Odorex dry en haaruitval

Anti-transpirants, aluminium-chloride, speciale crèmes en meer...

Moderators: Thijs, Erje

jongen17
Beekje
Beekje
Berichten: 17
Lid geworden op: wo 14 sep 2005, 21:50
Contacteer:

Odorex dry en haaruitval

Bericht door jongen17 »

Ik heb vandaag Odorex Dry gebruikt en het was een verademing om niet te zweten. Echter, ik had al gelezen dat sommige mensen er haaruitval van kregen en ik let ter dus op en ik merk het ook (in kleine mate).

Zijn er meer mensen die hier last van hebben gehad? Wat moet i knu nemen?

syneo 5?
Carina
Waterval
Waterval
Berichten: 165
Lid geworden op: zo 01 mei 2005, 16:16
Locatie: Eindhoven
Contacteer:

Bericht door Carina »

Waar verlies je dan haar?
kimmy
Oceaan
Oceaan
Berichten: 847
Lid geworden op: wo 27 apr 2005, 08:46
Locatie: Eibergen
Contacteer:

Bericht door kimmy »

ik heb het gebruikt en heb geen haaruitval gehad!
syneo5 is ongeveer hetzelfde!

Zeg maar stond dat in de bijsluiter???
Dan het zo zijn dat er iemand is geweest maar dat geld niet voor iedereen ze zijn verplicht om elke bijwerking t eregistreren hoe weinig dta ook voorkomt!!!
Succes
Angela
Oceaan
Oceaan
Berichten: 415
Lid geworden op: zo 22 mei 2005, 18:16
Locatie: Nieuwegein
Contacteer:

Bericht door Angela »

Was dit dan de eerste keer dat je het gebruikte? Vraag me af of je dan echt binnen een paar uur al haar verliest. Anders is het wel een heel agressief middel.
jongen17
Beekje
Beekje
Berichten: 17
Lid geworden op: wo 14 sep 2005, 21:50
Contacteer:

Bericht door jongen17 »

Een bijsluiter wordt niet meegeleverd bij Odorex extra dry.
(wellicht wel bij syneo5 ... staat daar iets over?)

Het is zo dat ik het dinsdagavond had aangebracht. Ik had dinsdag op een ander forum gelezen dat iemand (extreme) haaruitval ervan had gekregen dus ik dacht ik ga opletten of ik het ook krijg.

Tijdens het douchen (bij de voetbal) woensdagavond (zeg maar 20 uur na het opbrengen) merkte ik dat er wat haren in mijn mond kwamen.

Hoofdharen gaat het dus om. Het kriebelt een beetje op mijn hoofd (of is dat omdat ik er op let) en ik merk soms dat ik een haartje zie.

Niet extree mdus, maar dat wil ik uiteraard voorkomen.

Iemand met deze ervaring en/of suggesties wat nu te doen? (ander middel..?)
Thijs
Site Admin
Site Admin
Berichten: 2783
Lid geworden op: di 26 apr 2005, 22:45
Contacteer:

Bericht door Thijs »

Je hoeft het toch niet op je hoofdhuid te smeren ? Je zweetklieren zitten voornamelijk op je voorhoofd.

Ik zou geen andere oplossing weten... op botox na.. of je moet je hoofd kaal willen scheren ? :?

Groetjes Thijs
jongen17
Beekje
Beekje
Berichten: 17
Lid geworden op: wo 14 sep 2005, 21:50
Contacteer:

Bericht door jongen17 »

Ik gebruik het gewoon onder mijn oksels.

En ja kaal ... :(

Ik ben er trouwens neit zo zeker van dat het (alleen) hoofdhaar is. Het is niet zo als ik even in mijn haar wrijf dat er allemaal haartjes uitvlalen, maar afentoe een paar.

