Okselpads

Van zweetbestendige t-shirts tot okselpads. Hoe verberg jij je zweetplekken?

Moderators: Thijs, Erje

Zwetertje1977
Zee
Zee
Berichten: 243
Lid geworden op: zo 20 nov 2005, 16:14
Contacteer:

Okselpads

Bericht door Zwetertje1977 »

Zelfklevende okselpads van polyester die beschermen tegen zweetplekken. Absoluut onzichtbaar zelfs onder zeer strakke jurken of truitjes, althans dat zegt de fabrikant.
Klik hiervoor het test filmpje van AVROgezondheid.nl

Verkrijgbaar bij: http://www.huis-en-comfort.nl
Artikelnnummer: 414.689.506
Prijs: Verpakking met 24 stuks voor 7,95

Vorig jaar bestelde ik de okselpads voor het eerst via Neckermann (die ze ondertussen niet meer verkoopt), na eenmalig gebruik gebruikte ik ze niet meer. Ik had het idee dat het effect minimaal was.

Na een aantal maanden lagen ze nog steeds ergens in de hoek van mijn kamer en wilde nog eens een poging wagen, veel kwaad kon het niet. En het beviel toen wel wat beter sindsdien gebruik ik ze bijna dagelijks. Het is geen permanente oplossing maar het helpt me wel de transpiratievlekken onder de oksels te verkleinen. Nou weet ik niet 100% zeker als de okselpads daarvoor hebben gezorgd, daar ik ook kleding draag die sowieso al minder zweetplekken laten zien. Zoals heel dikke katoen, zwarte kleding of kleding dat is gemaakt van polyester. Wat ik wel met meer zekerheid kan zeggen, is dat het dragen van okselpads bij mij als effect heeft dat mijn kleding bij de oksels minder stinkt.

Ik kom op het forum ook berichten tegen van mensen die met het probleem zitten dat na verloop van tijd de geur van het zweet niet meer uit de kleding gaat, wellicht dat okselpads een mogelijke oplossing is?

Wat zijn jullie ervaringen met okselpads en hoe staan jullie er tegenover?

Ik geloof niet dat okselpads een volledige oplossing bieden maar voor mij dragen ze wel een kleine bijdrage, en alle beetjes helpen denk ik maar.

Heb binnenkort een afspraak met een internist en loop ook bij een dermatoloog. Sinds vandaag ben ik begonnen met oxybutynine en ben aan het overwegen om een botox behandeling bij Carpe aan te gaan vragen. De okselspads zijn voor mij een tijdelijke oplossing, maar heb er op het moment wel wat aan.
kimmy
Oceaan
Oceaan
Berichten: 847
Lid geworden op: wo 27 apr 2005, 08:46
Locatie: Eibergen
Contacteer:

Bericht door kimmy »

Hoi Zwetertje,
Ik had ook okselpads besteld maar dan in oostenrijk.
PUREPADS heten ze bij mij.
Ik kreeg mijn hele oksels kapot door de lijmlaag waar ze mee vast geplakt zaten in de oksels.
Voor mij dus geen oplossing ,ook vond ik omdat er plasticlaagje tussen zit dat het wel degelijk ruikt!
Bij mij ging het zweet er dwars doorheen erlangs en alles wat ik niet wou!
Maar zoals ik zo vaak zeg wat bij de een niet helpt is voor een ander wel een goede oplossing het is uitproberen wat voor jezelf de beste oplossing is!!!


Succes , Kim
Zwetertje1977
Zee
Zee
Berichten: 243
Lid geworden op: zo 20 nov 2005, 16:14
Contacteer:

Bericht door Zwetertje1977 »

Hoi Kim,

het zweet loopt er inderdaad regelmatig langs, ik kom net van een bedrijfsfeestje en ik droeg weer de okselpads maar toen ik even naar het toilet ging zag ik toch een plek net naast de okselpad op mijn shirt. Maar zoals je ook al zei voor de een helpt het beter dan voor de ander. Positieve kant voor mij dat het de zweetplekken heeft verminderd.
marimar
Druppel
Druppel
Berichten: 4
Lid geworden op: vr 09 feb 2007, 16:37
Contacteer:

okselpads

Bericht door marimar »

