Ik heb een beetje hulp nodig.

Deel uw botox injecties ervaringen hier!

Moderators: Thijs, Erje

Plaats reactie
Europe
Druppel
Druppel
Berichten: 2
Lid geworden op: za 12 mar 2011, 19:03
Contacteer:

Ik heb een beetje hulp nodig.

Bericht door Europe »

Beste (helaas) lotgenoten en natuurlijk ook oud lotgenoten,

Ik ben nu 22 jaar oud en heb echt last van overmatige transpiratie en dan onder de oksels.
Hier heb ik nu al 4 jaar last van helaas, Elk anti transpiratie Deo of product (syneo, Odaban, Odorex, Rexona, Kristal pruttel enz.) geprobeerd Helaas met 0,0 resultaat.

Ik kan bij wijze van douchen en na het douchen zonder dat ik een shirt aan heb of het warm heb weer een enorm zweterige oksel hebben. Ik kan geen blousjes, lange mouw t-shirt en moet altijd katoen aan hebben tegen de geur en de vlek. Velen van jullie herkennen het probleem helaas ook denk ik. Ik heb eigenlijk 4 kleding stukken die ik week in week uit draag waar de geur niet snel ruikbaar is en de vlekken niet heel erg snel te zien zijn.

Hier wil ik na 4 jaar ellende wel graag vanaf. Het beïnvloed mijn leven heel erg en dit is erg storend.

Nu ben ik naar een huisarts gegaan om te praten over mijn overmatig transpireren en heb haar de vlekken laten zien, Ze was het gelukkig met mij eens dat dit niet normaal was en vroeg naar wat de opties waren.
Ik heb aangegeven heel graag Botox te willen proberen. Nu heeft de huisarts voor mij een brief geschreven voor een dermatoloog.

Mijn vraag is nu:

Moet ik door de dermatoloog worden doorverwezen voor een Botox behandeling of kan ik nu rechtstreeks contact opnemen met een ziekenhuis?
Moet ik nu ook ziekenhuizen afbellen om te vragen waar ik terecht kan en of het nog vergoed wordt ?
Moet ik daarnaast ook de verzekering (menzis) bellen om te vragen of het vergoed wordt ?

Ik zie door de bomen het bos niet meer (ondanks dat ik erg veel lees op het forum)

Alvast hartelijk bedankt voor het lezen en de antwoorden als die komen.

Met vriendelijke groeten,
Europe
Thijs
Site Admin
Site Admin
Berichten: 2770
Lid geworden op: di 26 apr 2005, 22:45
Contacteer:

Re: Ik heb een beetje hulp nodig.

Bericht door Thijs »

hoi,

Als je huisarts een brief voor de dermatoloog heeft geschreven dan kun je gewoon een afspraak maken bij poli dermatologie bij een ziekenhuis bij jou in de buurt.
Dan hoor je vanzelf of zij daar met botox injecteren of niet. Je hoeft niet je verzekering te bellen want als het ziekenhuis botox injecteert dan wordt het vergoed. De vraag is alleen of het ziekenhuis botox in spuit of niet. Je zou kunnen bellen met verschillende ziekenhuizen bij jou in de buurt.

succes

groetjes Thijs
Europe
Druppel
Druppel
Berichten: 2
Lid geworden op: za 12 mar 2011, 19:03
Contacteer:

Re: Ik heb een beetje hulp nodig.

Bericht door Europe »

Bedankt voor het antwoord Thijs!

Dan ga ik daar mee aan de slag, Zal de uitkomsten op het forum vermelden.

Ik kan niet wachten om van de ellende af te zijn

Met vriendelijke groeten
Europe!
Plaats reactie