hoeveel prikken botox per oksel ??

Deel uw botox injecties ervaringen hier!

Moderators: Thijs, Erje

Plaats reactie
ikke030
Druppel
Druppel
Berichten: 2
Lid geworden op: wo 19 okt 2011, 00:11
Contacteer:

hoeveel prikken botox per oksel ??

Bericht door ikke030 »

Hallo ,

Na 4 jaar twijfelen vandaag naar de Mauritskliniek in utrecht geweest,


hele aardige mensen , alles werd goed uitgelegd ,
waarschijnlijk tusse de 10 a 15 injecties per oksel ! ,

totdat de test met jodium kwam , ik bleek toch een wat heverigere vorm te hebben ,

wel geteld, ongeveer 60 injecties per oksel,

het is zonder verdoving gedaan , en ik moet zeggen dat ik een aantal keren flink pijn heb gehad ( dit is gelukkig maar een seconde dus uit eindelijk wel te vol te houden),nu ( 10 uur later is men oksel een beetje gevoelig maar geen last of iets ! ben benieuwd...

nu was mijn vraag aan iedereen die een botox behandeling heeft gehad :

Hoeveel injecties kregen jullie per oksel ?

ik meen snel gezien te hebben dat ze 2 x 100u gebruikt hebben ?? maar geen idee of dit klopt ik was te druk met afleiding tijdens al het prikken door :P !
Erje
Moderator
Moderator
Berichten: 561
Lid geworden op: di 29 nov 2005, 13:40
Contacteer:

Re: hoeveel prikken botox per oksel ??

Bericht door Erje »

Ik weet niet meer precies hoeveel prikjes het waren, de één voel je wat meer dan de ander. Maar ben je nu droog?
Ik heb al op 4 verschillende plaatsen deze behandeling gehad, maar de resultaten zijn bij de Mauritskliniek in Utrecht verreweg de beste.
Wel jammer dat het vanaf nu door de verpleegkundigen gedaan gaat worden i.p.v. door de dokter. Dat was in Arnhem ook zo en die bakten er daar helemaal niks van. Ja, het prikken ging nog wel, maar absoluut geen resultaat en daar gaat het toch om.........
Ook jammer dat het vanaf 2012 niet meer vergoed wordt.
Plaats reactie
  • Vergelijkbare Onderwerpen
    Reacties
    Weergaves
    Laatste bericht