Net terug van carpe!

Deel uw botox injecties ervaringen hier!

Moderators: Thijs, Erje

Plaats reactie
sunny_girl
Beekje
Beekje
Berichten: 13
Lid geworden op: za 24 jun 2006, 18:31
Locatie: België
Contacteer:

Net terug van carpe!

Bericht door sunny_girl »

Hoi allemaal,

Deze morgen ben ik bij carpe geweest. Wat zijn ze daar vriendelijk allemaal, ik voelde mij er meteen goed bij. Ik werd behandeld door dokter Karavani zelf, duidelijk een heel inteligente man. De pijn viel heel goed mee vind ik, en de behandeling duurt trouwens niet zo lang dus is het al helemaal niet erg. Nu moet ik dus een paar daagjes geduld hebben, hopelijk gaat alles goed...

grtz,

sunny_girl :dans
petra
Beekje
Beekje
Berichten: 26
Lid geworden op: di 13 sep 2005, 22:01
Contacteer:

Bericht door petra »

leuk wat van je tehoren, ik heb geregeld aan je gedacht!!!!!

Ik hoop dat het je echt gaat helpen!!!!!

Hou ons op de hoogte.
Liefs Petra
sunny_girl
Beekje
Beekje
Berichten: 13
Lid geworden op: za 24 jun 2006, 18:31
Locatie: België
Contacteer:

Bericht door sunny_girl »

Hoi iedereen!

Ik ben nu ondertussen al weer drie dagen geleden naar Carpe geweest en ik heb zo het idee dat het begint te werken :o
Mijn oksels zijn al de hele morgen droog... DROOG... terwijl ik normaal 's morgens het meeste zweet!
Ik kan me echt niet meer herinneren wanneer ik de laatste keer voelde dat mijn oksels echt droog waren :D
Als dit zo doorgaat dan is Carpe echt wel het geld waard.
Hopelijk verloopt de zomer voor iedereen hier zo droog mogelijk, want dit is voor ons wel de lastigste periode van het jaar hé.

Veel succes :thumbsup

sunny_girl :regenboog:
sunny_girl
Beekje
Beekje
Berichten: 13
Lid geworden op: za 24 jun 2006, 18:31
Locatie: België
Contacteer:

Bericht door sunny_girl »

Hoi iedereen!

Het is al wser een tijdje geleden dat ik online kwam, maar ik ben in tussentijd ook op reis geweest. Het was fantastisch! Botox werkt bij mij echt fantastisch! Soms zweet ik nog wel een beetje, maar niet eens zo erg dat ik het kan zien in mijn kleren :D ! Ik voel me er echt fantastisch bij, mijn zelfvertrouwen heeft een echte boost gehad!! Ik wil het nog eens iedereen aanraden: BOTOX WERKT en nee de behandeling doet geen pijn en je gaat ook niet op andere plaatsen meer zweten :P

Vele groetjes,
en ik wens iedereen nog een zweetvrije zondag!

sunny_girl
marco
Druppel
Druppel
Berichten: 5
Lid geworden op: di 08 aug 2006, 14:25
Contacteer:

Bericht door marco »

Moooi, ik krijg ook een Botox behandeling. :D
Maar duurt het bij anderen ook zo lang? ik kan pas half September is op gesprek komen, en dan zal de behandeling ook nog wel lang duren.
Hoe zit t nu precies met de kosten? is dat via je verzekering. Ik heb me daar nooit goed in verdiept :oops:
sunny_girl
Beekje
Beekje
Berichten: 13
Lid geworden op: za 24 jun 2006, 18:31
Locatie: België
Contacteer:

Bericht door sunny_girl »

Hoi,
Hoe het zit met de kosten dat weet ik niet. Ik woon in België en bij Carpe was het niet mogelijk om iets terug te krijgen via de verzekering. Misschien is dit in Nederland wel anders, en misschien is het ook anders als je het laat doen in een algemeen ziekenhuis.
Bij carpe moet je niet zolang wachten. Toen ik belde mocht ik de week erna al gaan voor de behandeling.
Veel succes in ieder geval!

grtz,
sunny_girl
kimmy
Oceaan
Oceaan
Berichten: 847
Lid geworden op: wo 27 apr 2005, 08:46
Locatie: Eibergen
Contacteer:

Bericht door kimmy »

