ontkennen

Diverse (algemene) onderwerpen/nieuws met betrekking tot overmatig zweten, huisarts, dermatoloog, zweet ervaringen etc.

Moderators: Thijs, Erje

Plaats reactie
petra
Beekje
Beekje
Berichten: 26
Lid geworden op: di 13 sep 2005, 22:01
Contacteer:

ontkennen

Bericht door petra »

Hallo allemaal,

Ik ben Petra en ja ook ik heb dit grote probleem net als jullie.
Maar wat ik daar naast ook nog eens erg vind is dat men dan zegt, het zit tussen de oren ofach ik zweet ook wel eens.
Ik heb dit zovak gehoord vreselijk, en dan ging ik naar de dokter voor het zweten en dan word er ook nog eens gezecht dat het met depressie temaken heeft, ja hallo ik word juist depresief door mn zweeten. Wat een drama. ik ben al sinds mn 15 zo aan het zweten het top punt dat ik een mobiel telefoontje heb stukgemaakt door mn zweet handen, er was vocht in gekomen :shock: of een baby even bij me op schoot en dan zecht de moeder och het heeft door zn broek geplast.
nou ik ben na lang zeuren dan vorig jaar geopereerd, tot mijn grote spijt, mn handen zijn droog heerlijk ik kan weer het een en ander met mn hobby, maar de prijs is hoog want nu is het verplaatst naar mn rug, borsten, liezen dus ja ik ben nu helemaal nat behalve mn handen, en dan nog ontkennen grrrrrrrrrrrr.
ik wil zeggen dat ik blij bren met jullie door jullie voel ik me niet meer zo alleen!!! thnx :!:
natasja
Druppel
Druppel
Berichten: 8
Lid geworden op: di 25 okt 2005, 09:25
Locatie: Bergen op zoom
Contacteer:

Bericht door natasja »

Hoi!
Ik begrijp je helemaal..het is erg he?:(
Altijd maar te horen krijgen dat het tussen je oren zit..of van"oh iedereen zweet wel eens"ik heb voornamelijk heel erg onder mijn oksels ook wel mijn handen voeten erg..maar toch het meeste last van de oksels.Gebruik nu 4 dagen odorex extra dry en niet te geloven ben al 3 dagen droog :) zelfs vanmiddag een strak grijs shirtje gekocht MET mouwen :P .Ik ben ook blij met dez site dacht eerst dat ik de enigste was op deze planeet met het zweten..
Succes verder en probeer wat tips uit ,van deze site heb ik ook gedaan :D
Hanneleen
Rivier
Rivier
Berichten: 101
Lid geworden op: zo 01 mei 2005, 01:07
Contacteer:

Bericht door Hanneleen »

Hoi Petra,

Met depressie heeft zweten voor zover ik weet niets te maken, wél met de medicatie daarvoor: antidepressiva.
Van sommige anti-depressiva (vooral de nieuwe generatie) kan je erg gaan zweten. Of kan het zweten nog verergeren als je er al last van had.
Dat laatste is bij mij het geval. Ik had al last van erfelijke hyperhydrosis, maar door de medicatie is het nu echt onmenselijk.
Daarom hoop ik daar zo snel mogelijk van af te komen. Het zit er voorlopig nog niet in ...helaas.
Soms zweet ik zo erg dat ik nog liever thuis blijf dan bvb naar een gezellig etentje te gaan. Dit is gisteren nog gebeurd.
Wanhopig word ik ervan.

Sterkte,
Hanneleen
Plaats reactie