reclame!!! flyers enzo :)

Alles over de Nederlandse Hyperhidrosis Patiëntenvereniging vindt u hier...

Moderators: Thijs, Erje

sander81
Druppel
Druppel
Berichten: 4
Lid geworden op: vr 20 mei 2005, 14:07
Locatie: Rotterdam
Contacteer:

Bericht door sander81 »

ik begrijp et volkomen.....respect ook dat je zoveel tijd wil maken en erin stopt!!!!
zou mij eventueel ook wel met iets bezig willen houden al ben ik niet thuis in host-zaken e.d.
Thijs
Site Admin
Site Admin
Berichten: 2765
Lid geworden op: di 26 apr 2005, 22:45
Contacteer:

Bericht door Thijs »

Vandaag weer flink mijn best gedaan om promotie voor dit forum te maken. Ik heb onze url weer op flink wat forums etc achtergelaten. vriendelijk verzoek aan een ieder... kom je op een of ander forum waar het over gezondheid gaat ? Aub laat een bericht achter met onze url (http://overmatigzweten.webhop.net) waarin je uitlegt in het kort waar dit over gaat en wat en wie wij zijn.

Ik laat altijd dit bericht achter:

Hoi heb jij ook last van overmatig zweten onder je oksels, handen, voeten of je hele lichaam ? Heb je alle deo's en cremes al geprobeerd en niets werkt ? Dan heb je waarschijnlijk hyperhidrosis.

Vaak ontstaat dit in de pubertijd en het probleem is groot en helaas heerst er nog veel taboe op.

Wij hebben een patienten forum opgericht voor mensen die extreem zweten. Kijk op http://overmatigzweten.webhop.net en wissel tips uit met lot genoten. De bedoeling is dat wij een patientenvereniging gaan opzetten.


groetjes Thijs (beheerder hyperhidrosis forum)



Uiteraard moet je e.e.a. veranderen wil je dit bericht gebruiken! hihi :P

Groetjes Thijs
kimmy
Oceaan
Oceaan
Berichten: 847
Lid geworden op: wo 27 apr 2005, 08:46
Locatie: Eibergen
Contacteer:

Bericht door kimmy »

Eric,
Heb jij al flyers uitgedeeld????
Las ik geloof ik ergens???
Je moet ze ophangen bij de huisarts en ziekenhuis op een stapeltje neerleggen bij de huidartsen chirurgen!!!!
Misschien dat dat wel gelezen word dan!
Thijs
Site Admin
Site Admin
Berichten: 2765
Lid geworden op: di 26 apr 2005, 22:45
Contacteer:

Bericht door Thijs »

Ik begrijp dat mensen inderdaad de flyer al hebben verspreid. Op zich heb ik daar helemaal geen problemen mee want dat is uiteindelijk de bedoeling alleen had ik gehoopt op een discussie op dit forum over of er wellicht dingen anders in de flyer zouden moeten staan etc. Ik hoopte op opmerkingen, tips etc. etc. Maar klaarblijkelijk is iedereen tevreden, hi. Dus das mooi en laten we de flyer dan maar gaan gebruiken en verspreiden waar we kunnen en waar het nuttig is. Denk aan dermatologie wachtkamers, huisartsen, apotheken en weet ik veel wat nog meer. Bij patat boer piet lijkt het me niet heel nuttig, maar wellicht bij de advertenties in een supermarkt wel. Ach waarom ook niet bij patatje piet denk ik nu :) Mensen met hyperhidrosis eten ook wel eens patat, toch ? ;) Ik wel, hi!

Groetjes Thijs
kimmy
Oceaan
Oceaan
Berichten: 847
Lid geworden op: wo 27 apr 2005, 08:46
Locatie: Eibergen
Contacteer:

Bericht door kimmy »

ik wel graaag zelfs mmmm lekker een patatje oorlog!!!!
Eric
Beekje
Beekje
Berichten: 14
Lid geworden op: zo 01 mei 2005, 19:36
Locatie: Doesburg
Contacteer:

Bericht door Eric »

Hoi Kim je hoort ff weinig van me maar ik het het giga druk, en helaas ook een paar dagen in het ziekenhuis door gebracht ivm met een motorongeluk
Had ik mooi de tyd om de flyers achter te laten, ik heb ze ook bij de huisarts achtergelaten
Gr Eric
Eric
Beekje
Beekje
Berichten: 14
Lid geworden op: zo 01 mei 2005, 19:36
Locatie: Doesburg
Contacteer:

Bericht door Eric »

PS thijs
ik had ze ook achtergelaten bij appie heyn maar daar zijn ze gauw weggehaald, ze mogen niet opgehangen worden in een winkel(zeggen ze)
waarom??????????
ik weet het niet
Eric
Thijs
Site Admin
Site Admin
Berichten: 2765
Lid geworden op: di 26 apr 2005, 22:45
Contacteer:

Bericht door Thijs »

Eric schreef:PS thijs
ik had ze ook achtergelaten bij appie heyn maar daar zijn ze gauw weggehaald, ze mogen niet opgehangen worden in een winkel(zeggen ze)
waarom??????????
ik weet het niet
Eric
Sjongejonge... en als ik mijn auto te koop aan bied op een of ander vodje mag het wel hangen bij de advertenties ? naja... tis mij te warm om me druk te maken ;)

Ben zo en zo blij dat jij en anderen de flyers verspreiden!!!

Groetsels, Thijs
kimmy
Oceaan
Oceaan
Berichten: 847
Lid geworden op: wo 27 apr 2005, 08:46
Locatie: Eibergen
Contacteer:

Bericht door kimmy »

he Eric,
heb je zelf een ongeluk gehad ??
(ja anders ben je natuurlijk niet in het ziekenhuis) Blind he??
Maar eeh , gaat het goed nu????

Gr Kim
tally
Rivier
Rivier
Berichten: 96
Lid geworden op: wo 04 jan 2006, 12:30
Locatie: maastricht
Contacteer:

Bericht door tally »

he hallo
ik ben een beetje laat misschien, maar ik wil wel even melden dat ik me ook wil inzetten voor een vereniging.
dat mensen maar weten wat het is!!!!
ik ben het moet dat eeuwige geschaam!!
ik zal het hier toch nog in de gate houden (ook al is hier al lang niks meer over gezecht) en ik zal kijken wat ik kan doen voor de rest in mijn omgeving, misschien vind ik nog een sponsor of iets dergelijks ik zal mijn best doen.
p.s. laat me wel ff weten of jullie hier nog steeds mee bezig zijn
groetjes. tally
Plaats reactie