blij met dit forum

Deel uw botox injecties ervaringen hier!

Moderators: Thijs, Erje

Plaats reactie
Catharina
Beekje
Beekje
Berichten: 38
Lid geworden op: wo 07 dec 2005, 03:01
Contacteer:

blij met dit forum

Bericht door Catharina »

Hoi allemaal,

Ik ben Catharina, 34 jaar jong, getrouwd en moeder van twee prachtige dochters van 7 en 3 jaar.
Ik heb al last van overmatige transpiratie vanaf mijn jeugd. (aan handen en voeten)
Na de geboorte van de oudste heb ik de oksels erbij gekregen als cadeautje :cry:
Door de jaren heen heb ik vanalles geprobeerd om er van af te komen( bv. tabletten, creme's, ook de drionic), maar niets hielp.
Het "wondermiddel" voor mij (en gelukkig vele anderen) bleek uiteindelijk de BOTOX te zijn. Het werkt de ene keer iets beter dan de andere keer, maar over het algemeen genomen ben ik DROOG! :D
Voor mij is het enige nadeel dat het maar vrij kort werkt, zo'n 2,5 tot 3 maanden. Dat betekent dus dat ik regelmatig in het ziekenhuis te vinden ben. (ik krijg de behandeling voor alle probleemgebieden)
Het blijft echter de moeite waard om te gaan, het enige alternatief is een operatie. Dat is voor de toekomst iets om over na te denken. ;)
kimmy
Oceaan
Oceaan
Berichten: 847
Lid geworden op: wo 27 apr 2005, 08:46
Locatie: Eibergen
Contacteer:

Bericht door kimmy »

Hoi Catharina,

De operatie thoracale sympathectomie moet je goed over nadenken en alles erover aan je arts vragen want dat werkt niet bij iedereenIk heb de operatie ondergaan voor mijn oksels en ik heb er alleen 1 droge hand aan over gehouden niks geen droge oksels!!!!!
Dus goed nadenken en navragen!!!

Dit geld voor iedereen!!!!
Het is en blijft een behoorlijke operatie!!!!!!!!!

Kim
Plaats reactie