Echt geen mensen met ervaring Botox in handen?

Deel uw botox injecties ervaringen hier!

Moderators: Thijs, Erje

Plaats reactie
Gast12345
Beekje
Beekje
Berichten: 14
Lid geworden op: vr 25 nov 2005, 12:44
Contacteer:

Echt geen mensen met ervaring Botox in handen?

Bericht door Gast12345 »

Zijn er echt geen mensen met ervaring Botox in handen?
Ben namelijk opzoek naar mensen die dit al hebben ondergaan?
Ik ga binnenkort als alles meezit.

Hoor het heel erg graag.

(ps: zie mijn vorige Post!)
kimmy
Oceaan
Oceaan
Berichten: 847
Lid geworden op: wo 27 apr 2005, 08:46
Locatie: Eibergen
Contacteer:

Bericht door kimmy »

Ik heb zelf geen ervaring met botox in de handen maar ken wel iemand die dat heeft ondergaan!
Het schijnt verdoofd te worden omdat de handen erg gevoelig zijn en je krijgt toch een x-aantal prikjes in je handen!

In de oksels worden al een stuk of 30 prikjes gegeven(per oksel)
Ook dat moet je dus eenmaal per zoveel maanden weer laten herhalen!
Succes, Kim
mirela
Rivier
Rivier
Berichten: 107
Lid geworden op: ma 23 jan 2006, 12:57
Locatie: Enschede
Contacteer:

Bericht door mirela »

Het spijt me kim dat ik je moet tegenspreken. Maar het wordt niet verdoofd. En is erg pijnlijk.. de effectieviteit is ook nog steeds niet helemaal zo zoals het moet zijn. Vaak na 2.5 a 3 maand moet je je alweer opnieuw laten behandelen. De pijn de kosten en het tegenvallende resultaat heeft mij doen besluiten dit niet te doen.

Groetjes Mirela
kimmy
Oceaan
Oceaan
Berichten: 847
Lid geworden op: wo 27 apr 2005, 08:46
Locatie: Eibergen
Contacteer:

Bericht door kimmy »

Hoi Mirela,

Diegene waar ik het over heb heeft wel verdoving gehad maar het is wel een moeilijk te verdoven gebied!
Maar die heeft 1 hand laten doen omdat het te pijnlijk was.(zelfs met verdoving)
Denk dat het per arts ook wel verschillend is!

Succes allemaal,
groetjes Kim
Gast12345
Beekje
Beekje
Berichten: 14
Lid geworden op: vr 25 nov 2005, 12:44
Contacteer:

Bericht door Gast12345 »

Mensen in ieder geval bedankt voor jullie reacties.
Ik moet binnenkort op gesprek komen in het Erasmus MC en dan zal ik nog wel te horen krijgen hoe of wat.

Ik wil het wel heel graag doen omdat ik die natte handen helemaal zat ben. Maar ik ben echt geen held in het ziekenhuis dus vandaar dat ik wou weten of het erg pijnlijk was.

De behandeling is wel onder plaatselijke verdoving heb ik te horen gekregen. Ik moet nu alleen even afwachten hoelang het gaat duren want er komt een nieuwe arts op het onderzoek en ze wisten nog niet precies hoelang dit ging duren. Dus ik wacht af ;)
Jaantje
Druppel
Druppel
Berichten: 1
Lid geworden op: di 04 apr 2006, 00:16
Contacteer:

Botox in handen

Bericht door Jaantje »

Ik heb botox injecties gehad in mijn handen. Dit was geeeeen succes. Nou ja, ik zweette niet meer... Voor 2 maanden, daarna kwam het terug. De injecties waren gigantisch pijnlijk. Ik heb er nog een week last van gehad. Vooral vlak na de behandeling en de dag erna kon ik mijn handen nauwelijks samenknijpen en waren erg opgezwollen. Een erg rottige bijwerking was dat ik enorm krachtverlies had in mijn handen; iets simpels als tandenpoetsen was bijna onmogelijk....
Dit was gelukkig na twee maanden over, maar toen kreeg ik ook weer zweethanden... Is absoluut niet voor herhaling vatbaar wat mij betreft!!!
Gast12345
Beekje
Beekje
Berichten: 14
Lid geworden op: vr 25 nov 2005, 12:44
Contacteer:

Reactie

Bericht door Gast12345 »

jammer inderdaad.

Hoe ben je trouwens verdoofd?
Heb jij nog andere opties geprobeerd??
sweet angel
Druppel
Druppel
Berichten: 5
Lid geworden op: zo 16 apr 2006, 14:07
Contacteer:

Bericht door sweet angel »

ik heb gehoord dat het goed werkte maar dat het verdoofd word omdat het anders te pijnlijk is. ik heb ecgt al alles geprobeerd en ik dacht dat botox men laatste kans zou zijn maar jullie zeggen dat het ni goed helpt dus nu twijfel ik weer :s
Lize
Druppel
Druppel
Berichten: 7
Lid geworden op: wo 19 apr 2006, 17:45
Contacteer:

Bericht door Lize »

