Samen met andere landen een vereniging opstarten

Alles over de Nederlandse Hyperhidrosis Patiëntenvereniging vindt u hier...

Moderators: Thijs, Erje

Plaats reactie
Hissederim
Vijver
Vijver
Berichten: 73
Lid geworden op: di 19 jun 2007, 19:45
Contacteer:

Samen met andere landen een vereniging opstarten

Bericht door Hissederim »

Hi,Broeders en zusters

Wij zijn allemaal overmatige zweters ons probleem kan alleen maar ons soort begrijpen,of hulp verleners die niet uit is op geld,artsen zijn kwaadaardig niet geloven met hun verhalen over operaties, zelfs sudor is geen heilige ,sudor kan ons ook niet helpen, geloven jullie mij maar,Amerikanen hebben daar heel veel ervaring.
Sudor is nieuw ,sudor is een kliniek die alleen maar geld wil verdienen want ze weten alles maar ze verzwegen dus ze geven jou niet de juiste informatie.
LİN- TELARANTA is de vader van deze techniek en alle dokters in de wereld hebben van hem geleerd ,hoe ze zon techniek kunnen toepassen,telaranta weet zelf ook dat dit techniek niet werkt.
Laten we ons niet gek maken,hun moeten gewoon afblijven van onze zenuwen.
Denk goed na, zenuwen die je blokeerd helpt jou niet,ik geef 1 voorbeeld.
Zou jij geur zenuwen laten blokeren, zodat je geurloos bent.
Zenuwen houden het lichaam onder controle, hun taak is juiste informatie vanuit hersenen naar de orgaan die moet werken overgedragen.
Wat ETS inhoud is bepaalde zenuwen worden geblokeerd zodat geen extra informatie kan verstuurd worden, dat is geen uitweg want wanneer lichaam wordt warm door spannen,hersen is de eerste die wordt verhit dus hersen stuurt signalen via zenuwen naar organen zodat ze kunnen transpareren en daarmee warmte uit lichaam verwijderderen.
Bij meeste operatie's blokeren ze volgende zenuwen T2 en T3 en soms meerdere zenuwen,maar wat die artsen ons niet vertellen, dat deze zenuwen hebben ook andere functies ,voor mensen die nieuw zijn zorg ervoor dat ze niet met je zenuwen spelen,ik heb op een hardere manier ervaren.
Onze Hersen is complex orgaan die zoekt altijd een uitweg want hij wil gekoeld worden vandaar compensatie zweet.
Dit is de zuster forum van Amerikanen.
http://p069.ezboard.com/betsandreversals
en nog eentje van msn
http://groups.msn.com/ExcessiveSweatHH/etssurgery.msnw

Laten we zorgen dat geld gierige artsen ons niet slachten want wanneer jullie contract tekenen, bepaalde regels zien we uit hoofd en zorgen ze dat mensen hun niet kunnen aanklagen.
ETS is wetenschappelijk niet bewezen, dat het echt werkt.
Laten we met onze Amerikaanse vrienden verenigen en in Nederland een vereniging opzetten is niet moeilijk,laten we tegen aan vechten tegen deze slachting gewoon een einde maken.
Techniek op het electronische gebied is op dit moment onze enige hoop,er zijn talloze fabrikanten die steeds met nieuwe uitvindingen komen, als wij allemaal schamen en niet durven acties te ondernemen,dan zijn wij onbekend voor fabrikanten om dit soort technieken uit te vinden,zelf sregering kan subsidies vrijgeven om er een oplossing vinden voor onze uitzichtloos probleem.
Overmatig zweten tast onze werk en onze leven.
Laten we met zijn allen deze vereniging oprichten,dit vereniging kost ons niet veel en wij kunnen zelfs subsidies krijgen om onze probleem een oplossing te vinden.
Wie wil meedoen met het oprichten van deze vereniging,zolang je wegloopt van je probleem wordt je altijd slachtoffer van deze artsen.
Ziekenhuis is niet de oplossing onze oplossing is met Ministerie van volksgezondheid,wij moeten zorgen dat Ministerie van volksgezondheid ons probleem luistert en dat er actie wordt ondergenomen, met Ziekenhuizen of met geld gierige arsten komen we nooit ver,ik zeg nogmaals,zenuwen blokkeren is niet de oplossing,wij moeten technieken zoeken die een of andere manier ons lichaam beter koelen, het heeft allemaal te maken met warmte die over onze lichaams is verspreid.
mirela
Rivier
Rivier
Berichten: 107
Lid geworden op: ma 23 jan 2006, 12:57
Locatie: Enschede
Contacteer:

Re: Samen met andere landen een vereniging opstarten

Bericht door mirela »

Even voor duidelijkheid mensen die een operatie willen ondergaan bij SUDOR of bij een ZIEKENHUIS zullen deze beslissing weloverwogen maken.

