eerste keer opstap met botox!!!!!

Deel uw botox injecties ervaringen hier!

Moderators: Thijs, Erje

tally
Rivier
Rivier
Berichten: 96
Lid geworden op: wo 04 jan 2006, 12:30
Locatie: maastricht
Contacteer:

eerste keer opstap met botox!!!!!

Bericht door tally »

hallo allemaal,

ik moet het ff kwijt.
ik ben tot vanacht 5uur op stap geweest in super warme kroege, en ik had een blauw/groen truitje aan. en niet een druppel. al mijn vrienden zeiden dat ze zeike nat waren. en ik niet!!! heb mijn armen gewoon omhoog kunnen doen!!! het was geweldig, ik ga vanavond weer hihi :P
groetjes tally
mirela
Rivier
Rivier
Berichten: 107
Lid geworden op: ma 23 jan 2006, 12:57
Locatie: Enschede
Contacteer:

Bericht door mirela »

Hoi Tally,

Toch heerlijk zo'n zorgeloos leventje :D

Kan me je vreugde helemaal voorstellen.

Groetjes Mirela
John
Vijver
Vijver
Berichten: 65
Lid geworden op: ma 16 jan 2006, 16:17
Contacteer:

Bericht door John »

Dat wil ik ook!
tally
Rivier
Rivier
Berichten: 96
Lid geworden op: wo 04 jan 2006, 12:30
Locatie: maastricht
Contacteer:

Bericht door tally »

ja john
ik moet zeggen het is geweldig!!!
ik heb zulke leuke nieuwe kleren en ik kan niet stoppen met kopen.
en ik weet eindelijk welke kleuren mij leuk staan na 10jaar
het is de moeite waard echt!!!

groetjes tally
John
Vijver
Vijver
Berichten: 65
Lid geworden op: ma 16 jan 2006, 16:17
Contacteer:

Bericht door John »

Tally waar ben jij behandeld dan? In den haag?
tally
Rivier
Rivier
Berichten: 96
Lid geworden op: wo 04 jan 2006, 12:30
Locatie: maastricht
Contacteer:

Bericht door tally »

he john,
ik ben naar antwerpen geweest bij carpe. voor mij is den haag verder weg dan antwerpen.
ik gebruik wel de vichy erbij omdat ik heb gemerkt dat dit wel nodig is, met de vichy ben ik dus helemaal droog, anders een beetje klam. (niet nat!!) en je moet de vichy echt helemaal laten opdrogen dan werkt hij pas. dit zal voor jou (john) nog niet van toepassing zijn maar ik vind het wel belangrijk voor de andere die de botox van carpe hebben, omdat ik heb gelezen dat een persoon het beetje was tegen gevallen (de werking ervan)

groetjes tally
Erje
Moderator
Moderator
Berichten: 561
Lid geworden op: di 29 nov 2005, 13:40
Contacteer:

Bericht door Erje »

Hoi Tally.

Ik ga volgende maand ook naar Carpe en ik lees telkens over die Vichy. Nou heb ik alvast ff gekeken in de winkel, maar er zijn heel veel verschillende soorten, welke moet je precies hebben? Crême of spray of wat?

Ik ben heel erg allergisch voor gewone deo's, zou ik dan wel tegen Fichy kunnen?
tally
Rivier
Rivier
Berichten: 96
Lid geworden op: wo 04 jan 2006, 12:30
Locatie: maastricht
Contacteer:

Bericht door tally »

he,

ik heb de creme die 7 dagen moet werken dat haal ik neit wel 3 of 4 dagen, maar je krijgt een recept ervan bij carpe, dat is volgens mij ook de creme (ik had hem nog thuis staan.) ik ga morgen ff naar de apotheek en leg daar mijn botox verhaal ff voor en vraag of er verschil in zit. dan laat ik het wel weten.
ik weet niet of je wel tegen vichy kunt, maar er zit in iedergeval geen alcohol in en het is een goed product dat ze volgens mij alleen bij de apotheek verkopen, je zult het toch wel even moeten na vragen bij carpe of bij je apotheek
succes ermee!!

