Zal het dan eindelijk.....

Anti-transpirants, aluminium-chloride, speciale crèmes en meer...

Moderators: Thijs, Erje

loortje
Beekje
Beekje
Berichten: 23
Lid geworden op: vr 28 apr 2006, 16:07
Contacteer:

Zal het dan eindelijk.....

Bericht door loortje »

Hallo!

Ik zit al enige weken dit forum te lezen en heb net als vele hier ook last van enorme klotsoksels. Binnen 10 minuten zit er al een plek, of het nou mooi weer is of dat het vriest.
Ik heb ook al vele producten geprobeerd, zonder enig resultaat. Nou ben ik gister begonnen met Syneo5......en ik ben nu al de hele dag kurkdroog! Heb een groen katoenen shirtje aan en je ziet niks! Nou maar hopen dat het zo blijft...... Zijn er mensen die lange tijd op Syneo5 kunnen vertrouwen? Of is het net zoals Odorex Ultra Dry binnen een paar dagen weg? (bij mij heeft het ongeveer een halve dag gewertk :P)

Groetjes
loortje
Beekje
Beekje
Berichten: 23
Lid geworden op: vr 28 apr 2006, 16:07
Contacteer:

Bericht door loortje »

Hier effe een kleine update:
Ik hou het een kleine vier dagen uit op Syneo5. Ik heb het gister voor de tweede keer opgebracht en ik ben vandaag weer heerlijk droog!

Ik zou het bijna van de daken willen schreeuwen! (maar ja aangezien ik het tegen niemand durf te zeggen, heeft het ook weinig zin om te zeggen dat je zo blij bent :D)

Nu maar hopen dat het zo blijft....
Marlies
Druppel
Druppel
Berichten: 3
Lid geworden op: do 04 mei 2006, 17:03
Contacteer:

Bericht door Marlies »

Haai,

Fijn dat syneo bij jou wel werkt.
Ik zweette na een halve dag alweer.
Ik geloof ook ik immuum ben voor dit soort deo's.
Ooit heb ik 1 deodorant gehad die wel werkte, maar nadat ik
het 3 maanden gebruikt had werkte het niet meer.
Hopelijk werkt het bij jouw wel langer.

Groetjes Marlies
loortje
Beekje
Beekje
Berichten: 23
Lid geworden op: vr 28 apr 2006, 16:07
Contacteer:

Bericht door loortje »

Het werkt nog steeds! Merk nu wel het bekende fenomeen: ik begin ergens anders meer te zweten: mijn gezicht is natter dan normaal. Vooral rondom mijn mond en neus. Maar ach het is geen leegloop, dus ik ben nog steeds blij!

Ik duim rustig verder....... :lol:
mirela
Rivier
Rivier
Berichten: 107
Lid geworden op: ma 23 jan 2006, 12:57
Locatie: Enschede
Contacteer:

Bericht door mirela »

Zo zie je maar weer dat door het forum weer iemand gelukkig gemaakt is.

We blijven voor je duimen.

Groetjes Mirela
corette
Beekje
Beekje
Berichten: 11
Lid geworden op: di 18 apr 2006, 21:10
Locatie: Enschede
Contacteer:

Bericht door corette »

He Mirela,

Jij bent toch ook geopereerd bij sudor? hoelang had je nog last dan?
ben twee weken geopereerd en heb nog last van de rug. zal ook wel over gaan maar kan soms knap lastig zijn. ik zweet in ieder geval niet meer.
heb van de week een gekleurd shirt aan gehad en geen drupje inder de oksels. heerlijk! ik weet niet wat me overkomt. voel wel vaak omdat ik het gewoon niet geloof.
Kan nu gewoon ff naar de oude markt om ff een terrasje te pakken zonder dat ik klotsende oksels heb.

groetjes Corette

sudor ook namens mij bedankt! :gek
mirela
Rivier
Rivier
Berichten: 107
Lid geworden op: ma 23 jan 2006, 12:57
Locatie: Enschede
Contacteer:

Bericht door mirela »

Hoi Corette,

Ik ben idd ook door sudor geholpen Nu met het warme weer zweet ik zoals een "normaal" mens zou moeten zweten. Dus niet meer overmatig.

De zweetplaats is nu zoals ik al eerder vermelde op het forum rug, buik en billen. Dat is gewoon wennen, want ik heb nog nooit gewoon gezweet.

Groetjes Mirela
TomH
Oceaan
Oceaan
Berichten: 741
Lid geworden op: vr 19 aug 2005, 12:19
Contacteer:

Bericht door TomH »

mirela schreef:Nu met het warme weer zweet ik zoals een "normaal" mens zou moeten zweten. Dus niet meer overmatig.
Ik vraag mij eigenlijk af wat normaal zweten is...? Ik zie soms mensen met kleine zweet plekken, mensen die na een wilde avond stappen nog steeds kurkdroog zijn, er zijn dus van allerlei gradaties om het maar zo te zeggen.

