Ik heb een afspraak bij Carpe!!!!!!!

Deel uw botox injecties ervaringen hier!

Moderators: Thijs, Erje

Plaats reactie
sunny_girl
Beekje
Beekje
Berichten: 13
Lid geworden op: za 24 jun 2006, 18:31
Locatie: België
Contacteer:

Ik heb een afspraak bij Carpe!!!!!!!

Bericht door sunny_girl »

Hallo iedereen!

Vandaag kan mijn geluk echt niet op! Ik ben gewoon zooooooo blij en er is niemand thuis dus ga ik het hier maar eventjes van mij af schrijven :D ! Ik heb daarnet naar Carpe gebeld om een afspraak te maken voor een botoxbehandeling, en ik mag 10 juli al gaan !!!! Ik had niet gedacht dat ik zo snel al zou kunnen gaan :o het is echt fantastisch, ik kijk er al helemaal naar uit.
Ik weet natuurlijk wel dat niet altijd alles perfect gaat werken zoals ik het wil, maar toch zou ik al echt blij zijn als ik gewoon iets minder ga zweten na de botox. Ik ben mijn ouders zo dankbaar dat ze dat willen betalen voor me... ik ben zelf nog maar 17 en studeer nog, dus heb geen inkomen. Ik denk dat ik ze maar eens uitgebreid in de bloemetjes ga zetten vanavond! :P
Na de behandeling, plaats ik hier zeker nog eens mijn ervaringen en het resultaat!

kusje,
sunny_girl :cheer
TomH
Oceaan
Oceaan
Berichten: 741
Lid geworden op: vr 19 aug 2005, 12:19
Contacteer:

Bericht door TomH »

Heel veel succes!
Mariekus
Beekje
Beekje
Berichten: 31
Lid geworden op: ma 01 aug 2005, 23:06
Contacteer:

Bericht door Mariekus »

Heel veel succes inderdaad! Ben ook erg benieuwd naar je reactie! Laat je even precies weten wat ze hebben gedaan, of het pijn deed en hoe het nu voelt??
Erje
Moderator
Moderator
Berichten: 561
Lid geworden op: di 29 nov 2005, 13:40
Contacteer:

Bericht door Erje »

Alvast veel succes Sunny Girl!

Ik ben op 22 mei geweest en ben echt blij dat ik het heb laten doen. Ik ben soms, in stress-situaties nog niet helemaal droog, maar het grootste deel van de dag wel. Kom net terug van een zo goed als droge vakantie!

Stapels t-shirts mee, maar die hoefde ik niet allemaal aan zoals anders, scheelt ook stapels was..

De pijn viel erg mee bij Carpe. Je kijgt eerst een pilletje tegen de pijn en dan nog Emla creme op. Ja, je voelt wel dat er geprikt wordt, maar om nou te zegggen dat het erg veel pijn deed, nee hoor, daar hoef je echt niet tegen op te zien. De mensen vond ik ook allemaal erg aardig.

Wat lief dat je ouders het voor je willen betalen. Daaruit blijkt wel dat ze goed begrijpen hoe vervelend dit voor je moet zijn.
Jessica
Beekje
Beekje
Berichten: 28
Lid geworden op: wo 05 apr 2006, 20:01
Contacteer:

Bericht door Jessica »

Hi Erje,
Wat fantastisch dat je nu zo goed als droog bent onder de oksels. En dat zelfs met warm weer (of was je niet naar een warm land op vakantie). Zou ook wel botox willen spuiten, maar ben bang dat ik ergens anders nog meer ga zweten. Heb sinds twee jaar ook last van zweten onder mijn borsten en sinds dit jaar heb ik nogal snel een natte broek van het zweet. En wil zeker niet dat dat nog erger wordt.

groetjes
Thijs
Site Admin
Site Admin
Berichten: 2778
Lid geworden op: di 26 apr 2005, 22:45
Contacteer:

Bericht door Thijs »

Jessica schreef:Zou ook wel botox willen spuiten, maar ben bang dat ik ergens anders nog meer ga zweten.groetjes
Als je botox voor je oksels injecteerd is de kans behoorlijk klein dat je ergens anders daardoor meer gaat zweten. Als het al zo is dan lijkt het zo of je zweet ergens anders al. Ik zweet nergens anders meer of minder dan voor een botox behandeling in mijn oksels.

Groetjes Thijs
sunny_girl
Beekje
Beekje
Berichten: 13
Lid geworden op: za 24 jun 2006, 18:31
Locatie: België
Contacteer:

Bericht door sunny_girl »

Hallo allemaal,

bedankt voor alle bemoedigende reacties. Ik ben ondertussen al aan het aftellen... nog 3 nachtjes :o
Ondertussen is het nog steeds wel zweten geblazen hoor, het is in België al 2 weken snikheet...
Maar eigenlijk vind ik het niet eens zo erg meer, omdat ik weet dat het niet lang meer zal duren :D
Ben ook al gaan shoppen en heb mij zelfs een paar zomerse kleurtjes aangeschaft ;)

kusjes,

sunny_girl
jotika01
Plas
Plas
Berichten: 45
Lid geworden op: wo 10 mei 2006, 19:54
Contacteer:

Succes!

Bericht door jotika01 »

He,

Heel veel succes! Er is een zeer grote kans dat je zweten met 60% of meer (bijv. 80 of 90%) zal verminderen.

Botox werkt bij veel mensen zeer goed, bij sommige mensen houdt het zweten zelfs bijna op! Dat is het andere uiterste natuurlijk. Mijn ervaring is positief: van flink zweten tot bijna niet meer zweten!
Plaats reactie