Hoelang voordat je resultaat merkt?

Deel uw botox injecties ervaringen hier!

Moderators: Thijs, Erje

Plaats reactie
nicole
Druppel
Druppel
Berichten: 2
Lid geworden op: ma 10 mei 2010, 23:29
Contacteer:

Hoelang voordat je resultaat merkt?

Bericht door nicole »

Hallo,

Ik ben 4 dagen geleden bij de Mauritzkliniek Nijmegen geweest voor botoxbehandeling. Het viel trouwens reuze mee, heb me niet eens laten verdoven.
In ieder geval, de dokter zei dat de meeste mensen de dag erna al resultaat merken, of anders zeker na 3 dagen. Nu word ik een beetje zenuwachtig want ik merk nog helemaal geen verschil! Ok ok, misschien moet ik een beetje geduld hebben. Maar ik heb me zo verheugd op leuke truitjes etc in plaats van wollen of gebreide truien waar je geen zweet in ziet!! Begin echt bang te worden dat het misschien toch niet heeft gewerkt bij mij.. :(

Vandaar mijn vraag: Hoelang duurde het voordat het bij jullie werkte??
Thijs
Site Admin
Site Admin
Berichten: 2770
Lid geworden op: di 26 apr 2005, 22:45
Contacteer:

Re: Hoelang voordat je resultaat merkt?

Bericht door Thijs »

Hoi Nicole,

welkom op dit forum.... het verschilt inderdaad een beetje per persoon hoe lang het duurt voordat het aanslaat. Bij mij merkte ik al resultaat binnen 30 minuten... van anderen hoor ik binnen een dag.... als jij al 4 dagen geleden bent geinjecteerd en je merkt nog geen verschil dan krijg ik er een beetje een hard hoofd in. Botox werkt niet bij iedereen op de een of andere vage manier. Mischien ben jij net een van die weinigen bij wie botox niets doet..... dat zou wel flink balen zijn maar het is mogelijk.

Wellicht dat je dan een curettage van de zweetklieren kunt overwegen? das permanent en werkt wel.

groetjes Thijs
{Sanne}
Druppel
Druppel
Berichten: 2
Lid geworden op: vr 25 jun 2010, 14:22
Contacteer:

Re: Hoelang voordat je resultaat merkt?

Bericht door {Sanne} »

Ik heb me gister laten behandelen met botox, de dermatoloog zei dat het maximaal 1 week duurt tot je resultaat merkt.
lynn
Druppel
Druppel
Berichten: 7
Lid geworden op: wo 07 jul 2010, 15:39
Contacteer:

Re: Hoelang voordat je resultaat merkt?

Bericht door lynn »

ik ben maandag geweest zie nu al echt verschil en het ziekenhuis zei dat ik echt wel hele erge vorm van zweten had zoveel, ik had dus ook nooit gedacht dat dit zou helpen! ik heb vandaag een truitje aangedaan wat ik normaal niet aan kon een fel blauwe waar je echt alles op ziet nou 2 kleine mini vlekjes en dat terwijl het eigenlijk wel 2 weken kan duren voor optimaal ressultaat nou ik kijk de hele dag naar m,n oksels kan het niet geloven gewoon! nu heb ik alleen m,n handen voeten nog en ik had van Maritskliniek utrecht een formulier mee gekregen voor de hidrex maar dat ding kost 600 euro ik vind dat echt niet normaal meer en lees dat het ook bij veel niet werkt?
Plaats reactie