Pashokje.

Diverse (algemene) onderwerpen/nieuws met betrekking tot overmatig zweten, huisarts, dermatoloog, zweet ervaringen etc.

Moderators: Thijs, Erje

Plaats reactie
Hanneleen
Rivier
Rivier
Berichten: 101
Lid geworden op: zo 01 mei 2005, 01:07
Contacteer:

Pashokje.

Bericht door Hanneleen »

Deze namiddag ben ik gaan winkelen omdat ik dringend een paar nieuwe t-shirts nodig had.
Ik had Oxybutynine genomen, maar dat helpt niet altijd even goed. Nu zijn pashokjes wel de uitgelezen plaats om te zweten!
En dus zweette ik, niet eens op zijn ergst, maar toch erg genoeg om natte plekken achter te laten op iedere t-shirt die ik paste.
Echt niet te doen! :oops: Iedere t-shirt die ik zelfs maar een minuutje aan had, was nat op de rug en had vooraan bij de schouders twee opvallende natte plekken.
Gelukkig was ik niet alleen, zodat de verkoopster op een afstand bleef. Maar meestal ben ik wel alleen, en ik weet echt niet hoe ik dit moet oplossen.
Is er nog iemand die dit kent? En weet er iemand een oplossing?
Ik durf alvast niet meer gaan passen. Zomer of winter, ik zweet altijd.
En de Oxybutynine, daar ben ik nog altijd blij mee, maar je ziet dat het niet altijd goed zijn werk doet.
Dit had ik nog nooit aan de hand gehad, het lijkt alleen maar erger te worden. :(

Hanneleen
kimmy
Oceaan
Oceaan
Berichten: 847
Lid geworden op: wo 27 apr 2005, 08:46
Locatie: Eibergen
Contacteer:

Bericht door kimmy »

hoi Hanneleen,

Ik kan me helemaal herkennen in jouw situatie.
Ik heb hier bij een zaak waar ik altijd mijn kleding koop de afspraak dat ik het thuis mag passen.
Ook als het in de opruiming is ik heb daar uitgelegt waarom en hoe.
Ze weten er nu van en vinden het eerlijk van mij om dat te zeggen, zo hoeven hun niet bang te zijn dat ik iets terughang met zweetplekken van mij erin.
Misschien kun jij ook een afspraak met een winkelier daarover maken.
Moet je wel bij een zaak zijn waar je bijna al je kleding kunt uitkiezen!!!
Veel succes en ik hoor het wel.
Dat scheelt zo'n hoop ergenis voor jezelf!!!

Gr Kim
cat
Beekje
Beekje
Berichten: 12
Lid geworden op: zo 04 sep 2005, 18:18
Locatie: bilzen belgie
Contacteer:

Bericht door cat »

ik snap je helemaal en heb er zelf ook geen oplossing voor :( dus als jij iets vind ....

groetjes katrien
TomH
Oceaan
Oceaan
Berichten: 741
Lid geworden op: vr 19 aug 2005, 12:19
Contacteer:

Bericht door TomH »

Ik zweet ook altijd bij het passen van kleding. Ik heb ooit eens mijn Tshirt kapot getrokken omdat ik het, doordat het zeiknat was van de zweet, niet meer over m'n rug kon krijgen. De verkoopster die voor het pashokje stond te wachten dacht dat ik een shirt van de winkel kapot had gemaakt en riep vrij hard dat als ik het kapot had gemaakt, ik het ook moest kopen.

Hmmmzz... dit verhaal kan zo in een ander topic terecht geloof ik! ;)
Hanneleen
Rivier
Rivier
Berichten: 101
Lid geworden op: zo 01 mei 2005, 01:07
Contacteer:

Bericht door Hanneleen »

Goh Tom, wat een ellende. En zo herkenbaar. Ik heb nog nooit iets kapot getrokken, maar ik kan het me prima voorstellen.
En dan die verkoopster! Je zou ze....

Kim, kleding meenemen naar huis is bij mij niet mogelijk. Doordat ik te zwaar ben, heb ik maar heel weinig keuze en moet ik een hoop winkels bezoeken eer ik iets gevonden heb.
Daarbij koop ik meestal in Maastricht en ik woon in Hasselt. Dus een beetje moeilijk, ik met een hoop mogelijke kleren de grens over haha.
't Was anders wel een goede tip hoor.

Hanneleen
tijn
Beekje
Beekje
Berichten: 11
Lid geworden op: ma 12 sep 2005, 22:48
Locatie: Amsterdam
Contacteer:

Bericht door tijn »

Postorderbedrijven ?

Bij de meeste mag je zonder kosten ruilen...
Hanneleen
Rivier
Rivier
Berichten: 101
Lid geworden op: zo 01 mei 2005, 01:07
Contacteer:

Bericht door Hanneleen »

Da's een goed idee, Tijn.
Ik heb geen ervaring met postorderbedrijven. Als je kleren terug moet sturen om te ruilen, dan zijn de verzendingskosten toch voor jezelf, denk ik?
Er zullen ook wel bij de verkoop verzendingskosten gevraagd worden.
Toch niet helemaal zonder kosten dus.

Hanneleen
tijn
Beekje
Beekje
Berichten: 11
Lid geworden op: ma 12 sep 2005, 22:48
Locatie: Amsterdam
Contacteer:

Bericht door tijn »

Hoi Hanneleen,

Wehkamp is vrij coulant met retouren, je betaalt voor het ontvangen verzendkosten maar retourneren is gratis.

Andere postorders heb ik geen ervaring mee, maar de meeste zullen een dergelijke constructie kennen om de 'drempel' bij het kopen op afstand te verlagen...

martijn
Plaats reactie