wie ben je??

Stel jezelf voor (Nieuwkomers)

Moderators: Erje, Thijs

Plaats reactie
Thijs
Site Admin
Site Admin
Contacteer:

Re: wie ben je??

Bericht door Thijs » di okt 24, 2017 3:06 pm

Hoi Lisa.

Je bent zeker niet alleen. De miradry kost 1500 euro en dit wordt niet vergoed maar de miradry is wel blijvend en botox is dat niet.

Veel lees plezier alhier en voel je vrij om te schrijven.

Gr Thijs

Saarbud
Druppel
Druppel

Bericht door Saarbud » di okt 31, 2017 11:16 am

Hoi allemaal,
sorry, eerste een reactie op een bericht geplaatst, daarna voorstellen...
Ik ben Sara, 46 jaar, heb last van hyperhidrosis aan mijn oksels sinds mijn 11e/12e ofzo. Heb er heel veel last van gehad en nog steeds. Van alles geprobeerd. Enige wat goed helpt is botox. Zit wel te denken over MiraDry, maar heb er nu het geld niet voor en ben toch ook nog een beetje huiverig. Je kan niet meer terug. Men zegt dat CZ niet voorkomt bij MiraDry maar mijn ervaring is dat ik er bij een botoxbehandeling zelfs enigszins last van krijg. Ik ga dan meer zweten aan de binnenkant van mijn dijbenen. Niet heel erg, maar toch... weet niet wat het effect van MiraDry dan zal zijn...
Groetjes, Sara

Thijs
Site Admin
Site Admin
Contacteer:

Bericht door Thijs » di okt 31, 2017 2:03 pm

Hoi Sara,

Welkom op dit forum. Ik ben met je eens dat bij gebruik van botox er ook kans op CZ is. Ik heb dit zelf ook ervaren. Dus ongetwijfeld dat sommige mensen er ook last van kunnen krijgen na een miradry behandeling. Ik hoor er eerlijk gezegd niet veel over; 1 patiente die ik ken die de miradry behandeling heeft gehad heeft helemaal geen last van CZ. Ik denk dat het per persoon verschilt. Tis inderdaad wel een risico. Maar je bent dan als het goed is wel voor altijd van het okselzweten af.

gr Thijs

Plaats reactie