Patientenvereniging Hyperhidrosis 2010

Alles over de Nederlandse Hyperhidrosis Patiëntenvereniging vindt u hier...

Moderators: Thijs, Erje

Thijs
Site Admin
Site Admin
Berichten: 2765
Lid geworden op: di 26 apr 2005, 22:45
Contacteer:

Re: Patientenvereniging Hyperhidrosis 2010

Bericht door Thijs »

Historisch moment!!! De akte is getekend en we zijn nu officieel de Nederlandse Hyperhidrosis Patientenvereniging. Ik wil een ieder die heeft meegeholpen aan de totstandkoming van harte bedanken. Er moet natuurlijk nog een hoop gebeuren maar we zijn nu officieel en worden nu ook ingeschreven in de Kamer van Koophandel.

Meer info volgt zsm....

groetjes Thijs
Thijs
Site Admin
Site Admin
Berichten: 2765
Lid geworden op: di 26 apr 2005, 22:45
Contacteer:

Re: Patientenvereniging Hyperhidrosis 2010

Bericht door Thijs »

Zo een afschrift van de akte is binnen. Het is nu wachten op het uitreksel van de kamer van koophandel. Daarna wil ik zo snel mogelijk de nieuwe website in de lucht hebben zodat mensen zich kunnen aanmelden. Dit kan nog even gaan duren.

Ik hou jullie op de hoogte.

groetjes Thijs
Thijs
Site Admin
Site Admin
Berichten: 2765
Lid geworden op: di 26 apr 2005, 22:45
Contacteer:

Re: Patientenvereniging Hyperhidrosis 2010

Bericht door Thijs »

Druk druk druk.... ik ben bezig om een simpele website te bouwen voor de patientenvereniging. Ik heb al iets in elkaar geknutseld maar ik vind het niet mooi, daarom ben ik bezig met een iets mooiere versie ! :) Ik perfectionistisch??? ;)

Achter de schermen wordt hard doorgewerkt.... ik heb bijna dagelijks contact met de huidfederatie ivm de oprichting van onze vereniging en tevens heb ik contact met onze moeder-vereniging in Amerika, de internationale hyperhidrosis society. Ik vind het vreselijk om dingen uit handen te moeten geven, maar soms kan het niet anders, zo ook nu; ik ben afhankelijk van anderen. Tevens ben ik met een Nederlandse dermatoloog bezig om inhoudelijke invulling aan de website te geven. Wachten wachten dus..... Ook is het wachten op het uitreksel van de Kamer van Koophandel. Dan kunnen we een bankrekening openen op naam van de vereniging en kan in ieder geval begonnen worden met leden werving. Zodra e.e.a. meer vorm heeft gekregen en mensen ook daadwerkelijk lid kunnen worden zal ik hier op het forum een banner plaatsen en uiteraard de link naar de patientenvereniging website. Er komt nogal wat bij kijken en ook ik werk gewoon fulltime dus alles moet in de spaarzame uurtjes gebeuren. Daarom kan ik ook zo hard hulp gebruiken. Wil je meehelpen, mail mij dan. Het adres is: overmatigzweten@hotmail.com

Er moeten nog heel, heel veel dingen gebeuren.... de kop is er af maar iedere hulp is welkom.

Tot zover, groetjes van een vermoeide Thijs.
kimmy
Oceaan
Oceaan
Berichten: 847
Lid geworden op: wo 27 apr 2005, 08:46
Locatie: Eibergen
Contacteer:

Re: Patientenvereniging Hyperhidrosis 2010

Bericht door kimmy »

Ha Thijs,

Het ligt nu bij de internet afdeling op mn werk, ze gaan kijken wat ze kunnen doen!

Ik hou je op de hoogte!!

En ook ff aan jezelf denken nu he!!!

Groeten Kim
Thijs
Site Admin
Site Admin
Berichten: 2765
Lid geworden op: di 26 apr 2005, 22:45
Contacteer:

Re: Patientenvereniging Hyperhidrosis 2010

Bericht door Thijs »

Vandaag het uitreksel van de kamer van koophandel binnen gekregen. We zijn nu officieel ingeschreven bij de kamer van koophandel in Amsterdam. Ik ga eerdaags een speciale verenigings bankrekening openen en dan gooi ik de nieuwe website in de lucht. Totdat er een betere is zullen we het daar mee moeten doen. Mensen kunnen dan in ieder geval alvast lid worden. Kim, ik ben benieuwd en wacht hoopvol af. Ik hoor het graag.

