Iemand enig idee botox provincie Groningen?

Deel uw botox injecties ervaringen hier!

Moderators: Thijs, Erje

Erje
Moderator
Moderator
Berichten: 561
Lid geworden op: di 29 nov 2005, 13:40
Contacteer:

Re: Iemand enig idee botox provincie Groningen?

Bericht door Erje »

De eerste jaren dat ik Botox gebruikte ging ik maar een keer per jaar en dan vlak voor de vakantie, zodat ik de zomer redelijk droog door kon brengen. Vanaf het moment dat het weer uitgewerkt was ging ik dan weer zwetend door het leven. De laatste paar jaar ging ik ook voor de winter, omdat ik er eigenlijk in de winter nog meer last van had dan in de zomer.
Zou best kunnen dat het bij iedereen weer anders voelt, hoewel ik dat prikken wel van meer mensen gehoord heb.
Succes maar weer. Ik hoop dat je snel terecht kan als je zover bent.
Groetjes, rj
Misterx2
Plas
Plas
Berichten: 43
Lid geworden op: vr 23 nov 2012, 12:17
Contacteer:

Re: Iemand enig idee botox provincie Groningen?

Bericht door Misterx2 »

Oké thnx, zal binnenkort er maar eens een belletje aan wagen.. :)
Misterx2
Plas
Plas
Berichten: 43
Lid geworden op: vr 23 nov 2012, 12:17
Contacteer:

Re: Iemand enig idee botox provincie Groningen?

Bericht door Misterx2 »

Over 3 week voor de 2e keer botox!
Weet nu wat er gebeurt dus kom maar op :) mag inmiddels ook wel weer want had gisteren een zeer flink zweet momentje...
Misterx2
Plas
Plas
Berichten: 43
Lid geworden op: vr 23 nov 2012, 12:17
Contacteer:

Re: Iemand enig idee botox provincie Groningen?

Bericht door Misterx2 »

Zo, vanmiddag weer geweest voor mijn 2e maal botox injectie. Uiteraard ff vervelend die prikjes, maar ik hoop dat ik er weer een 3 maand tegen aankan! Die bang voor klotsende oksels deze zomer ben ik niet :) en voor het zweten op de rug,draag ik in de zomer maar een hemd
Misterx2
Plas
Plas
Berichten: 43
Lid geworden op: vr 23 nov 2012, 12:17
Contacteer:

Re: Iemand enig idee botox provincie Groningen?

Bericht door Misterx2 »

Tjakka volgende maand weer een behandeling! Ging wat moeilijker als anders, maar tis weer gelukt.
Luuk
Druppel
Druppel
Berichten: 4
Lid geworden op: wo 27 jul 2022, 12:51
Contacteer:

Re: Iemand enig idee botox provincie Groningen?

Bericht door Luuk »

Misterx2 schreef: wo 03 jun 2015, 18:53 Zo, vanmiddag weer geweest voor mijn 2e maal botox injectie. Uiteraard ff vervelend die prikjes, maar ik hoop dat ik er weer een 3 maand tegen aankan! Die bang voor klotsende oksels deze zomer ben ik niet :) en voor het zweten op de rug,draag ik in de zomer maar een hemd
Hoi hoi, mijn vrouw heeft ook altijd een hemd onder haar shirt. Ze zweet veel onder haar borsten en op haar rug. Nou is het vaak dat ze als het wat warmer is (20 tot 25 graden) gewoon dwars door haar hemd zweet. Ookal zitten we gewoon even te kletsen buiten (of binnen geen airco namelijk.) en ze staat op heeft ze gelijk een zeik natte rug en flink plekken onder haar borsten. Al doet ze dan haar shirt uit omdat ze het warm heeft is haar hemd groot en deels nat.
Plaats reactie
  • Vergelijkbare Onderwerpen
    Reacties
    Weergaves
    Laatste bericht