Ervaringen Mauritskliniek Amsterdam

Deel uw botox injecties ervaringen hier!

Moderators: Thijs, Erje

Plaats reactie
maya
Druppel
Druppel
Berichten: 2
Lid geworden op: ma 24 jun 2013, 20:50
Contacteer:

Ervaringen Mauritskliniek Amsterdam

Bericht door maya »

Hallo,

Binnenkort heb ik afspraak bij de Mauritskliniek in Amsterdam voor Botox ( oksels).
Nu lees ik hier over de kliniek in Utrecht hele goede ervaringen, is er ook iemand in Amsterdam geweest voor Botox? Zo ja, dan hoor ik graag wat je ervaringen zijn.
Bedankt!

grts Maya
Erje
Moderator
Moderator
Berichten: 561
Lid geworden op: di 29 nov 2005, 13:40
Contacteer:

Re: Ervaringen Mauritskliniek Amsterdam

Bericht door Erje »

Nee met Amsterdam heb ik geen ervaring, wel Nijmegen en Utrecht inderdaad. Er werken allemaal hele vriendelijke mensen die heel correct met de klanten/patienten om gaan, dus ik kan me haast niet voorstellen dat het in Amsterdam anders zou zijn.
In Nijmegen verdoven ze eerst, maar die prikken zijn vervelender dan gewoon Botox zonder verdoving, vind ik. Dat is heel goed te doen, gewoon ontspannen en het is binnen 10 minuten voorbij.
Tip: drink een glaasje appelsap 1 uur vantevoren, dan bloed het ook niet en hoeft er daarna geen gaasje over je oksel. Niet dat het erg bloed hoor, maar ze doen er altijd even iets overheen voor je kleding.
Daarna 24 uur niet douchen en geen deo en als je weer gaat douchen, niet te heet, maar dat zullen ze je daar ook allemaal nog wel vertellen.
Veel succes hoor en laat ons nog even weten hoe het ging.
maya
Druppel
Druppel
Berichten: 2
Lid geworden op: ma 24 jun 2013, 20:50
Contacteer:

Re: Ervaringen Mauritskliniek Amsterdam

Bericht door maya »

bedankt voor de reactie! Ik ga de 16e pas.. het blijft eng, maar wel voor een goed doel.
Helemaal niemand ervaring in Amsterdam?
Plaats reactie