Groetjes Thijs
Thijs
Site Admin
Site Admin
Berichten: 2765
Lid geworden op: di 26 apr 2005, 22:45
Contacteer:

Re: Patientenvereniging Hyperhidrosis 2010

Bericht door Thijs »

Nou kleine update dan maar.... vandaag naar de bank geweest, is nog een hoop geregel om een speciaal verenigingsrekening te openen maar het begin is gezet. Het is nu allemaal een kwestie van tijd. Ik heb Birgit van het Design with Photoshop forum bereid gevonden een heel mooi logo te maken voor de vereniging. Dat beloofd wat :)

Er moet nog een hoop gebeuren maar momenteel kunnen we weinig doen dan afwachten. Afwachten of er een splinternieuwe mooie website gemaakt gaat worden, afwachten op de medische inhoud van de nieuwe website en afwachten voor wat betreft de bankrekening. Kortom, spannende tijd maar het duurt gewoon even voordat alles rond is. Pas als echt alles af is kunnen we de website bekend maken en kunnen mensen lid worden!

groetjes Thijs
Segun
Druppel
Druppel
Berichten: 4
Lid geworden op: ma 13 dec 2010, 11:49
Contacteer:

Re: Patientenvereniging Hyperhidrosis 2010

Bericht door Segun »

Beste Thijs,

Na een week veel te hebben gelezen over deze 'aandoening', wil ik even mijn waardering uitspreken voor wat je allemaal doet en hebt opgezet. Het opzetten van een patiëntenvereniging is een zeer goed initiatief. Dit kan vooral zorgen voor het meer delen van kennis en ervaring en aandacht te krijgen op medisch gebied voor deze 'aandoening'. Ik denk zelf dat er nog een hoop mensen lopen met deze 'aandoening' in welke vorm dan ook, waarvan je het niet weet.

Ik vind het heel belangrijk dat er veel meer onderzoek komt naar deze 'aandoening', en dan vooral de oorzaak/oorzaken. Een kennissysteem (waaronder een database) kan daarbij van grote dienst zijn.

Wanneer ik op persoonlijk vlak gesprekken heb gevoerd, behandelingen heb ondergaan en mijn leven weer 'on track' heb, zal ik kijken wat ik eventueel voor je kan betekenen en je t.z.t. wel een PM sturen.

Groeten, Segun (Marc)
Thijs
Site Admin
Site Admin
Berichten: 2765
Lid geworden op: di 26 apr 2005, 22:45
Contacteer:

Re: Patientenvereniging Hyperhidrosis 2010

Bericht door Thijs »

Hoi Marc,

Helemaal top. Je kunt me altijd emailen op overmatigzweten@hotmail.com Geldt overigens voor iedereen die een steentje wilt bijdragen aan de patientenvereniging. Want als er een ding gewoon nodig is dan is het wel een vereniging. Er moet gewoon veel meer onderzoek komen en hyperhidrosis moet veel meer uit de taboesfeer gehaald worden.

Doet me goed om zo'n reactie te lezen; hier doen we het voor!!! Mensen helpen met deze nare aandoening!!

groetjes Thijs
Thijs
Site Admin
Site Admin
Berichten: 2765
Lid geworden op: di 26 apr 2005, 22:45
Contacteer:

Re: Patientenvereniging Hyperhidrosis 2010

Bericht door Thijs »

Even een laatste update....

achter de schermen zijn we nog steeds actief hoor, ondanks dat er nog weinig te zien is :)

Ik ben bezig met de Internationale Hyperhidrosis Vereniging om Nederlandse pagina's op hun website te krijgen met daarop uiteraard een link naar dit forum en onze nieuwe Nederlandse Hyperhidrosis Vereniging website. Er moet nog een hoop gebeuren en het kost gewoon veel tijd, ik heb door prive omstandigheden ook weinig tijd gehad om nog een aantal dingen rond te krijgen maar dat zal uiteindelijk ook allemaal wel goed komen.

Ik hou jullie op de hoogte,

Groetjes Thijs
Thijs
Site Admin
Site Admin
Berichten: 2765
Lid geworden op: di 26 apr 2005, 22:45
Contacteer:

Re: Patientenvereniging Hyperhidrosis 2010

Bericht door Thijs »

Augustus 2011

Ik heb op mijn vrije avond uitgezocht hoe ik het beste een website kon maken voor de hyperhidrosis vereniging. Ik was al een tijdje bezig met een CMS systeem om zelf een eenvoudige website in elkaar te knutselen maar dit was niet wat ik wou. Vond het niet mooi en zag er niet uit. Vandaag heb ik besloten om met Wordpress een website te bouwen en dit is gelukt. De site is nog onder constructie maar ik wil jullie toch niet weerhouden om alvast een kijkje te nemen en vooral om lid te worden van de NHPV.

Checkout http://www.hyperhidrosisvereniging.nl" onclick="window.open(this.href);return false;

Eerdaags komt er op dit forum een banner naar de nieuwe website maar dat doe ik eerdaags wel als ik zin heb. Ben nu te moe ;)

Ik wil nog even vermelden dat achter de schermen het geregel gewoon doorgaat en dan gaat het met name om subsidie. Wij hebben tot op heden nog geen subsidie en we hebben zelfs geen aanvraag lopen. Hier zijn we hard mee bezig maar tot die tijd wil ik toch leden werven; wij moeten immers laten zien dat we op eigen kracht al bezig zijn leden te werven hierdoor maken we meer kans op subsidie.

Nou dit was het voor vandaag. Enjoy!

groetjes Thijs
Plaats reactie
  • Vergelijkbare Onderwerpen
    Reacties
    Weergaves
    Laatste bericht