Botox in handen bij het Botoxcenter te Antwerpen

Deel uw botox injecties ervaringen hier!

Moderators: Thijs, Erje

Plaats reactie
forfun
Druppel
Druppel
Berichten: 8
Lid geworden op: di 12 sep 2006, 14:06
Contacteer:

Botox in handen bij het Botoxcenter te Antwerpen

Bericht door forfun »

Wie heeft hier nog meer ervaring mee??

Ik ben er zo'n 2 jaar geleden geweest en kreeg de keus om het met verdoving of zonder te doen. Zonder zou mij geld schelen, zo'n € 100,-. Heb het dus zonder gedaan.. Het was erg pijnlijk en er verschenen zelfs kleine bloeddruppeltjes. Mijn handen voelden daarna gespannen (tintelen enzo) en kon mijn vingers niet goed bewegen, maar dat zou wel weer overgaan.

Omdat het zo goedkoop was (EUR 160,-) en ik weinig uitleg van tevoren kreeg, niet eens een voorbehandelde creme ofzo, vraag ik me af of het wel betrouwbaar was. Bovendien heeft het bij mij geen ruk geholpen en kreeg ik nadien zelfs last van opgezwollen handen die rood/ paars verkleurden, alsof de bloedsomloop niet goed was. Nog een bijwerking is dat ik best wat kracht in mn handen kwijt ben geraakt.

Ben erg benieuwd naar andere ervaringen bij deze club!!
forfun
Druppel
Druppel
Berichten: 8
Lid geworden op: di 12 sep 2006, 14:06
Contacteer:

Bericht door forfun »

Al 56 lezers, maar niemand die er ervaring mee heeft?? :(
TomH
Oceaan
Oceaan
Berichten: 741
Lid geworden op: vr 19 aug 2005, 12:19
Contacteer:

Bericht door TomH »

Ik ken het niet, sorry. :)
Boxie
Druppel
Druppel
Berichten: 9
Lid geworden op: vr 07 sep 2007, 19:56
Contacteer:

Bericht door Boxie »

Een vriendin van me kent iemand die wel (zover ik begrepen heb) met succes haar handen heeft laten behandelen - ik zal eens voor je informeren hoe en wat. (wij wonen aan de belgische grens dus de kans is zeer groot dat dit ook in belgie was)

Dit vrouwtje/meisje had dit zichzelf kado gedaan voor haar trouwen (dat ben jij toch toevallig niet????)
anouk
Druppel
Druppel
Berichten: 1
Lid geworden op: ma 21 jan 2008, 14:36
Contacteer:

Bericht door anouk »

Ik vermoed dat je toen in een andere kliniek geweest bent.
Bij het Botoxcenter te Antwerpen wordt een correcte dosering gebruikt van 100 eenheden Botox voor overmatig zweten. Het behandelingstarief is dan ook hoger :390 euro. Maar de behandeling is effectiever en het resultaat blijft veel langer aan.
zweethandje
Vijver
Vijver
Berichten: 50
Lid geworden op: ma 26 mar 2007, 22:36
Locatie: Lanaken
Contacteer:

Bericht door zweethandje »

Dag Anouk

Waar in Antwerpen ga jij dan precies? Bij Carpe kost het 160 euro, verder is er nog een botoxcenter in Antwerpen waar de prijs 590! euro is. Ik heb het daar 2 maal laten doen, iets goedkoper omdat het zonder verdoving was, echter telkens zonder resultaat. Dus waar laat jij het doen, je handen? en helpt het dan wel? voor hoelang?

groetjes
Caro87
Druppel
Druppel
Berichten: 4
Lid geworden op: do 20 mar 2008, 13:06
Contacteer:

Bericht door Caro87 »

Ik ben maandag weer voor het 3de jaar naar het botoxcenter in Antwerpen geweest. 't kost je idd €390 maar je hebt er zeker profijt van. Ik heb t hier dan weliswaar over de oksels maar dit moet niet veel verschil maken. Het is de ideale kliniek, aardige, professionele dokter. Duidelijke uitleg en goede geruststelling. Ik begrijp niet waar iedereen t over heeft met z'n verdovingscreme...nergens voor nodig...gewoon niet zeiken en doen. Zoveel pijn doet t helemaal niet. Dat heb je er toch gewoon voor over, anders heb je er naar mijn mening ook niet genoeg last van...mentaal dan. En de klinieken in Nederland zijn trouwens meer dan t dubbele duurder. Ik ben een keer voor een gsprek geweest in Utrecht bij een kliniek, nou dat waren echt een stel kwakzalvers. Hij begon met €1600, toen werd t €1200 en later toen ik zei dat op de site €800 stond veranderde ze t daar weer in. Kortom: gewoon naar het botoxcenter in Antwerpen gaan, goede service, prima prijs en nog het belangrijkste: je hebt er zeker een jaar profijt van. Nou dit was het wel zo'n beetje, ik ben gelukkig weer voor een jaar zweetvrij :D.
kebabke
Beekje
Beekje
Berichten: 19
Lid geworden op: za 29 dec 2007, 15:20
Contacteer:

Bericht door kebabke »

Dit lijkt mij een ideale oplossing maar zoveel geld :? vind ik toch maar veel. Mijn ouders zouden mij gek verklaren.
Zijn er in België (ook al is het veel goedkoper dan Nederland) verzekeringen die dit dekken?
Kzou dat graag willen weten.
Hopeloze, maar niet rijke zweter :(
zweethandje
Vijver
Vijver
Berichten: 50
Lid geworden op: ma 26 mar 2007, 22:36
Locatie: Lanaken
Contacteer:

Bericht door zweethandje »

In België wordt het helaas niet vergoed. Enkel botox tegen spasme is in de nomenclatuur opgenomen.
Ruby**
Druppel
Druppel
Berichten: 4
Lid geworden op: za 12 apr 2008, 07:12
Contacteer:

Bericht door Ruby** »

ben gisteren ook voor de eerste keer bij botoxcenter Antwerpen geweest en is inderdaad goed bevallen.
Ik vond het ook niet heel pijnlijk zonder verdovingscreme was goed te doen en merk vandaag al duidelijk verschil zweet al bijna helemaal niet meer!
Ik hoop dat het bij mij net zo lang weg blijft als bij jouw caro maar we zullen zien.

Ruby**
kebabke
Beekje
Beekje
Berichten: 19
Lid geworden op: za 29 dec 2007, 15:20
Contacteer:

Bericht door kebabke »

:( 390€ ...
Als ge botox laat inspuiten in uw oksels, gaade dan op andere plaatsen meer zweten?
Ni da sffs mn gat int water zit om maar een voorbeeld te geven :S das even erg als klotsende oksels...

Anders zou ik mss nog een maandje of 2 wachten, ewa geld verdienen en daarmee naar een botoxcenter.
Zodat ik tijdens de zomer droog ben. Als het tijdens de winter dan terugkomt maskeer ik het wel op mijn manier ^^.
390€ :(
Plaats reactie
  • Vergelijkbare Onderwerpen
    Reacties
    Weergaves
    Laatste bericht