eindelijk knoop doorgehakt...naar Antwerpen..

Deel uw botox injecties ervaringen hier!

Moderators: Thijs, Erje

Carina
Waterval
Waterval
Berichten: 165
Lid geworden op: zo 01 mei 2005, 16:16
Locatie: Eindhoven
Contacteer:

Bericht door Carina »

rico schreef:aaah wat een fijn gevoel :) nog steeds droog...
Goed zeg Rico ik ben blij voor je :o . Je zult zien dat je je nu ook beter voelt.
Veel plezier ermee :D :D :D :D
Ina van Ringen
Waterval
Waterval
Berichten: 136
Lid geworden op: vr 20 mei 2005, 23:17
Locatie: Woerden
Contacteer:

Bericht door Ina van Ringen »

Hoera Rico,
Ik ben blij voor je, dat de botox werkt. Wil je het op de kalender of in je agenda zetten? En wil je ons dan laten weten hoe lang de werking is geweest? Je moet de behandeling nl wel elke keer herhalen.
Nu geloof ik wel, dat na een aantal herhalingen, dat de werking steeds langer gaat worden. Succes,
Ina.
rico
Beekje
Beekje
Berichten: 15
Lid geworden op: za 28 mei 2005, 14:31
Contacteer:

Bericht door rico »

Carina schreef:
rico schreef:aaah wat een fijn gevoel :) nog steeds droog...
Goed zeg Rico ik ben blij voor je :o . Je zult zien dat je je nu ook beter voelt.
Veel plezier ermee :D :D :D :D

dank je,,,ja ik zal het zeker bij houden,,,en vandaag was ik de hele dag weg van smorgens tot nu...en het is gewoon helemaal droog..

ben er zo blij mee,heb ook meteen werk gevonden,echt ik hoop dat het lang zo blijft....hele zelf vetrouwen is weer terug,dit gevoel is onbetaalbaar voel me als herboren.... :D
Thijs
Site Admin
Site Admin
Berichten: 2770
Lid geworden op: di 26 apr 2005, 22:45
Contacteer:

Bericht door Thijs »

Heerlijk gevoel he.... snap je nu waarom ik botox als wonder middel zie en zelfs naar een rechter ga als de verzekering blijft weigeren het te betalen ? Het is op dit moment gewoon de perfecte medicijn tegen overmatig zweten onder je oksels. In ieder geval bij 9 van de 10 mensen en daarom is het ongehoord belachelijk schandalig dat het niet (meer) vergoed wordt uit de ziekenfonds wet. Natuurlijk kun je de hand in eigen portemonnee steken en steeds naar Belgie blijven rijden... kan me heel goed voorstellen.... maar het blijft, voor mij in ieder geval, een principe kwestie. Mensen die kanker hebben worden ook niet "gedwongen" om naar Belgie te gaan voor hun medicijnen.

Geniet van je droge oksels! Ik weet precies hoe blij je je voelt!!!

Groetjes Thijs
dientje
Zee
Zee
Berichten: 281
Lid geworden op: do 28 apr 2005, 19:26
Contacteer:

vliegen

Bericht door dientje »

Dat duurt wel lang kim, voordat ze eindelijk duidelijkheid verschaffen. Geld dat alleen voor jou, of geld het voor iedereen???

Nog droge okkies?
kimmy
Oceaan
Oceaan
Berichten: 847
Lid geworden op: wo 27 apr 2005, 08:46
Locatie: Eibergen
Contacteer:

Bericht door kimmy »

Hoi Berdien ,

Ja dat geldt voor iedereen!!
Ze zijn er nog steeds niet uit en de bedeoling is dat dat in september dus wel het geval is!

