en nu..?

Deel uw botox injecties ervaringen hier!

Moderators: Thijs, Erje

Plaats reactie
annekiejj
Beekje
Beekje
Berichten: 10
Lid geworden op: ma 31 mar 2014, 09:56
Contacteer:

en nu..?

Bericht door annekiejj »

Hoi allemaal,

al jaren heb ik last van onwijs veel zweten onder de oksels en de hierbij stinkende penetrante geur. Al jaren loop ik bij een dermatoloog en na een heleboel pillen, crèmes en zalfjes ben ik 3 jaar geleden begonnen met botox-injecties. De grote zweetplekken blijven weg! GELUKKIG. Maar ik zweet nog steeds een klein beetje en dit kleine beetje zweet zorgt ervoor dat ik nog steeds onwijs ruik. Het is echt zo'n penetrante doordringende geur waar ik ook helaas veel commentaar op krijg. Ik ben er zelfs een jaar geleden door ontslagen. Ik loop nu stage en hier beginnen ze er ook over. Ik douche 2 keer per dag en gebruik okselpads. Ik gebruik geen deo omdat dit het juist erger maakt.. wel gebruik ik parfum op mijn polsen om het soort van te verbloemen... De okselpads werken niet echt omdat ik niet heel veel zweet en het kleine beetje dat ik zweet juist in mijn oksel blijft zitten.. Ook doe ik mn oksels tussendoor wassen met zeep om de geur even weg te halen.

Heeft iemand hier ook last van?? TIPS??

Gr, A
Erje
Moderator
Moderator
Berichten: 561
Lid geworden op: di 29 nov 2005, 13:40
Contacteer:

Re: en nu..?

Bericht door Erje »

Balen zeg! Maar dat je er zelfs door ontslagen bent.....dat lijkt me echt niet fijn.
Zelf kreeg ik ook jarenlang Botox, maar ik heb alleen last van vocht, niet van geur, dus wat dat betreft kan ik je geen advies geven.
Of zou de MiraDry misschien ook wat voor jou zijn??
Dan ben je er waarschijnlijk voor eens en altijd vanaf.
Voor meer info, kijk even bij Algemeen en dan het topic over de MiraDry.
annekiejj
Beekje
Beekje
Berichten: 10
Lid geworden op: ma 31 mar 2014, 09:56
Contacteer:

Re: en nu..?

Bericht door annekiejj »

Dankjewel voor de reactie! Ik denk niet dat het nu al vergoed wordt waarschijnlijk? Anders wordt 't hard sparen de komende tijd:P
Erje
Moderator
Moderator
Berichten: 561
Lid geworden op: di 29 nov 2005, 13:40
Contacteer:

Re: en nu..?

Bericht door Erje »

Het wordt nog niet vergoed helaas.
Plaats reactie