Botox bij Botucare?

Deel uw botox injecties ervaringen hier!

Moderators: Thijs, Erje

Plaats reactie
anoniem25
Druppel
Druppel
Berichten: 1
Lid geworden op: do 08 jun 2006, 14:24
Locatie: Groningen
Contacteer:

Botox bij Botucare?

Bericht door anoniem25 »

Gisteravond kwam ik thuis van het werk en ben ik gaan surfen op internet en vond ik jullie! Wat een opluchting om te weten dat ik niet de enige ben. ik heb het al zo'n 10 jaar, ben inmiddels 25. Ik weet al een tijd hoe het heet en dat soort dingen, maar durfde niet actief op zoek te gaan naar oplossing omdat ik al zo'n vermoeden had dat er niet echt een permanente oplossing voor is.
Gisteravond heb ik zo'n beetje alle berichten gelezen, en na een nacht wakker liggen besloten om voor Botox te gaan!!! Ik heb vanochtend gebeld met Botucare in Den Haag en ik mag 28 juni komen! Nog voor mijn vakantie!!! :D Nu maar hard sparen want het is een duur grapje!
Ik vind het zo spannend dat ik al de hele dag nergens anders aan kan denken, al die leuke shirtjes die ik nu eindelijk aan kan.
ik heb het ook nooit aan iemand verteld (alleen mijn moeder), jullie verhalen zijn zo herkebaar, altijd zwart en wit, gehaakt en kant werkt bij mij het beste. Ik heb het in mijn oksels, beetje voeten en handen maar dat valt te overzien. Zomer is een kwelling, een veel thuis zitten ipv op een terrasje of in de kroeg en dat soort dingen. Ik heb zelfs een keer een baan gekregen en geweigerd omdat ik een uniform aan moest :oops: Ik denk dat ik door de grond zou zakken als iemand het zou zien. het is ongeloofelijk hoe goed een mens kan worden in verbergen. En het is raar, waarom je ervoor schamen, het is een aandoening, je kan er niets aan doen, en toch schaam ik me. Maar, als alles goed gaat 28 juni ben ik er hopelijk voor een tijdje van af.

heeft iemand Botox gehad bij Botucare? En ervaringen met Botox zijn toch goed??? Ben bang dat ik teveel verwacht....
Thijs
Site Admin
Site Admin
Berichten: 2770
Lid geworden op: di 26 apr 2005, 22:45
Contacteer:

Bericht door Thijs »

Hoi,

Welkom op dit forum. Ik heb alleen maar goede ervaringen met botox. Het komt een heel enkele keer voor dat het niet goed of niet aanslaat bij mensen voor oksel transpiratie.

Kortom botox is een zeer goed middel tegen HH!

groetjes Thijs
vinmen
Beekje
Beekje
Berichten: 25
Lid geworden op: di 13 jun 2006, 15:04
Locatie: Nijverdal
Contacteer:

Bericht door vinmen »

Voor okels veel van gelezen... werkt het voor handen net zo goed als voor oksels? of is dat gewoon weer per mens verschillend? Heb helaas nog niet zoveel kunnen vinden daarover, en heb t forum al aardig doorgelezen :D
Thijs
Site Admin
Site Admin
Berichten: 2770
Lid geworden op: di 26 apr 2005, 22:45
Contacteer:

Bericht door Thijs »

Nee. Het werkt lang niet zo goed bij handen en voeten dan bij oksels. Sterker nog het wordt soms zelfs afgeraden omdat het zo pijnlijk is. Maar over het algemeen werkt botox in de handen maar zeer kort als het al werkt.
vinmen
Beekje
Beekje
Berichten: 25
Lid geworden op: di 13 jun 2006, 15:04
Locatie: Nijverdal
Contacteer:

Bericht door vinmen »

:cry:

Terwijl het bij mn handen juist zo erg is... pijn heb ik r wel voor over, kep sterk de neiging om het toch te laten doen eigelijk...

Enig idee wat wel goed helpt bij handen? :) Kep iig al een afspraak gemaakt met de docter om die pilletjes aan te vragen :D Alluminium werkte niet... zowel voor okels als handen niet... :(
Thijs
Site Admin
Site Admin
Berichten: 2770
Lid geworden op: di 26 apr 2005, 22:45
Contacteer:

Bericht door Thijs »

Ik denk dat je grootste kans idd die pillen zijn... Is ook een stuk minder pijnlijk dan botox :o
vinmen
Beekje
Beekje
Berichten: 25
Lid geworden op: di 13 jun 2006, 15:04
Locatie: Nijverdal
Contacteer:

Bericht door vinmen »

Hmm sounds nice :D Maarja.. Hoop dat at ook werkt, als botox ook goed werkt heb ik daar wel een keer pijn voor over hoor, das maar tijdelijk tenslotte.. Kan het gebruik van die pillen geen kwaad voor gezondheid op langere duur? ...
Thijs
Site Admin
Site Admin
Berichten: 2770
Lid geworden op: di 26 apr 2005, 22:45
Contacteer:

Bericht door Thijs »

Ik zou het echt niet weten.. hetzelfde geld voor het gebruik van botox op lange termijn maarja dit geld voor bijna alle medicijnen.... niet te lang nadenken... gewoon doen.... maar wel via je huisarts he?
Plaats reactie
  • Vergelijkbare Onderwerpen
    Reacties
    Weergaves
    Laatste bericht