Binnenkort botox

Deel uw botox injecties ervaringen hier!

Moderators: Thijs, Erje

Willy B
Druppel
Druppel
Berichten: 1
Lid geworden op: di 17 jan 2012, 13:35
Contacteer:

Re: Binnenkort botox

Bericht door Willy B »

Hallo allemaal,

ik ben vandaag in de Mauritskliniek in Amsterdam geweest voor een botoxbehandeling. Het waren zeer aardige mensen en ook ik kreeg eerst de zetmeelproef. Uiteindelijk kreeg ik 25 injecties per oksel, de pijn viel mee en nu maar afwachten of het helpt! Waarschijnlijk na een week pas omdat het mijn eerste keer was! Ik laat het hier weten, groetjes!
Jewels
Beekje
Beekje
Berichten: 10
Lid geworden op: di 19 apr 2011, 20:34
Contacteer:

Re: Binnenkort botox

Bericht door Jewels »

Erje schreef:Maar zweten bij sporten is normaal, dat doen " normale " mensen ook en het valt dan niet op
Nee en gelukkig in zo'n sportschool ook niet..! :D Dus dat valt inderdaad wel mee..
Maar ik ben benieuwd of je nou daadwerkelijk 40 prikken kreeg of niet.. Lijkt me inderdaad ook best veel hoor, maar als dat al zo is krijg je waarschijnlijk minder cc ingespoten per prik. Heb je enig idee hoeveel je in totaal kreeg? En bedankt voor het helpen duimen!

@ DrKlaas: bedankt voor de uitleg! (: Dit verklaart een hoop over de werking van botox, en dat is wel fijn. Weet ik ook weer hoe 't allemaal werkt, en hoefde ik me dus eigenlijk geen zorgen te maken over het feit dat ik de eerste 24 uur nog niks van de behandeling merkte :)

@ Willy B: hee, ik zie dat je nieuw bent hier.. welkom! :D Ik ben benieuwd hoe het voor jou uitpakt, ik hoop positief.. Ik moet zeggen dat de botox voor mijn gevoel nu wel langzamerhand begint te werken (voor mij is het dag 3) dus ik hoop over ongeveer een weekje een heel blij berichtje van je te zien, haha ;p
Plaats reactie
  • Vergelijkbare Onderwerpen
    Reacties
    Weergaves
    Laatste bericht