slapen zonder zweten!

Diverse (algemene) onderwerpen/nieuws met betrekking tot overmatig zweten, huisarts, dermatoloog, zweet ervaringen etc.

Moderators: Thijs, Erje

Muriel
Druppel
Druppel
Berichten: 1
Lid geworden op: di 19 aug 2008, 13:08
Contacteer:

slapen zonder zweten!

Bericht door Muriel »

Hallo iedereen!
Ik zal me kort misschien even voorstellen. Ik ben Muriel, een laatstejaars studente economie uit Brussel (België dus :) ). Voor mijn thesis moest ik op zoek gaan naar een bedrijf waarvoor ik marktonderzoek mag uitvoeren voor een Belgisch bedrijf. In mijn zoektocht ben ik eerder toevallig terecht gekomen bij een Belgisch bedrijf dat een nieuw product heeft ontwikkeld. Het bedrijf heet Aerosleep. Ze hebben matrasbeschermers ontwikkeld voor baby's, tegen wiegedood. De matras bestaat voor 95% uit lucht, wat er voor zorgt dat baby's kunnen ademen door de matras heen als ze op hun buikje liggen. Een bijkomend voordeel is dat het zweet opvangt in een absorberende laag onderaan de matrasbeschermer. De lucht in de matrasbeschermer zorgt ervoor dat ze droog blijft. Ouders die zelf last hadden van overmatig zweten hebben toen gevraagd of het niet mogelijk was om voor hen ook zulke matrassen te maken. Aerosleep is dan ingegaan op deze vraag van hun consumenten. Vandaag worden de matrasbeschermers dus ook voor volwassenen gemaakt. Voor al diegenen onder jullie die 's nachts last hebben van doordrenkte lakens is het misschien wel de moeite waard eens een kijkje te nemen op de website van aerosleep.

groetjes,

Muriel

www.aerosleep.be
Plaats reactie
  • Vergelijkbare Onderwerpen
    Reacties
    Weergaves
    Laatste bericht