verdovende zalf

Deel uw botox injecties ervaringen hier!

Moderators: Thijs, Erje

Plaats reactie
fraz
Plas
Plas
Berichten: 46
Lid geworden op: vr 10 feb 2006, 23:31
Contacteer:

verdovende zalf

Bericht door fraz »

Over een weekje zal ik voor het eerst mij laten inspuiten met Botox onder mijn oksels. Is een verdovend zalfje aan te raden en kun je dat gewoon bij de apotheek halen ???? Vind het wel spannend (zweet breekt me al uit ;-)))
Thijs
Site Admin
Site Admin
Berichten: 2777
Lid geworden op: di 26 apr 2005, 22:45
Contacteer:

Bericht door Thijs »

Meestal krijg je een zalfje bij de kliniek waar je je laat injecteren.

Ikzelf heb het nog nooit gehad, de een doet het wel de ander niet.

Ze gebruiken EMLA zalf, geen idee of je dit gewoon kunt kopen, je kunt het allicht vragen bij de apotheek.

groetjes Thijs
jp
Vijver
Vijver
Berichten: 65
Lid geworden op: do 13 dec 2007, 14:55
Contacteer:

emla

Bericht door jp »

In Belgie is het zonder recept verkrijgbaar bij de apotheek
fraz
Plas
Plas
Berichten: 46
Lid geworden op: vr 10 feb 2006, 23:31
Contacteer:

helaas

Bericht door fraz »

de kliniek verstrekt het niet en bij de apotheek kun je het niet zonder recept halen. Dat wordt dus of omslachtig naar de huisarts (heb helemaal geen zin om dit te gaan uitleggen) of pijn lijden ;-(
Thijs
Site Admin
Site Admin
Berichten: 2777
Lid geworden op: di 26 apr 2005, 22:45
Contacteer:

Bericht door Thijs »

Pijn lijden valt reuze mee hoor... ik word al ruim 7 jaar geinjecteerd met botox en iedere keer is het niet prettig maar om nou te zeggen dat het lijden is..... nee... het valt reuze mee joh... je bent er zo van af. tandarts is erger...

groetjes Thijs
Iris
Beekje
Beekje
Berichten: 35
Lid geworden op: wo 03 okt 2007, 15:08
Contacteer:

Bericht door Iris »

Voel je er wel wat van, van dat injecteren?
Ik was het namelijk ook van plan, maar dan blijf ik denk ik bezig.
Thijs
Site Admin
Site Admin
Berichten: 2777
Lid geworden op: di 26 apr 2005, 22:45
Contacteer:

Bericht door Thijs »

Natuurlijk voel je er wel wat van. ik vind het best vervelend en soms doet het ook echt eventjes pijn maar om te zeggen dat het een lijdensweg is vind ik te ver gaan.

Het is vervelend, naar en niet leuk maar het is ook zo over.

Groetjes Thijs
fraz
Plas
Plas
Berichten: 46
Lid geworden op: vr 10 feb 2006, 23:31
Contacteer:

geregeld

Bericht door fraz »

Toch maar de huisarts opgebeld tijdens het telefonisch spreekuur. Ik ben een schijterd met naalden (en tandartsen) dus toch liever verdoofd ;-) Huisarts deed er gelukkig niet moeilijk over.

Morgen kan ik de zalf ophalen en dinsdag wordt ik geprikt...
fraz
Plas
Plas
Berichten: 46
Lid geworden op: vr 10 feb 2006, 23:31
Contacteer:

geweest

Bericht door fraz »

vandaag geweest naar de emma kliniek in Amsterdam (n.a.v. tip hier op het forum.) Zag het organisatorisch niet zo zitten naar Belgie te gaan en hoor steeds meer verhalen dat botox voor 160 eigenlijk niet mogelijk is. Dan ben ik bang dat ik na 3 maanden weer moet en dan ben ik uiteindelijk even duur uit.

Goed heel tevreden over die kliniek. Ze waren erg aardig en legde alles nog eens uit. Ik heb uit eindelijk geen zalf opgesmeerd. Volgens die mevrouw zou het wel meevallen plus door eht zweten zou de emla zalf niet echt goed zijn werk kunnen doen plus verdoofde de emla zalf slechts oppervlakkig. Nou oke dan maar zonder zalf. Ze heeft wel eerst een ice pakking op mijn oksels gelegd. Het was niet echt prettig dat geprik maar op zich wel te doen. Ze zei dat het een paar dagen zou duren voordat het helemaal zou werken maar mocht ik na twee weken niet tevreden zijn dan kon ik terug komen. Verder zei ze dat de Botox ongeveer 9-12 maanden zou werken dus ik ben benieuwd............
fraz
Plas
Plas
Berichten: 46
Lid geworden op: vr 10 feb 2006, 23:31
Contacteer:

het werkt super

Bericht door fraz »

ben erg blij, superblij zelfs. Kan een shirt zelfs meerdere dagen aan en geen zweetgeur of plekken. Zelfs bij een toneeluitvoering (2 dagen na prikken) had ik slechts lichte transpiratie en totaal geen transpiratie geur. Ook een shirtje waarbij na een beetje zweten oude transpiratiegeur naarboven kwam kan ik weer aan. Ik zweet namelijk niet dus komt die oude geur ook niet naar boven. Heb al een lekker fel gekleurd shirtje gekocht. Goh voor het eerst in 25 jaar dat ik niet bang hoeft te zijn voor geurtjes en plekken. Zelfs na een nacht slapen ruik ik niet naar zweet. Tis alleen jammer dat het slechts tijdelijk is en je na 6-12 maanden weer op nieuw moet prikken maar als het zo super goed helpt ben ik super blij. Tis wel vreemd dat ik wel gewoon last heb van zweetaanvallen in mijn gezicht en rug enzo na inspanning maar dus niet onder meer onder mijn oksels.

in een woord super !!!!!!!!!
Plaats reactie