Wie kent Tour of Beauty Naaldwijk?

Deel uw botox injecties ervaringen hier!

Moderators: Thijs, Erje

Plaats reactie
Jac
Beekje
Beekje
Berichten: 23
Lid geworden op: zo 16 apr 2006, 12:21
Contacteer:

Wie kent Tour of Beauty Naaldwijk?

Bericht door Jac »

Hallo luitjes,

Ik heb gister naar Tour of Beauty gebeld voor een afspraak. Ze hadden eerder plek in Naaldwijk dan in Den Haag. Is iemand daar al geweest?? Ik kan nu begin juni terecht. Toen ik begon over Carpe en of het 160 euro kostte deden ze een beetje alsof ik wat vreemds had gezegd. :?
Kan het zijn dat er heel veel animo voor de botox in oksels bleek te zijn en ze nu liever hun eigen prijzen hanteren?? Het kwam op mij over alsof ze het niet wilden weten dat er een soort 'samenwerkingsverband' was/is met Carpe. De prijs was dus ook 285 euro.
Ik vroeg me later af of ik voor die dikke 100 euro extra niet beter door kan rijden naar Antwerpen. Ik woon in Drenthe.

Ikben benieuwd naar jullie reactie!
Thijs
Site Admin
Site Admin
Berichten: 2776
Lid geworden op: di 26 apr 2005, 22:45
Contacteer:

Bericht door Thijs »

Op papier zullen het ongetwijfeld twee verschillende "bedrijven" zijn. Vergeet niet dat het niet zomaar is toegestaan om vanuit Belgie botox te vervoeren naar Nederland. Waarschijnlijk zal daarom de prijs ook wel hoger zijn hier dan daar.

Of het slim is om door te rijden naar Belgie? Als je binnen die 100 euro blijft aan benzine dan lijkt het me vrij simpel! Enjoy Antwerpen ;)

Groetjes Thijs
Moon
Rivier
Rivier
Berichten: 85
Lid geworden op: ma 06 jun 2005, 19:30
Locatie: Rotterdam
Contacteer:

Bericht door Moon »

Hoi Jac, naaldwijk is pas geopend. Ze hebben een 2e filiaal geopend daar.
Ik was ook 280 euro kwijt. Ik kreeg daarvoor 4 botoxinectie's.

Gr Monique
Jac
Beekje
Beekje
Berichten: 23
Lid geworden op: zo 16 apr 2006, 12:21
Contacteer:

Bericht door Jac »

Hoi Monique,

ben jij zelf ook in Naaldwijk geweest?
(zo ja, hoe vond je t daar?)

Gr jac
Moon
Rivier
Rivier
Berichten: 85
Lid geworden op: ma 06 jun 2005, 19:30
Locatie: Rotterdam
Contacteer:

Bericht door Moon »

Hoi, nee ik ben in Den Haag geweest. Maar op de dag dat ik daar was , vertelde ze me dat in Naaldwijk een 2e filiaal geopend werd.
Het gaat er anders aan toe dan in een kliniek. Ik ben vorig naar de velthuiskliniek geweest en daar moest ik een formulier ondertekenen. Verder kreeg ik eerst een gesprek met de arts en pas daarna kreeg ik de botoxinjecties.
Bij Tour of beauty niets van dit alles. Gaat er wat duister aan toe. Ik vertelde al eerder dat er veel vrouwen gaan voor een botoxbehandeling aan hun gezicht. Dat zou ik daar nooit laten doen.
Verder moest ik contant betalen. Maar goed het helpt bij mij goed. En een ritje naar Belgie zie ik niet zitten.
Bij de Velthuiskliniek was ik 500 euro kwijt ( een aanbieding, normaal 1000 euro).
Mocht je meer willen weten, vraag gerust!

Gr Monique
brandjol
Druppel
Druppel
Berichten: 2
Lid geworden op: zo 07 mei 2006, 11:12
Locatie: Renswoude
Contacteer:

Antwerpen

Bericht door brandjol »

Hoi Hoi,

Zelf ben ik naar Antwerpen geweest waar het totaal voor beide oksels 390 ero kost. Als ik geweten had had ik het jaren eerder gedaan het helpt echt!!!! Ze zijn heel vriendelijk in Antwerpen maar je krijgt geen verdoving maar het viel mij 100 % mee. Het in 10 minuten gedaan en je word echt op je gemak gesteld.
TiGeR79
Plas
Plas
Berichten: 44
Lid geworden op: di 24 mei 2005, 19:29
Contacteer:

Bericht door TiGeR79 »

hey Jac,
ik moet eind deze maand begin Juni ook een keertje weer langs bij Carpe, en ik woon ook in DFrenthe... dus misschien een idee om samen heen te rijden ofzow ?
lautje
Beekje
Beekje
Berichten: 11
Lid geworden op: do 11 mei 2006, 17:37
Contacteer:

Bericht door lautje »

Ik ben vandaag naar Den Haag geweest om botox in te laten spuiten.
Ik kreeg 4 prikken, en het viel me uiteindelijk wel mee.
Het doet wel even pijn maar het is de moeite waard.
Nu maar hopen dat ik zweetvrij blijf, ik weet het pas over een paar dagen.
Kan ik eindelijk is de kleding aantrekken die ik ook graag aan wil hebben, i.p.v. donkere shirtjes met dit warme weer.
Jac
Beekje
Beekje
Berichten: 23
Lid geworden op: zo 16 apr 2006, 12:21
Contacteer:

Bericht door Jac »

Hoi tiger,

ik heb een afspraak in naaldwijk en niet in belgie,
maar toch bedankt voor het carpool-anbod!

groetjes!
Plaats reactie