.
peterrrr
Vijver
Vijver
Berichten: 74
Lid geworden op: za 17 mar 2007, 11:32
Contacteer:

Bericht door peterrrr »

ik ben vandaag geweest en er word 27 juli botox ingespoten in beide oksels. ook gaan ze kijken (via een andere kliniek) om bij mij botox in mijn handen te laten spuiten.
tevens worden er dan 100 eenheden ingespoten (ipv 5 bij carpe geloof ik)

ook heb ik gevraagd waar ik eventueel het beste geopereerd kan worden. Volgens de dermatoloog kan ik het beste in het UVA geopereerd worden, aangezien ze daar de meeste kennis hebben.
edwin1978
Vijver
Vijver
Berichten: 63
Lid geworden op: do 04 jan 2007, 16:32
Contacteer:

Bericht door edwin1978 »

Dat duurt wel erg lang Peter!
Hebben ze bij jou verzekering niet van die winkels waar je zo naar binnen kunt stappen voor vragen?
Bel ze anders nog eens op, vind het namelijk niet normaal dat het zo lang duren moet. Maak ze de kop gek daar!
Succes!

Gr.
peterrrr
Vijver
Vijver
Berichten: 74
Lid geworden op: za 17 mar 2007, 11:32
Contacteer:

Bericht door peterrrr »

hi edwin,

dit ligt niet aan de verzekering maar aan mijn agenda en die van de mauritskliniek. Deze datum kwam het beste uit.
En hun spuiten zelf niet in de handen, dus moet het maar even via een andere weg.
peterrrr
Vijver
Vijver
Berichten: 74
Lid geworden op: za 17 mar 2007, 11:32
Contacteer:

Bericht door peterrrr »

nou bij mij is afgelopen vrijdag 27 juli botox ingespoten door de mauritskliniek. Echter nog steeds niet droog..

Ik houd jullie op de hoogte
Plaats reactie
  • Vergelijkbare Onderwerpen
    Reacties
    Weergaves
    Laatste bericht