Botox raakt na aantal jaar uitgewerkt?

Deel uw botox injecties ervaringen hier!

Moderators: Thijs, Erje

Plaats reactie
dientje
Zee
Zee
Berichten: 281
Lid geworden op: do 28 apr 2005, 19:26
Contacteer:

Botox raakt na aantal jaar uitgewerkt?

Bericht door dientje »

Hallo,

Ik ben op zoek naar jullie ervaringen omtrent botox. Merk je ( na een aantal jaar gebruik) dat het minder werkt, en dat je eerder ingespoten moet worden?

Groeten,
Thijs
Site Admin
Site Admin
Berichten: 2770
Lid geworden op: di 26 apr 2005, 22:45
Contacteer:

Bericht door Thijs »

Ik word er al 9 jaar mee geinjecteerd en ik merk dat het wel iets langer duurt voordat ik opnieuw geinjecteerd moet worden. Je praat hier over een paar maanden maar hoor. Vroeger moest ik echt om het half jaar en nu kan ik om de 8 a 9 maanden.
jp
Vijver
Vijver
Berichten: 65
Lid geworden op: do 13 dec 2007, 14:55
Contacteer:

frequentie botox

Bericht door jp »

Elk mens is duidelijk anders!!!
Ik heb me 4 jaar lang met zeer goede resultaten in laten spuiten met botox totdat het geen effect meer gaf. Ik heb me daarna nog eens extra in dezelfde kliniek laten behandelen maar na 1 week weer drijfnat.

Toen bedacht ik me dat het welicht de kwaliteit van de botox was en heb ik me een half jaar nadien in een andere kliniek laten behandelen. Echter geen resultaat.

Inmiddels wel 100% droog door okselcurrettage in Duitsland.

groet
JP
Kees
Druppel
Druppel
Berichten: 7
Lid geworden op: di 23 sep 2008, 02:10
Contacteer:

Bericht door Kees »

Ik heb een aantal jaar botox gehad, ik las er 10 jaar geleden over in de krant en heb toen die desbetreffende dokter gebeld.
Deze heeft mij doorverwezen naar het azm, welke het ook dat jaar ging behandelen.
in het begin werkte het een half jaartje, het werd gedaan door een vrouwelijke dermatoloog, zij zei tegen mij dat het vlak onder de huid moest worden gespoten aangezien daar ook de zenuwen zaten, omdat het net onder het velletje is deed het ook enorm pijn bij haar.
Na een paar jaar ging zij weg en werd ik geholpen door iemand anders, mij viel op dat zij dieper mijn huid in ging waarvan ik alleen het eerste prikje voelde, dit deed dus geen pijn maar het resultaad was dat ik bleef zweten.
Ook zij ze me dat het te duur was en als het niet werkte ze er beter andere patienten mee kon helpen, ze moesten het uit een eigen potje betalen.
Nu weet ik niet of het kwam dat zij te diep spoot of dat ik er imuum voor ben geworden, ik denk zelf het eerste, maar ik heb het erna ook niet meer gehad.
TiGeR79
Plas
Plas
Berichten: 44
Lid geworden op: di 24 mei 2005, 19:29
Contacteer:

Bericht door TiGeR79 »

Ik doe het nu 2 en een half jaar, aan het begin moest ik er echt om de 3 maanden naar toe, nu is het meer richting 4 a 5 maanden... Laatste behandeling was midden juni en nu begint het uit te werken.. binnenkort dus weer dat pokkeeind naar antwerpen rijden :(
Plaats reactie
  • Vergelijkbare Onderwerpen
    Reacties
    Weergaves
    Laatste bericht