Ik denk wel alleen hoofdhaar, want ze zijn soms best lang.. soms liggen ze op m'n arm ofzo maar dan zal hij wel gevallen zijn.
Angela
Oceaan
Oceaan
Berichten: 415
Lid geworden op: zo 22 mei 2005, 18:16
Locatie: Nieuwegein
Contacteer:

Bericht door Angela »

Hmm, ik denk dat het misschien vooral komt omdat je er nu erg op let. Iedereen verliest gemiddeld 100 haren op een dag, dat is heel normaal. Tenminste, ik hoop het voor je ;).
jongen17
Beekje
Beekje
Berichten: 17
Lid geworden op: wo 14 sep 2005, 21:50
Contacteer:

Bericht door jongen17 »

Misschien kan ik sowieso beter syneo5 kopen. Dat is wat prijziger, maar dan verwacht ik wat meer kwaliteit en een wat veiliger product.

Bovendien heeft dit product een bijsluiter. Staat hierin iets over haaruitval, mensen?

Een compleet ander product is deoleen, toch?, wat zijn jullie ervaringen hìermee.

Iemand vermeldde op'n forum dat zij haaruitval had en dat zij, toen zij mensen hierover vertelde, dat zij erachter kwamen dat zij dat ook hadden maar de link met odorex niet gelegd hadden.

Ik lijk het ook constant kriebeltjes te voelen, maar ja, dat is omdat je er op let.
Laatst gewijzigd door jongen17 op do 15 sep 2005, 22:58, 1 keer totaal gewijzigd.
jongen17
Beekje
Beekje
Berichten: 17
Lid geworden op: wo 14 sep 2005, 21:50
Contacteer:

Bericht door jongen17 »

Iemand?
TomH
Oceaan
Oceaan
Berichten: 741
Lid geworden op: vr 19 aug 2005, 12:19
Contacteer:

Bericht door TomH »

Ik heb gisteren ook Odorex gekocht maar omdat ik gisteren m'n verjaardagsfeest voor m'n vrienden had, heb ik het nog niet uitgeprobeerd. Op het etiketje staat dat je het voor het slapen op moet brengen. Waarom is dit eigenlijk? Kan het dan beter in werken ofzo? En dan de volgende ochtend weer wassen, maar was je het er dan niet weer af? :? Naja, gewoon proberen denk ik maar. :) Ik meld me wel weer met het resultaat.
jongen17
Beekje
Beekje
Berichten: 17
Lid geworden op: wo 14 sep 2005, 21:50
Contacteer:

Bericht door jongen17 »

Dinsdagavond heb ik het aangebracht en nog steeds niet gezweet.

Misschien heb ik wat veel aangebracht? Hoe doen jullie dat?

Nog steeds last van lichte haaruitval. Als ik 'n beetje in m'n haar vroet dan zie ik meestal één of twee haartjes ofzo. Misschien wel normaal?

Je kan gewoon wassen enzo, terwijl het biljft werken. Dat weet ik wel
Angela
Oceaan
Oceaan
Berichten: 415
Lid geworden op: zo 22 mei 2005, 18:16
Locatie: Nieuwegein
Contacteer:

Bericht door Angela »

Ik zou me niet al te druk maken om die haaruitval. Als je ziet wat ik op een dag in mijn borstel heb zitten... Daar kan je een pruik van maken! En als mijn vriend wel eens een nachtje bij me slaapt zit zijn kussen onder de haren.
jongen17
Beekje
Beekje
Berichten: 17
Lid geworden op: wo 14 sep 2005, 21:50
Contacteer:

Bericht door jongen17 »

Zweten doe ik nog altijd niet. En die haaruitval lijkt verminderd te zijn.

Hoe(veel) brengen jullie odorex aan?
TomH
Oceaan
Oceaan
Berichten: 741
Lid geworden op: vr 19 aug 2005, 12:19
Contacteer:

Bericht door TomH »

kweet niet echt wat ik er van moet denken. Ik heb nog maar 1 keer aangebracht (vanavond weer) en vooral 's ochtends heb ik echt het idee dat het werkt. Het voelt droog aan enzo maar tegen de middag heb ik toch wel weer enige zweetplekken op m'n oksels. Maar het zweten daar is na even rustig aan doen ook weer zo weg. Dus het is nog niet geheel weg bij mij al merk ik wel dat het wat minder is.

Over de hoeveelheid, ik volg gewoon wat op het flesje staat. M'n moeder heeft van die de-make up watten rondjes. Daar doe ik wat Odorex op en dat dep ik op m'n oksels. Tis niet echt veel hoor. En het haar op m'n oksels zit er nog steeds! :)
Plaats reactie