Aanrader Botox Injectie Oksels

Deel uw botox injecties ervaringen hier!

Moderators: Thijs, Erje

Plaats reactie
suzanne-montens
Druppel
Druppel
Berichten: 1
Lid geworden op: vr 15 mei 2009, 17:13

Aanrader Botox Injectie Oksels

Bericht door suzanne-montens »

Hallo iedereen,

Ik ben 5 jaar geleden voor t eerst behandeld met Botox injecties in mijn oksels tegen overmatige transpiratie. Ik was toen 20 en transpireerde veel, te veel. Ik ondervond er last van en had de halve apotheek al afgesmeerd toen ik toch eens op internet ging kijken naar andere oplossingen. Ik vond een site met de oplossing; botox injecties! Ik ben toendestijds afgereisd naar omgeving Rotterdam om dit in een prive kliniek te laten zetten. Kostten; 750 euro. En dat terwijl ik binnen 20 minuten weer buiten stond.
Desondanks ging ik 3 dagen later opgelucht (zonder enig zweet plekje) in mijn gekleurde kleding, met mijn armen de lucht in, de dansvloer op en de wijde wereld in.

Helaas was het binnen 6 maanden alweer terug. Agz ik toen nog studeerde besloot ik toch maar eens naar mijn toen nieuwe huisarts Dr. Smits te gaan. Zij vertelde mij dat er weinig andere mogelijkheden overbleven dan de behandeling te herhalen. Ook vertelde ze mij dat haar man Dr. Jacobs interesse had om deze behandeling in de praktijk te gaan starten.

Na meerdere gesprekken te hebben gehad samen, hebben we besloten dat dr. Jacobs de behandeling bij mij kon uitvoeren. Het was voor hem de eerste keer dat hij deze behandeling zou doen. Ik wist daarin tegen al waar ik mee te maken had, wist hoe het voelde, wat er ging gebeuren en wat de risico's zouden zijn. Al met al de ideale combinatie!
Tot op heden heb ik de behandeling 4x ondergaan. De laatste keer is inmiddels een jaar geleden, als het al niet 1 half is!!! De herhaling is dus wel degelijk wenselijk om langdurig resultaat te krijgen.
Nu inmiddels 5 jaar later ga ik ondanks dat ik al even ben verhuisd en een andere huisarts heb, met plezier terug naar dr. Jacobs voor deze behandeling.

In de praktijk van dr. Jabos/ Smits/ Lammerts wordt je persoonlijk benaderd in een aangename sfeer. Er is altijd ruimte voor vragen en je krijgt een goede uitleg. De kosten E. 490,- per behandeling en in overleg is er zelfs ruimte om een betalingsregeling treffen.

Neem eens een kijkje op de site:

www.huisartsenpraktijk-jacobs-lammers-smits.nl

Het is absoluut de moeite waard!!!
Suzanne Montens
jessiej1988
Druppel
Druppel
Berichten: 2
Lid geworden op: di 16 jun 2009, 20:25
Contacteer:

Re: Aanrader Botox Injectie Oksels

Bericht door jessiej1988 »

Hallo,

Ik ben Jessica..
Heb al vanaf jongere leeftijd last van overmatig transpireren onder mijn oksels..
Zelfs zonder enige inspanning..
Zomer, herfst, winter.. Maakt niets uit..

25 Juni heb ik mijn eerste botox behandeling..
Ben best zenuwachtig.
hoop dat het allemaal mee valt..
Lees dat andere mensen de botox van te voren bij de apotheek moesten bestellen??
Heb hier niks over te horen gekregen bij de dermatoloog!
...

