odaban

Anti-transpirants, aluminium-chloride, speciale crèmes en meer...

Moderators: Thijs, Erje

Plaats reactie
karinw67
Druppel
Druppel
Berichten: 2
Lid geworden op: di 24 feb 2009, 20:11
Contacteer:

odaban

Bericht door karinw67 »

Ik heb al sinds me 12e denk ik last van overmatige transpiratie onder de oksels.( ben nu 41)
Een jaar of 6 geleden ben in naar het ziekenhuis geweest voor info over een operatie, maar vond de ingreep te groot en ik ben niet zo'n held.
Ondanks dat ik ernstig transpireerde, voorbeeld ik had soms natte plekken tot aan mijn broekriem, zag ik het niet zitten.
Na het ziekenhuis ben ik gaan google en kwam zo op seneo 5. Voor mij een superspul want het werkte echt.
Ik hoef maar zo weinig te sprayen dat ik nu pas aan mijn 4e flesje bezig ben en was zo goed als droog.
Nu de laatste weken lijkt het wel of ik eerder moet sprayen en of het niet meer zo goed werkt als voorheen. Niet dat het weer zo er is als vroeger maar toch weer kleine natte plekjes ( dat koude zweet).
Ik kwam op deze site en nog steeds zie ik na van alles gelezen te hebben een operatie of botox niet zitten.
En toen zag ik odaban.....
Ik heb het gelijk besteld, vanwege dat er mensen die zeggen dat het nog beter werkt als seneo 5.
Ik ben heel benieuwd en houd jullie op de hoogte.
Tot nu toe iedereen bedankt die hier op de site zijn ervaringen neerzet.
Echt super en betrouwbaardere info is er niet. ;)
TomH
Oceaan
Oceaan
Berichten: 741
Lid geworden op: vr 19 aug 2005, 12:19
Contacteer:

Re: odaban

Bericht door TomH »

Welkom op dit forum. :) Of Obadan werkt verschilt ook weer per persoon. Ik heb nog geen enkel middel gevonden dat mij echt helpt maar ik moet zeggen dat Obadan nog wel het beste (of minst slecht, tis maar hoe je het bekijkt...) werkt. En het valt qua kosten ook nog wel mee. 1 flesje kost 15 euro en ondanks dat het klein lijkt, gaat het toch een hele tijd mee.

Succes ermee en hou ons op de hoogte!
Plaats reactie