Ik zou ook graag 'normaal' willen zweten maar zolang ik niet weet wat normaal is, heb je ook niet echt een richtpunt. Valt er een vinger op te leggen wat nou 'normaal' zweten is? :?
dientje
Zee
Zee
Berichten: 281
Lid geworden op: do 28 apr 2005, 19:26
Contacteer:

Bericht door dientje »

Da's een goeie tom!

Ik zou het eik ook niet weten. Dr karavani zegt dat een beetje zweten bij inspanning normaal is, ach ja ik weet het ook niet, misschien moet je hem maar eens mailen ( carpe)

Groetjes
an
Druppel
Druppel
Berichten: 7
Lid geworden op: za 06 mei 2006, 20:24
Contacteer:

Re: Zal het dan eindelijk.....

Bericht door an »

loortje schreef:Hallo!

Ik zit al enige weken dit forum te lezen en heb net als vele hier ook last van enorme klotsoksels. Binnen 10 minuten zit er al een plek, of het nou mooi weer is of dat het vriest.
Ik heb ook al vele producten geprobeerd, zonder enig resultaat. Nou ben ik gister begonnen met Syneo5......en ik ben nu al de hele dag kurkdroog! Heb een groen katoenen shirtje aan en je ziet niks! Nou maar hopen dat het zo blijft...... Zijn er mensen die lange tijd op Syneo5 kunnen vertrouwen? Of is het net zoals Odorex Ultra Dry binnen een paar dagen weg? (bij mij heeft het ongeveer een halve dag gewertk :P)

Groetjes

een vraagje :oops: die adorex extra dry??? kun je dat gwn kopen in de supermarkt???? zoals gb en dergelijke ?????????????,
plzz antwoord wil het ook i sproberen dan kan ik het gaan kopen :d
alvast thx ;)
Steff
Plas
Plas
Berichten: 42
Lid geworden op: di 31 jan 2006, 21:25
Contacteer:

Re: Zal het dan eindelijk.....

Bericht door Steff »

an schreef:
loortje schreef:Hallo!

Ik zit al enige weken dit forum te lezen en heb net als vele hier ook last van enorme klotsoksels. Binnen 10 minuten zit er al een plek, of het nou mooi weer is of dat het vriest.
Ik heb ook al vele producten geprobeerd, zonder enig resultaat. Nou ben ik gister begonnen met Syneo5......en ik ben nu al de hele dag kurkdroog! Heb een groen katoenen shirtje aan en je ziet niks! Nou maar hopen dat het zo blijft...... Zijn er mensen die lange tijd op Syneo5 kunnen vertrouwen? Of is het net zoals Odorex Ultra Dry binnen een paar dagen weg? (bij mij heeft het ongeveer een halve dag gewertk :P)

Groetjes

een vraagje :oops: die adorex extra dry??? kun je dat gwn kopen in de supermarkt???? zoals gb en dergelijke ?????????????,
plzz antwoord wil het ook i sproberen dan kan ik het gaan kopen :d
alvast thx ;)
Bij een DA ofzo is het iig verkrijgbaar, supermarkt weet ik niet..
loortje
Beekje
Beekje
Berichten: 23
Lid geworden op: vr 28 apr 2006, 16:07
Contacteer:

Bericht door loortje »

Hey An,

Odorex kan je op heel veel plaatsen krijgen. Bijna elke drogist verkoopt het en ik zie het ook wel eens in supermarkten staan. Dan wel de grotere supermarkten! Syneo5 is bij de Da te koop.

Succes
an
Druppel
Druppel
Berichten: 7
Lid geworden op: za 06 mei 2006, 20:24
Contacteer:

Bericht door an »

loortje schreef:Hey An,

Odorex kan je op heel veel plaatsen krijgen. Bijna elke drogist verkoopt het en ik zie het ook wel eens in supermarkten staan. Dan wel de grotere supermarkten! Syneo5 is bij de Da te koop.

Succes

Da???????, wat is dat?? :s
ik ben van belgië! wet iemand waar ik het juist kan kopen??
Thanxx mensen Kisskiss
TomH
Oceaan
Oceaan
Berichten: 741
Lid geworden op: vr 19 aug 2005, 12:19
Contacteer:

Bericht door TomH »

an schreef:
loortje schreef:Hey An,

Odorex kan je op heel veel plaatsen krijgen. Bijna elke drogist verkoopt het en ik zie het ook wel eens in supermarkten staan. Dan wel de grotere supermarkten! Syneo5 is bij de Da te koop.

Succes

Da???????, wat is dat?? :s
ik ben van belgië! wet iemand waar ik het juist kan kopen??
Thanxx mensen Kisskiss
DA is een drogisterij. http://www.da.nl/wps/portal/site.home :)

Ik neem aan dat je Odorex ook bij elke willekeurige drogist in Belgie kunt krijgen.
skid kahula
Vijver
Vijver
Berichten: 53
Lid geworden op: di 15 nov 2005, 02:11
Contacteer:

Bericht door skid kahula »

ik dacht dat ik de enige was met de wansmaak om voor de lelijke testbeeld avatar te gaan

:?
Plaats reactie
  • Vergelijkbare Onderwerpen
    Reacties
    Weergaves
    Laatste bericht