White Dolphin kliniek Rotterdam/St. Jansdal Harderwijk

Deel uw botox injecties ervaringen hier!

Moderators: Thijs, Erje

Plaats reactie
nozomi
Beekje
Beekje
Berichten: 13
Lid geworden op: ma 27 apr 2009, 16:33
Contacteer:

White Dolphin kliniek Rotterdam/St. Jansdal Harderwijk

Bericht door nozomi »

Vorige jaar ben ik na een zoektocht op het internet en dit forum bij de White Dolphin kliniek in Rotterdam uitgekomen voor een oksel behandeling met Botox. Twee keer ben ik behandeld met goed resultaat en vergoeding door de verzekering, maar sinds mei dit jaar ben ik door de kliniek tot nu aan het lijntje gehouden over een vervolgbehandeling. Liever gezegd; Die heb ik niet gekregen en ga ik voorlopig ook niet krijgen. Niemand niet. Op de site staat verouderde informatie die niet klopt. Men blijkt in onderhandeling met verzekeraars over vergoedingen. Tot wanneer die onderhandelingen duren weet niemand en ondertussen ligt de kliniek stil. Men beantwoordt geen mails en/of telefoontjes en geeft geen behandelingen. Ik heb ondertussen contact gehad met het St. Jansdal (ziekenhuis Harderwijk) die ook Botox behandelingen geven die vergoed worden door de verzekeraars. Mijn advies zou zijn om niet te wachten op de White Dolphin kliniek maar naar het St. Jansdal ziekenhuis te Harderwijk (afd. Dermatologie) of een ander te gaan die de behandelingen vergoed. We zijn immers mondige patienten...
nozomi
Beekje
Beekje
Berichten: 13
Lid geworden op: ma 27 apr 2009, 16:33
Contacteer:

Re: White Dolphin kliniek Rotterdam/St. Jansdal Harderwijk

Bericht door nozomi »

Heb vorige week een Botox behandeling in het St. Jansdal te Harderwijk gehad. Ben prima geholpen zonder al te veel pijn. Een aanrader.
lana
Druppel
Druppel
Berichten: 5
Lid geworden op: di 12 okt 2010, 11:05
Contacteer:

Re: White Dolphin kliniek Rotterdam/St. Jansdal Harderwijk

Bericht door lana »

Hoi,

ik ben in mei ook bij White Dolphin geweest, heeft mij goed geholpen. Helaas is nu al tijden hetzelfde bericht op de website.
Harderwijk is voor mij veel dichterbij, moet ik daarvoor verwijzing hebben van een huisarts of kan ik gewoon contact opnemen? Bij White Dolphin was dit niet nodig. Koelen ze daar met ijs? Hoe lang heb jij moeten wachten op behandeling?

Bedankt voor je reactie
Lana
mtuppert
Druppel
Druppel
Berichten: 8
Lid geworden op: za 06 mar 2010, 13:01
Contacteer:

Re: White Dolphin kliniek Rotterdam/St. Jansdal Harderwijk

Bericht door mtuppert »

Een White Dolphin kliniek in Rotterdam heeft nooit bestaan. Er is een kliniek Europoint IV geweest die de behandelingen volledig vergoed uitvoerde. De manier van declareren is echter in Mei afgelopen jaar geschrapt. Daardoor konden zij geen behandelingen meer uitvoeren. Ik ben degene die deze kliniek opgezet heeft toentertijd, en heb inmiddels een andere manier gevonden om de behandelingen wel helemaal vergoed uit te kunnen voeren.

Hier ben ik dan ook inmiddels mee gestart. Dit gaat in samenwerking met een dermatologie praktijk in Barendrecht. En met zeer goed resultaat hebben wij inmiddels weer enkele tientallen clienten behandeld.

Zie http://www.hyperhidrosis.nu" onclick="window.open(this.href);return false; voor meer informatie.

