Vraagje

Diverse (algemene) onderwerpen/nieuws met betrekking tot overmatig zweten, huisarts, dermatoloog, zweet ervaringen etc.

Moderators: Thijs, Erje

Plaats reactie
Thomas
Druppel
Druppel
Berichten: 1
Lid geworden op: di 10 nov 2009, 22:38
Contacteer:

Vraagje

Bericht door Thomas »

Hey allemaal,Ik heb een klein vraagje betreft het zweten, eigenlijk zweet ik alleen als ik me inspan of wanneer buiten het zonnetje schijnt , helaas als dit gebeurt begin ik extreem te zweten op me gezicht en bij me billen, bij me oksels heb ik er totaal geen last van. Het vervelenste vind ik bij me billen want dat maakt natte plekken in me broek :oops: Nu heb ik wel een beetje overgewicht (ongeveer 10 kilo) Zou het hierdoor kunnen komen want als ik jullie verhalen lees denk ik niet dat ik hyperhidrosis heb want dan zou je eigenlijk bijna altijd moeten zweten..Ik heb trouwens hiervoor al me schildklier laten nakijken en die werkte perfect
Thijs
Site Admin
Site Admin
Berichten: 2783
Lid geworden op: di 26 apr 2005, 22:45
Contacteer:

Re: Vraagje

Bericht door Thijs »

Hoi Thomas,

Welkom op dit forum.... lijkt me niet dat het met je overgewicht te maken heeft.... als je extreem zweet op bepaalde plekken dan lijkt dat wel op hyperhidrosis... hyperhidrosis kun je hebben onder de oksels, op je voorhoofd, handen/voeten, billen etc. etc.

Ik zou er eens voor naar de huisarts gaan en kijken wat die zegt...

Groetjes Thijs en hou ons op de hoogte.
Plaats reactie