groetjes tally
scorpio queen
Druppel
Druppel
Berichten: 4
Lid geworden op: wo 05 apr 2006, 12:47
Locatie: Zwolle
Contacteer:

vet gaaf

Bericht door scorpio queen »

het klinkt echt geweldig allemaal
hoeveel was je precies kwijt aan geld en heb je eerst een consult gehad of iets dergelijks of gelijk er naartoe en hebben ze een wachtlijst???

zit er zwaar over na te denken om ook botox te gebruiken, ook al is het maar 1 x maar dan heb je toch het gevoel gehad dat je ook zonder zweten kon

heb alles al geprobeerd en niks werkt, heb alleen die pilletjes nog niet gehad die eigenlijk voor blaasproblemen zijn.

en idd vet gaaf dat je nu gewoon droog bent
s6 ermee

groetjes Eila-Kristina
John
Vijver
Vijver
Berichten: 65
Lid geworden op: ma 16 jan 2006, 16:17
Contacteer:

Bericht door John »

maar is dat dan bij iedereen dat je na de Botox ook nog wat anders erbij moet gebruiken of kan ook alleen de Botox al voldoende zijn?
tally
Rivier
Rivier
Berichten: 96
Lid geworden op: wo 04 jan 2006, 12:30
Locatie: maastricht
Contacteer:

Bericht door tally »

he hallo

scorpio, ik was 160euro kwijt voor de botox en 5euro voor de verdovings creme,deze kun je via je huisarts ook in de apotheek krijgen. verder heb ik geen consult van te voren gehad. ik heb gebeld en moest toen 4 of 5 weken wachten voordat ik geholpen werd.
als je 1x botox hebt gehad en je weet hoe het is om niet te zweten dan wil je niet meer terug.
zeker de moeite waard.
john, dat is niet bij iedereen, iedereen reageerd er anders op, ma bij carpe raden ze het wel aan, omdat ze daar het overmatigzweten stoppen. als je hier ergens in een ziekenhuis je laat behandelen, dan heb je dat hoogswaarschijnlijk niet nodig.
ik weet van de ziekenhuizen dat het AZM in maastrich waarschijnlijk het vergoed. maar hier probeer ik nog achter te komen.

groetjes tally
tally
Rivier
Rivier
Berichten: 96
Lid geworden op: wo 04 jan 2006, 12:30
Locatie: maastricht
Contacteer:

Bericht door tally »

he erje

ik ben bij de apotheek geweest, en daar raden ze ook echt die van 7dagen aan, die andere is minder effectief.
er staat op dat de formule special werd ont ontwikkeld om het risico op irritaties tegen te gaan en hij is hypoallergeen.
misschien heb je daar wat aan?
groetjes tally
Erje
Moderator
Moderator
Berichten: 561
Lid geworden op: di 29 nov 2005, 13:40
Contacteer:

Bericht door Erje »

tally schreef:he erje

ik ben bij de apotheek geweest, en daar raden ze ook echt die van 7dagen aan, die andere is minder effectief.
er staat op dat de formule special werd ont ontwikkeld om het risico op irritaties tegen te gaan en hij is hypoallergeen.
misschien heb je daar wat aan?
groetjes tally
Okee, thx! Bedoel je dat het ziekenhuis in Maastricht de Botox behandeling vergoedt?
tally
Rivier
Rivier
Berichten: 96
Lid geworden op: wo 04 jan 2006, 12:30
Locatie: maastricht
Contacteer:

Bericht door tally »

ja ik weet het nog niet zeker, maar iedereen zegt (daar in het ziekenhuis)
dat ze nog nooit hebben gehoord dat de patiente een rekening krijgen, en het is een academisch ziekenhuis, dus het kan dat het onder de onderwijskosten valt, omdat het verbonden is aan een universieteit, hierdoor kan het zijn dat je 'oefenpersoon' bent, maar ik moet het nog helemaal uitvinden

groetjes tally
John
Vijver
Vijver
Berichten: 65
Lid geworden op: ma 16 jan 2006, 16:17
Contacteer:

Bericht door John »

Nou dat zou dan wel spectaculair nieuws zijn als een Botox behandeling vergoed zou worden. Ik geloof er niets van totdat jij het tegendeel bewijst, haha :)

[edit]
Ik heb zelf maar vast een e-mail gestuurd naar info@AZM.nl
De website is www.azm.nl

Ben benieuwd!
Plaats reactie
  • Vergelijkbare Onderwerpen
    Reacties
    Weergaves
    Laatste bericht