Met vriendelijke groeten,
Marco Tuppert
nozomi
Beekje
Beekje
Berichten: 13
Lid geworden op: ma 27 apr 2009, 16:33
Contacteer:

Re: White Dolphin kliniek Rotterdam/St. Jansdal Harderwijk

Bericht door nozomi »

De naam doet er in feite niet toe. M. Tuppert weet dat 'zijn' kliniek een lange tijd patienten aan het lijntje heeft gehouden door van de ene op de andere dag de behandelingen te staken en telefoontjes en mails niet te beantwoorden. Er werd ook niemand door verwezen. Je moest het als patient zelf maar uitzoeken. Dat heb ik ook gedaan. In die periode ben ik naar het St. Jansdal Harderwijk gegaan en ben daar tot heden goed geholpen. De behandelingen worden daar volledig vergoed en worden verricht op de afd. Dermatologie.

Prima dat M. Tuppert zijn oude kliniek heeft doorgestart, ik gun hem het beste met zijn initiatief, maar een woord van excuses aan zijn patienten zou hier wel op z'n plaats zijn. Ik was patient bij hem, maar voelde me in de steek gelaten toen ik een nieuwe afspraak wilde maken en geen antwoord kreeg. Ik heb hem een aantal keer een mail gestuurd en zijn voice mail ingesproken, zonder resultaat. Uiteindelijk beantwoordde hij mijn mail wél toen ik schreef dat ik dit forum gevonden had en mijn ervaringen zou delen met de forumleden. Hij vroeg me of ik op dit forum mijn ervaringen voor me wilde houden. Hij had liever geen negatieve berichtgeving. In de zorg heb je als behandelaar een plicht om (de juiste) informatie te geven, patienten zorgvuldig te bejegenen en zonodig door te verwijzen. Dat is niet gebeurd.
mtuppert
Druppel
Druppel
Berichten: 8
Lid geworden op: za 06 mar 2010, 13:01
Contacteer:

Re: White Dolphin kliniek Rotterdam/St. Jansdal Harderwijk

Bericht door mtuppert »

Beste Nozomi,

Zoals je zelf ook weet, kun je het nooit iedereen naar de zin maken. Ik heb in die tijd mijn best gedaan om iedereen zo goed mogelijk van informatie te voorzien. Het heeft ook niet aan het team gelegen, maar aan een verandering in regelgeving bij de zorgverzekeraars. Het is erg vermoeiend om ergens je excuses voor te blijven aanbieden als je dat allang gedaan hebt. Het spijt me als er geen informatie bij jou terecht is gekomen, maar om hier net te doen alsof ik je bijna gechanteerd zou hebben vind ik persoonlijk wat overdreven. De informatie die jij nu geeft is niet waar, en zal dat ook nooit worden.

WIj zijn inmiddels in een zeer goed aangeschreven dermatologische praktijk in Barendrecht alweer een poosje bezig (december 2010), en hebben inmiddels al weer meer dan 200 behandelingen uitgevoerd. Dus je berichtgeving is ook nogal wat gedateerd.

Ik hoop dat je nu een goede behandelaar hebt gevonden. Misschien kun je mij nog eens een berichtje sturen met je eigen naam erop, dan weet ik ook weer een beetje wie ik voor me heb.

Met vriendelijke groeten,
Marco Tuppert
nozomi
Beekje
Beekje
Berichten: 13
Lid geworden op: ma 27 apr 2009, 16:33
Contacteer:

Re: White Dolphin kliniek Rotterdam/St. Jansdal Harderwijk

Bericht door nozomi »

Beste M. Tuppert,

Op dit forum kunnen mensen oa. hun ervaringen met de hulpverlening kwijt. Bovenstaand staat mijn ervaring met jou en je team, wat de naam ook moge zijn. Er zijn vast meer patienten te vinden die kunnen beamen wat ik schrijf, maar dat laat ik graag aan hen over. Ik kan alleen iets zeggen over mijn ervaringen. Het ging ook niet over de behandeling an sich, maar op het uitblijven van informatie en doorverwijzing door jou. Daar hebben patienten immers recht op. Daarbij vond ik het vragen door jou om negatieve publiciteit achterwege te laten op dit forum noemenswaardig voor de lezers. Ik kom binnenkort nog eens een keer bij je terug als patient en zal dan weer mijn ervaringen delen met dit forum. Dan is mijn berichtgeving weer geheel up to date.

Met vriendelijke groet,

Nozomi.
Plaats reactie
  • Vergelijkbare Onderwerpen
    Reacties
    Weergaves
    Laatste bericht