Ja, ook ervaring mee! Paar jaar geleden gedaan en absoluut zeker geen pretje, kreeg wel een verdoving geloof ik in me pols met een nogal dikke naald.. En daarna op elke vierkante cm op mijn hand ongeveer een prikje. Het was echt pijnlijk, viel er bijna flauw van. Het moest binnen een weekje aanslaan, in de tussentijd natuurlijk helemaal blauwe handen, maar het heeft dus echt NIKS geholpen. De artsen waren er nogal verbaast over, omdat het eigenlijk bij iedereen tot dat toe wel was aangeslagen, maar bij mij dus helemaal niet. Nouja weet ik iig dat ik dat nooit meer hoef te proberen..
Thijs
Site Admin
Site Admin
Berichten: 2776
Lid geworden op: di 26 apr 2005, 22:45
Contacteer:

Bericht door Thijs »

mirela schreef:Het spijt me kim dat ik je moet tegenspreken. Maar het wordt niet verdoofd. En is erg pijnlijk.. de effectieviteit is ook nog steeds niet helemaal zo zoals het moet zijn. Vaak na 2.5 a 3 maand moet je je alweer opnieuw laten behandelen. De pijn de kosten en het tegenvallende resultaat heeft mij doen besluiten dit niet te doen.

Groetjes Mirela
Zover ik weet word het wel verdoofd hoor. En die 2,5 tot 3 maanden vind ik nog meevallen, toen ik voor mijn oksels werd behandeld moest ik ook na 3 maanden opnieuw geinjecteerd worden omdat ik weer begon te zweten. Nu hou ik het een jaar vol.
julie
Druppel
Druppel
Berichten: 1
Lid geworden op: ma 08 mei 2006, 16:58
Contacteer:

Bericht door julie »

Hallo,

Ik heb in totaal 3 keer een botoxbehandeling in mijn handen gehad. Was inderdaad niet pijnloos, (zonder verdoving) maar viel wel mee hoor. Gewoon kiezen op elkaar en ergens anders aan denken. En niet kijken want het ziet er een beetje eng uit zo'n naald. Ik keek gewoon een andere kant op. Het hielp heel goed, inderdaad voor een maand of 3/4, daarna komt het zweten langzaam terug. Ik had dus een behandeling om de 5 of 6 mnd. De bijwerking vond ik erg vervelend, ik kon geen jampot meer openkrijgen bijvoorbeeld. Toch vond ik het heerlijk van mijn zweethanden en sociale probleem even verlost te zijn. Nu heb ik bijna een jaar geen behandeling gehad, omdat ik graag alle kracht in mijn handen weer terug wilde. Maar sinds een paar weken staan de plasjes water weer in mijn handen en durf ik niemand een hand te geven en maak binnenkort dus weer een nieuwe botoxafspraak! gr Julie
zoefff
Plas
Plas
Berichten: 48
Lid geworden op: zo 29 mei 2005, 20:14
Contacteer:

Bericht door zoefff »

Schrik er wel van dat het het ook niet eens hielp, Jaantje! Zat er er net over te denken om toch misschien botox te proberen...

de dermatoloog had me botox in de handen destijds afgeraden, omdat het zo pijnlijk was en duur. Hij zei dat hij het sowieso met 2 man zou moeten doen. Wel eerst verdoven, dan kan je helemaal niks meer met je handen die hangen er dan slapjes bij en dat kon nog een tijdje aanhouden... Daarnaast zou het ontzettend pijnlijk zijn en maximaal 3 maanden werken. :(
Thijs
Site Admin
Site Admin
Berichten: 2776
Lid geworden op: di 26 apr 2005, 22:45
Contacteer:

Bericht door Thijs »

Kijk hier even voor meer info over botox en handen:

http://www.botucare.nl/transpiratie_handen.html
kimark
Druppel
Druppel
Berichten: 8
Lid geworden op: ma 22 mei 2006, 14:34
Contacteer:

Bericht door kimark »

Hoi,

Ik laat al bijna (net ff gecheckt) 9 jaar mijn handen prikken met botox. Zonder verdoving, maar dat verschilt per ziekenhuis en/of arts. Het is niet geheel pijnloos (lees: erg pijnlijk, en ik ben echt geen aansteller ;) ).
Heb zo'n beetje meegedaan met de experimentele fase van botox voor zweethanden en de dermatoloog heeft bij mij heel erg op de dosis gelet. Moest erg opletten of ik idd geen kracht verloor in mijn handen, zo ja, dan was de dosis te hoog. Zo zijn we uiteindelijk op de voor mij goede dosis uit gekomen.
Ik moet wel om de 6 a 7 maanden terug, omdat dan de werking verloren gaat. Je merkt het dan ook echt.

Als je nog vragen heb, ik wil ze graag beantwoorden.

Groetjes Kim.
Catharina
Beekje
Beekje
Berichten: 38
Lid geworden op: wo 07 dec 2005, 03:01
Contacteer:

Bericht door Catharina »

Hoi,

Sinds 2 jaar krijg ik botox in mijn handen.
Mijn pols wordt op 3 plaatsen verdoofd. Dit moet dan ongeveer een half uurtje inwerken. Helaas zijn er( bij mij) altijd wel plekjes die minder goed verdoofd zijn (bv. de vingers) en ja, dat is dan pijnlijk.Maar over het algemeen is het wel te doen, hoor!
Gewoon denken aan het resultaat als je er ligt; scheelt een hoop! :P


Zonder verdoving lijkt het me trouwens echt niet te doen.
Plaats reactie
  • Vergelijkbare Onderwerpen
    Reacties
    Weergaves
    Laatste bericht