bjorn borg shirtjes

Van zweetbestendige t-shirts tot okselpads. Hoe verberg jij je zweetplekken?

Moderators: Thijs, Erje

Plaats reactie
~Pelusa~
Beekje
Beekje
Berichten: 25
Lid geworden op: za 10 jun 2006, 10:54
Contacteer:

bjorn borg shirtjes

Bericht door ~Pelusa~ »

ey, weet iemand of je in die bjorn borg shirtjes snel zweet? of snel zweetplekken ziet? ik wil namelijk een paar van die shirtjes kopen, maar ze zijn nogal duur, en als je er dan heel erg in zweet, vind ik het n beetje weggegooid geld eerlijk gezegd.
TomH
Oceaan
Oceaan
Berichten: 741
Lid geworden op: vr 19 aug 2005, 12:19
Contacteer:

Bericht door TomH »

Je kunt ze toch ruilen als je het bonnetje hebt? Mochten ze je niet bevallen na een (paar) dag(en) breng je ze weer terug. :)
Erje
Moderator
Moderator
Berichten: 561
Lid geworden op: di 29 nov 2005, 13:40
Contacteer:

Bericht door Erje »

TomH schreef:Je kunt ze toch ruilen als je het bonnetje hebt? Mochten ze je niet bevallen na een (paar) dag(en) breng je ze weer terug. :)
Uh, toch niet als je ze al gedragen hebt :o
ByrneGirl
Plas
Plas
Berichten: 40
Lid geworden op: wo 18 okt 2006, 14:04
Locatie: Gouda
Contacteer:

Bericht door ByrneGirl »

als je er geen vlekken op maakt en hem ff uitwast voor je m terugbrengt, vinden ze het best ;)
TomH
Oceaan
Oceaan
Berichten: 741
Lid geworden op: vr 19 aug 2005, 12:19
Contacteer:

Bericht door TomH »

Erje schreef:
TomH schreef:Je kunt ze toch ruilen als je het bonnetje hebt? Mochten ze je niet bevallen na een (paar) dag(en) breng je ze weer terug. :)
Uh, toch niet als je ze al gedragen hebt :o
Ja hoor. Ik heb onlangs nog een programma op tv gezien waarin een vrouw zat die wel vaker een mooie jurk kocht in een winkel, deze 's avonds naar een feest aan deed en hem vervolgens de volgende dag weer terugbracht met het smoesje dat 'ie toch niet lekker zat. Geen enkel probleem dus! :)
ByrneGirl
Plas
Plas
Berichten: 40
Lid geworden op: wo 18 okt 2006, 14:04
Locatie: Gouda
Contacteer:

Bericht door ByrneGirl »

TomH schreef:
Erje schreef:
TomH schreef:Je kunt ze toch ruilen als je het bonnetje hebt? Mochten ze je niet bevallen na een (paar) dag(en) breng je ze weer terug. :)
Uh, toch niet als je ze al gedragen hebt :o
Ja hoor. Ik heb onlangs nog een programma op tv gezien waarin een vrouw zat die wel vaker een mooie jurk kocht in een winkel, deze 's avonds naar een feest aan deed en hem vervolgens de volgende dag weer terugbracht met het smoesje dat 'ie toch niet lekker zat. Geen enkel probleem dus! :)
Dat doen al die amerikanen in die soaps ook altijd :P
Erje
Moderator
Moderator
Berichten: 561
Lid geworden op: di 29 nov 2005, 13:40
Contacteer:

Bericht door Erje »

TomH schreef:
Erje schreef:
TomH schreef:Je kunt ze toch ruilen als je het bonnetje hebt? Mochten ze je niet bevallen na een (paar) dag(en) breng je ze weer terug. :)
Uh, toch niet als je ze al gedragen hebt :o
Ja hoor. Ik heb onlangs nog een programma op tv gezien waarin een vrouw zat die wel vaker een mooie jurk kocht in een winkel, deze 's avonds naar een feest aan deed en hem vervolgens de volgende dag weer terugbracht met het smoesje dat 'ie toch niet lekker zat. Geen enkel probleem dus! :)
Nou, dat vind ik toch vreemd........dat is de reden waarom je altijd de prijskaartjes eraan moet laten zitten, om dit soort dingen te voorkomen.
Gedragen, gewassen en dan nog terug brengen?
Heb ik echt nog nooit gehoord en als ik zou weten dat ze zoiets doen bij een winkel ging ik er ook niet weer iets kopen.
Wat betreft Amerikaanse soaps, die kijk ik nooit, dus zou niet weten hoe die mensen dat doen.
Angela
Oceaan
Oceaan
Berichten: 415
Lid geworden op: zo 22 mei 2005, 18:16
Locatie: Nieuwegein
Contacteer:

Bericht door Angela »

Nou, ik zie ook wel eens meisjes bij het uitgaan enzo waar het prijskaartje nog bij aan de kleren hangt... Die dragen het dus en ruilen het dan ook gewoon weer in... :s Vind het ook een beetje schandalig. Kan me niet voorstellen dat je dat kan maken als het prijskaartje er af is.
Mndy
Druppel
Druppel
Berichten: 4
Lid geworden op: vr 27 okt 2006, 17:53
Contacteer:

Bericht door Mndy »

hey! ik heb dus zon bjorn borg shirtje, een zwarte in het begin zweette ik niet, ik ging steeds meer zweten maar je zag het niet :D maar naar steeds vaker wassen, werd mijn shirtje bleker en nu zie je de zweetplekken echt HEEEEEL goed :( ben echt teleur gesteld.. ik heb 7 weken geleden ODOREX gekocht , helpt nu dus niet meer.. zit altijd met me armen bij elkaar..
ByrneGirl
Plas
Plas
Berichten: 40
Lid geworden op: wo 18 okt 2006, 14:04
Locatie: Gouda
Contacteer:

Bericht door ByrneGirl »

Die witte plekken ontstaan meestal als je je shirt niet snel genoeg in de was doet of er deo op komt. Het lijkt me slim als je eerst de deo op laat drogen voor je een shirt aan doet (vooral bij zwarte is dat handig).
En er zijn nog genoeg middeltjes tegen zweten, die bij sommigen wel werken. Blijf experimenteren zou ik zeggen!
Plaats reactie