Mijn operatie is al meerdere jaren geleden en ja ik heb uitbraakzweet op een andere plek. De artsen van SUDOR hebben mij volledig ingelicht. Tevens werd er aangegeven je een klaplong nadien kunt krijgen. En dat er iets in je zicht zou kunnen veranderen. Het enige wat ik niet goed vond was 1 nacht ziekenhuis dit is eigenlijk mijns inziens te weinig. Maar ja als ik in het "normale"ziekenhuis kom word ik ook zo weer buiten de deur gezet als het maar enigzins kan.

Maar ondanks deze operatie heb ik nu een veel prettiger leven IK KAN SCHRIJVENzonder te knoeien, typen zonder afdekplaatje, geen vlekken overal op nalaten, Ik kan HANDEN SCHUDDEN zoveel ik wil zonder iemand er een opmerking over maakt, ik kan KLEUREN, HANDWERKEN en nog veel meer. (voor ik het vergeet ik kan open schoenen aan zonder er uit te drijven) Ik zweet natuurlijk nog steeds en uitbraakzweet heb ik ook op mijn rug op mijn buik en af en toe erg hinderlijk in mijn kruis. En vraag je zou je het overdoen. dan zeg ik volmondig JAAAAAAAAAAAAAA.

Iedereen is vrij in zijn mening en de beslissingen die hij omtrent zijn hyperhidrosis probleem neemt. Er zullen altijd artsen zijn die dit doen om hun eigen potje te spekken.Maar die zijn er ook als het gaat om cosmetische operaties. Kleinere borsten/grotere borsten liposuctie, neuscorrectie, facelift, Botox voor je rimpeltjes enz enz. En toch zijn er heel veel mensen die hun uiterlijk laten veranderen.

WIJ de mensen met het probleem met ons eigen kleine leven zijn diegene die de beslissing nemen om het WEL of NIET te doen.

Een forum zoals deze zal dan ook voor de lezers een goed en duidelijk beeld moeten geven. Over wat er in ons leven is gebeurt of gaat gebeuren en hoe we het beleeft hebben. Zodat ze weten dat er aan alles wat je ook beslist voor en nadelen zitten en zij zelf een keuze kunnen maken wat hen het leven dragelijker maakt.
In iedergeval is het belangrijk dat je weet dat je dit niet alleen bent, en je gedachten kunt delen en eventueel iets vind wat bij jou zou kunnen helpen.

Groetjes
Thijs
Site Admin
Site Admin
Berichten: 2765
Lid geworden op: di 26 apr 2005, 22:45
Contacteer:

Re: Samen met andere landen een vereniging opstarten

Bericht door Thijs »

Ik ben het volmondig met Mirela eens. De keuzes die een hyperhidrosis patient maakt zullen en moeten altijd weloverwogen zijn. Het is makkelijker voor mensen die alleen overmatig zweten onder hun oksels, daar zijn nog iets meer alternatieven voor: denk aan botox en curettage van de zweetklieren. Heb je echt overmatig zweten bij je handen en of voeten dan zit er eigenlijk weinig anders op dan een ETS operatie bij bijvoorbeeld een sudor. Ik snap best dat mensen terughoudend zijn om een ETS operatie te ondergaan, je moet het echt zien als allerlaatste red middel. Het is niet zomaar iets. Zelf zou ik nooit een ETS operatie ondergaan puur om het feit dat dat voor mij persoonlijk een stap te ver is en ik me goed kan redden met botox. Ik heb ook geen trek in compensatie zweet.

Sudor en het VUMC voeren een ETS operatie uit en zijn naar mijn mening de besten van Nederland hiermee, wat ik wel jammer vindt en wat ik ook gevraagd heb aan sudor is waarom zij niet aan curettage behandelingen doen. Zelf zeggen zij dat dit geen goed resultaat levert, hier ben ik het niet mee eens. Ik denk eerder dat het voor hun niet te doen is omdat het niet vergoed wordt! ETS wordt namelijk wel vergoed.

Hoe dan ook, ieder maakt zijn eigen weloverwogen keuzes mag ik hopen! Ik voel er dan ook helemaal niets voor om zoals Hissederim voorstelt een vereniging op te starten die tegen ETS operaties is. Ik ben persoonlijk geen voorstander van ETS maar kan me voorstellen dat er mensen zijn die dit willen laten ondergaan! Het is en blijft een uiterste red middel en helaas zijn er voor ons patienten weinig andere opties.

groetjes Thijs
Plaats reactie