Gr
dientje
Zee
Zee
Berichten: 281
Lid geworden op: do 28 apr 2005, 19:26
Contacteer:

jaja

Bericht door dientje »

ja en in september krijgen we zeker nog steeds geen duidelijk antwoord ik ken dat ziekenhuis ;) En jij ook ;)
rico
Beekje
Beekje
Berichten: 15
Lid geworden op: za 28 mei 2005, 14:31
Contacteer:

Bericht door rico »

Thijs schreef:Heerlijk gevoel he.... snap je nu waarom ik botox als wonder middel zie en zelfs naar een rechter ga als de verzekering blijft weigeren het te betalen ? Het is op dit moment gewoon de perfecte medicijn tegen overmatig zweten onder je oksels. In ieder geval bij 9 van de 10 mensen en daarom is het ongehoord belachelijk schandalig dat het niet (meer) vergoed wordt uit de ziekenfonds wet. Natuurlijk kun je de hand in eigen portemonnee steken en steeds naar Belgie blijven rijden... kan me heel goed voorstellen.... maar het blijft, voor mij in ieder geval, een principe kwestie. Mensen die kanker hebben worden ook niet "gedwongen" om naar Belgie te gaan voor hun medicijnen.

Geniet van je droge oksels! Ik weet precies hoe blij je je voelt!!!

Groetjes Thijs



hey thijs,

bedankt voor je reactie,,,ik moet zeggen dat het nu optimal werkt,op begin zweete ik nog een heel klein beetje,maar nu de botox helemaal ingewerkt is,is er niks meer aan te bekennen,ik kan weer mijn velle shirts dragen,gewoon heerlijk gevoel,ik moet zeggen dat ik jullie allemaal moet bedanken,zonder deze site was zou ik nooit de knoop doorhaken om naar antwerpen te gaan,en voor de mensen die zweten ondr de oksels,ik zou zeggen twijvel niet en ga naar antwerpen,160 euro maar het is eker de moeite waard...


grappigste vond ik wel toen ik bij carpe had...zag ik allemaal van die rijke mensen,ik hoorde ze zo onderling praten met elkaar (van ja vandaag ik ik me hier en daar laten snijden) :shock: ranzig gewoon...

maar ja even terug op onderwerp,ik hoop dat het het een aantal maanden zo blijft,en zoals ik zei mensen met hyperhidrosis...probeer het maar uit je zal er echt GEEN SPIJT van krijgen...


heerlijk gewoon om je armen te laten bewegen zo hoe je wilt,en niet bij elke bewegeing denken van,,,oooh nee straks ziet iemand die zweetplek...


kortom ik ben helemaal droog en supper blij mee...

groetjes rico
kimmy
Oceaan
Oceaan
Berichten: 847
Lid geworden op: wo 27 apr 2005, 08:46
Locatie: Eibergen
Contacteer:

Bericht door kimmy »

Hoi Rico,

Nog steeds droge oksels??????
Heerlijk he??
Ook gisteren met het warme weer????

Goed he die botox?????
bartmk3
Beekje
Beekje
Berichten: 21
Lid geworden op: ma 11 jul 2005, 18:59
Contacteer:

Bericht door bartmk3 »

Hallo,

Ik zocht een plek om mijn ervaring met botox te delen, en dit leek me wel een redelijk geschikte plaats.

Een aantal maanden geleden heb ik een botxo behandeling gehad bij botoxcenter in Antwerpen (zit ook in Brussel). Dit kostte 390 euro en die had ik net zo goed kunnen weggooien!

Allereerst kwam ik in een redelijk klein kamertje, waarna ik behandeld werd. Nou de spuiten gingen er echt diep in en meneer Marquez prikte maar wat raak. Gevolg: verminderde transpiratie voor de duur van maar liefst 2 weken. Jippie.... Dus hier niet heen gaan!!!!
Ik zag ook nog een berichtje van rico. Hij had voor 160 euro een botoxbehandeling ondergaan?? Lijkt me erg dubieus die firma... Ik heb namelijk gehoord dat botox erg duur is, en de normale injectie voor 2 oksels is toch 4 flesjes als ik het goed heb? Ik ben bang dat je net als mij verdunde botox hebt gehad... ik ben benieuwd hoe lang het bij jou duurt!