Hoi Marco,,
Waar ga je heen dan voor een behandeling??
Bij Carpe is het inderdaad dat je binnen een aantal weken aan de beurt bent.
Bij Sudor(Almelo) ga je eerst op een gesprek en daarna pas een afspraak maken wanneer je welke behandeling krijgt.
Kosten bij Carpe zijn 160 euro voor 2 oksels, dit moet je zelf betalen!!!
Bij Sudor zijn de kosten aanzienlijk hoger en dit hoor je wanneer je gespotenn word omdat ze van te voren niet weten hoeveel ze spuiten reken op een euro of 800 tot 1000!!!!!!
Dit word ook niet vergoed door de verzekering!!!!
Laat je dus goed inlichten voordat je ook maar wat laat doen!!!
Succes, Kim
marco
Druppel
Druppel
Berichten: 5
Lid geworden op: di 08 aug 2006, 14:25
Contacteer:

Bericht door marco »

Ja ik heb het waarschijnlijk dan niet in het goede topic gepost want ga niet naar Carpe.

Maar het zit als volgt.
Laatste jaren krijg ik steeds meer last van overmatig zweten, rechter oksel altijd, wanneer dan ook. Links veel minder erg ( is dat al apart, of hebben meer mensen het alleen bij één oksel?)
Heb jaar geleden middeltje gehad van huisarts, dat ging even goed maar het kwam weer erger terug. Nu was ik het zo zat dat ik definitief minder wil zweten. De huisarts had verder geen middel meer dus nu heb ik op dokters advies afspraak gemaakt in het ziekenhuis hier in m'n eigen plaats. Moet wel even wachten dus maargoed het weer is inmiddels al slechter en weet het zweten wel goed te verbergen dus dat het wat langer duurt maakt niet uit.. Maar het voelt gewoon zo frusterend en onzekerheid neemt steeds vaker toe, zoals met uitgaan.

Je schrijft over bedrag van 800/1000, hoe zit dat precies? want je kan toch later terugkeren als behandeling niet goed werkt? Zit je dan weer aan een hoog bedrag vast?
Toen ik afspraak kwam maken in het ziekenhuis moest ik al verzekeringspas laten zien van CZ ook.
Bedankt voor jde reacties alvast.

Marco
TomH
Oceaan
Oceaan
Berichten: 741
Lid geworden op: vr 19 aug 2005, 12:19
Contacteer:

Bericht door TomH »

marco schreef:rechter oksel altijd, wanneer dan ook. Links veel minder erg ( is dat al apart, of hebben meer mensen het alleen bij één oksel?)
Heb ik ook, mijn rechter oksel zweet veel meer dan m'n linker.
Gregory
Druppel
Druppel
Berichten: 2
Lid geworden op: do 08 jun 2006, 21:58
Locatie: België
Contacteer:

Botox (Carpe)

Bericht door Gregory »

Hey Sunny Girl...

Fantastisch dat je botox hebt laten inspuiten. Ik vind het een prachtig product! dr. Lintermans ging mij eerst behandelen maar aangezien ze dat nog nooit gedaan had heeft ze nog eens gekeken hoe dr. Karavani tewerk ging. De tijd dat het hier in België een lichte hittgolf was waren mijn oksels nog altijd droog! Ik zweete wel nog een heel klein beetje maar niet genoeg om kringen te zien. Door niet meer te zweten denk je niet meer aan hyperhidrosis. Vroeger dacht ik altijd "Niet zweten, niet zweten..." waardoor je toch gaat zweten. Nu heb ik dat ook niemeer. Ik denk er niet meer aan en kan zorgeloos rondlopen. Heb zelf nog geen pull aangehad. Ook al is het wat frisser. Botox is gewoon prachtig.

Gregory
marco
Druppel
Druppel
Berichten: 5
Lid geworden op: di 08 aug 2006, 14:25
Contacteer:

Bericht door marco »

Je schrijft over bedrag van 800/1000, hoe zit dat precies? want je kan toch later terugkeren als behandeling niet goed werkt? Zit je dan weer aan een hoog bedrag vast?

----------

Heeft iemand hier nog reactie op?
kimmy
Oceaan
Oceaan
Berichten: 847
Lid geworden op: wo 27 apr 2005, 08:46
Locatie: Eibergen
Contacteer:

Bericht door kimmy »

hoi Marco,

Nee de behandeling is niet voor iedereen gelijk de een heeft er een maand of 2 baat nij de ander een jaar!!!
Er zit geen garantieperiode op!!
En de 800/1000 euro is in nederland! Bij Carpe is het 160 euro!!
Ik ben in het ziekenhuis behandelt.
Bij mij werkt het goed!
Hoop dat je wat aan het antwoord hebt, anders hoor ik het wel!!

Kim
Plaats reactie