Vind het spannend de ingreep.. Ben benieuwd

Groetjes Jessica
Bianca12
Druppel
Druppel
Berichten: 1
Lid geworden op: do 18 jun 2009, 12:20
Contacteer:

Re: Aanrader Botox Injectie Oksels

Bericht door Bianca12 »

Hai mensen,

Ik heb inmiddels ook al 5x botox injecties gehad, bij mij blijft het helaas niet weg.
Het werk maar zo'n 4-5 maanden, maar ik laat het ook maar 1x per jaar doen.
het kan toch niet helemaal gezond zijn.
Alleen nu zit ik met een probleem, mijn arts wil mij niet meer behandelen, omdat ik probeer zwanger te raken. Ik ben dus wanhopig op zoek naar iets wat ik kan gebruiken om het toch tegen te gaan, want dit is echt niet leuk.. de hele dag met zeiknatte oksels zitten en alleen maar zwart of wit dragen in de zomer, daar wordt je niet vrolijk van. !!

En even een reactie Jessica, ik heb nog nooit bij de apotheek het middel van te voren hoeven bestellen. Succes de 25ste, het stelt niks voor, hoor. alleen de diepere prikjes aan de buitenkant van de oksel zijn pijnlijk de rest voel je (bijna) niet. Je wordt van te voren verdoofd met een creme.

Groetjes Bianca
Michelle
Druppel
Druppel
Berichten: 4
Lid geworden op: vr 20 mar 2009, 20:52
Contacteer:

Re: Aanrader Botox Injectie Oksels

Bericht door Michelle »

Hoi hoi,

Ik heb mijn eerste botoxbehandeling op 2-06-09 gehad in het Rijnstate Velp
Volgens het ziekenhuis heb ik 1 per jaar recht op gratis botox en de andere moet ik zelf betalen.
De behandeling zelf wordt vergoed door de zorgverzekering.
Ik ga de volgende zelf betalen omdat ik erg tevreden ben, ik betaal tussen de 200 en 300 euro voor de botuline ( scheelt een stuk met de echte botox en het resultaat is het zelfde)

Ik vond de behandeling pijnlijk
De spuiten deden geen zeer alleen het vloeistof wat ingespoten werd brandden heel erg.
Maar zeker de moeite waard!!
Je ligt 10 minuten daar en je bent klaar een half uur laten voelde ik niets meer.
Tot nu toe ben ik nog droog.

Ik ben zelf benieuwd hoe lang het bij mij droog blijft, de arts gaf zelf wel aan dat het kan varieeren van 3 maanden tot 6 maanden.
Maar hoe langer je het gebruikt hoe minder snel het terug komt, ik ben er erg blij mee.
Mmv1206
Druppel
Druppel
Berichten: 1
Lid geworden op: vr 25 mei 2018, 19:28
Contacteer:

Re: Aanrader Botox Injectie Oksels

Bericht door Mmv1206 »

Ik overweeg om een botox behandeling te laten doen tegen het zweten bij mijn oksels. Nu lees is hier duidelijke recencies en vroeg mij af of jullie mij misschien kunnen vertellen of jullie na de behandeling op andere plekken zijn gaan zweten waar je voorheen noojt erg transpireerde maar na de behandeling wel?
Thijs
Site Admin
Site Admin
Berichten: 2770
Lid geworden op: di 26 apr 2005, 22:45
Contacteer:

Re: Aanrader Botox Injectie Oksels

Bericht door Thijs »

Ik gebruik al 19 (!) jaar botox voor onder mijn oksels. Ik heb nooit echt last gehad van compensatiezweet elders behalve een periode dat het leek alsof het bij mijn billen begon. Dat is inmiddels al jaren geleden en ook over.

Ik zou het gewoon doen..........
MichelleS
Druppel
Druppel
Berichten: 8
Lid geworden op: di 08 mei 2018, 13:13
Contacteer:

Re: Aanrader Botox Injectie Oksels

Bericht door MichelleS »

Hoi! Ik heb toen ik volgens mij rond de 16 was, botos injecties gehad en buiten dat het bij mij heeeel veel zeer deed, heeft het echt helemaal geen resultaat opgeleverd. Daarna was ik de hoop verloren en dacht dat er verder niets meer bestond, en toen kwam ik MiraDry tegen. Dat heeft voor mij tot nu toe super goed gewerkt (2 behandelingen).
Plaats reactie
  • Vergelijkbare Onderwerpen
    Reacties
    Weergaves
    Laatste bericht