Nu heb ik voor dinsdag de 19e een afspraak staan bij de velthuis kliniek te eindhoven. Hier hadden ze een actie... botox voor 500 euro ipv de normale 1000 euro. Ik hoop dat dit wel gaat werken en ik hou jullie op de hoogte!!
ronald
Druppel
Druppel
Berichten: 9
Lid geworden op: di 12 jul 2005, 09:48
Contacteer:

Bericht door ronald »

hallo allemaal, ik ben gisteren voor een botox-behandeling naar carpe in antwerpen geweest naar aanleiding van dit forum. ik zweette voortdurend vrij heftig onder mijn oksels dus het was tijd om er iets aan te doen. allerlei dingen heb ik geprobeerd, zoals odorex extra dry en zo'n aluminium-oplossing (en creme) via de huisarts, maar niets heeft geholpen tot nu toe! nu dus ff afwachten hoe dit uitpakt, ik ben benieuwd..
kimmy
Oceaan
Oceaan
Berichten: 847
Lid geworden op: wo 27 apr 2005, 08:46
Locatie: Eibergen
Contacteer:

Bericht door kimmy »

Hoi Bartmk,
Ik ben ook bij carpe geweest in belgie en nee dit is geen dubieus praktijkje, het werkt uitsekend!!!!!
Ze hebben daar gewoon grote hoeveelheden omdat ze daar de hele dag behandelingen uitvoeren echt wel een aanrader!!!
Je zou het allicht eens kunnen uitproberen!
Dat scheelt aanzienlijk met wat jij moet gaan betalen!!!

Ronald, je zult zien dat het zal helpen!!!!
Ff geduld en het werkt ook voor jou , ik duim voor je!!!!

Gr Kim
ronald
Druppel
Druppel
Berichten: 9
Lid geworden op: di 12 jul 2005, 09:48
Contacteer:

Bericht door ronald »

het is nu 3 dagen geleden dat ik naar carpe ben geweest, en ik moet zeggen dat het al aardig begint te helpen! helemaal droog is een groot woord, maar het is in ieder geval afgelopen met de constante stroom zweetdruppels :lol:
over een weekje zal het optimale resultaat wel zijn bereikt, nu nog afwachten hoe lang het effect aan blijft houden! ik ben tot nu toe iig dik tevreden.
johan
Druppel
Druppel
Berichten: 8
Lid geworden op: vr 27 mei 2005, 16:48
Locatie: assen
Contacteer:

Bericht door johan »

hallo allemaal,
Voor mij is het nu een maand geleden dat ik bij carpe ben behandeld en het werkt nog goed. Ik ben net nog een kwartiertje buiten gaan zitten in de volle zon en mijn oksels werden een beetje vochtig, maar m'n shirt bleef droog. Ik zit nu weer binnen achter de computer en ben weer volledig droog.

Ik hoop echt dat dit nog een paar maanden aanhoud. Wat dat betreft nog een vraag aan Kimmy, werkt het bij jou nog goed of begint het al uitgewerkt te raken?

Groeten, Johan.
kimmy
Oceaan
Oceaan
Berichten: 847
Lid geworden op: wo 27 apr 2005, 08:46
Locatie: Eibergen
Contacteer:

Bericht door kimmy »

hoi Johan, ja het begint uit te werken!
Maar ach nog steeds niet zo heftig als voor de behandeling dus kan nog ff wachten!!!!
Met dit weer blijft niemand echt helemaal droog en dat zou ook niet goed zijn denk ik ik zweet nu zoals een ieder ander die geen hh heeft!!!
Dus het werkt prima uit de kunst!!!
Plaats reactie
  • Vergelijkbare Onderwerpen
    Reacties
    Weergaves
    Laatste bericht