gebruik aluminumchloride

Anti-transpirants, aluminium-chloride, speciale crèmes en meer...

Moderators: Thijs, Erje

Mus
Beekje
Beekje
Berichten: 30
Lid geworden op: vr 17 aug 2007, 13:21
Contacteer:

Bericht door Mus »

*gaat Odaban googlen*
Ha_Juul_Ha
Druppel
Druppel
Berichten: 1
Lid geworden op: ma 21 jan 2008, 22:40
Contacteer:

Bericht door Ha_Juul_Ha »

Hey,

Ook ik ben aan de Aluminium Chloride :? , maar m'n huisarts vertelde erbij dat wanneer ik begin dat dan de eerste dagen 2x daags opbrengen, goed was en daarna 1x daags.
Ook ik heb een creme gevraagd, duurt wel een weekje bij de apotheker voor hij klaar is, maar wel stukken gemakkelijker met opbrengen.

Verder vraag ik me af of andere mensen ook minder last hebben van zweethanden/plekken hebben wanneer zij bij zee zijn of wanneer het winter is. Heeft dit te maken met luchtvochtigheid oid?
Sebas
Druppel
Druppel
Berichten: 5
Lid geworden op: wo 13 feb 2008, 19:45
Contacteer:

Bericht door Sebas »

ik heb Aliminimumhydroxychloridecreme voor geschreven gekregen.
Ik moet het 1 maal daags aanbrengen onder de oksels.. ik hoop dat het werkt .. ik ben er gister mee begonnen .. ik ben blij te horen dat het bij sommige mensen werkt .. ik wacht vol spanning af
Sebas
Druppel
Druppel
Berichten: 5
Lid geworden op: wo 13 feb 2008, 19:45
Contacteer:

Bericht door Sebas »

Sebas schreef:ik heb Aliminimumhydroxychloridecreme voor geschreven gekregen.
Ik moet het 1 maal daags aanbrengen onder de oksels.. ik hoop dat het werkt .. ik ben er gister mee begonnen .. ik ben blij te horen dat het bij sommige mensen werkt .. ik wacht vol spanning af
nu ruim 2 weken later,,
Ik ben teleurgesteld in de werking van Aliminimumhydroxychloridecreme. het zweten is iets verminderd,, maar niet helemaal . maar weer s een afspraak maken.
Plaats reactie
  • Vergelijkbare Onderwerpen
    Reacties
    Weergaves
    Laatste bericht