ÃŒk ben heel lang op het internet op zoek geweest naar de okselpads nadat ik ze had gezien in een filmpje over de huishoudbeurs 2007.
Eindelijk heb ik ze gevonden! Op dit moment alleen nog te koop via internet (www.sweatex.nl) maar degene dit dit produkt importeert is in onderhandeling met winkels zodat je straks hopelijk aan okselpads kunt komen zonder verzendkosten.
Het lijkt mij een uitkomst en ik heb ze dus besteld. Ben heel benieuwd..
TomH
Oceaan
Oceaan
Berichten: 741
Lid geworden op: vr 19 aug 2005, 12:19
Contacteer:

Bericht door TomH »

Ik zag net tijdens het zappen iets over zwetende oksels op RTL Boulevard. Dus ik maar denken dat het meteen erop zou komen maar dat viel even vies tegen, moest eerst bijna 20 minuten kijken voordat het erop kwam maar ik wilde het niet missen. Dan maar even 20 minuten tegen de koppen van Martijn Krabbe, Albert Verlinden en die modegast kijken want ik wilde het niet missen.

Maar ze hadden het dus over zweetpads en wel over Dryshield. Volgens mij is dit al eens besproken hier maar op de site http://www.dryshield.nl/ staan wel meer producten.

Ze deden er trouwens heel erg lacherig over. Om kwaad van te worden! Hufters. :evil:
kimmy
Oceaan
Oceaan
Berichten: 847
Lid geworden op: wo 27 apr 2005, 08:46
Locatie: Eibergen
Contacteer:

Bericht door kimmy »

de okselpads zijn ook te koop bij de etos!!!!!!
Weet niet welk merk maar ze hebben ze wel!!!


kIM
marimar
Druppel
Druppel
Berichten: 4
Lid geworden op: vr 09 feb 2007, 16:37
Contacteer:

okselpads

Bericht door marimar »

kimmy schreef:de okselpads zijn ook te koop bij de etos!!!!!!
Weet niet welk merk maar ze hebben ze wel!!!


kIM

Bedankt Kimmy. Goeie en bruikbare tip.

Groetjes, marimar
fraz
Plas
Plas
Berichten: 46
Lid geworden op: vr 10 feb 2006, 23:31
Contacteer:

Bericht door fraz »

heb die gekocht bij de etos maar vielen tegen. Vond ze te lang en te smal waardoor ik bij een t-shirt een stuk af moest knippen en er naast zweette. Wil nog wel andere vormen proberen maar deze is het dus niet wat mij betreft. Wel jammer want even langs de winkel is wat makkelijker en sneller en geen verzendkosten.
marimar
Druppel
Druppel
Berichten: 4
Lid geworden op: vr 09 feb 2007, 16:37
Contacteer:

Bericht door marimar »

fraz schreef:heb die gekocht bij de etos maar vielen tegen. Vond ze te lang en te smal waardoor ik bij een t-shirt een stuk af moest knippen en er naast zweette. Wil nog wel andere vormen proberen maar deze is het dus niet wat mij betreft. Wel jammer want even langs de winkel is wat makkelijker en sneller en geen verzendkosten.
Ik heb de pads van sweatex inmiddels ontvangen (nog niet geprobeerd) maar de vorm ziet er goed uit. Hopelijk zweet je bij deze pads er niet langs.
Groetjes,
marimar
Mr Mike
Beekje
Beekje
Berichten: 16
Lid geworden op: za 17 mar 2007, 20:41
Contacteer:

Bericht door Mr Mike »

Hallo mensen,

Ik heb ondertussen al wat verschillende pads gebruikt maar merk wel een verschil met de Dryshield pads.... ze zitten toch een stuk fijner en vind dat je toch niet van die zweet plekken net naast je pad krijgt.

Marimar hoe vind jij die pads van sweatex nou ? ik vind dat je toch vaker zweet naarst je pad krijgt hoor.
marimar
Druppel
Druppel
Berichten: 4
Lid geworden op: vr 09 feb 2007, 16:37
Contacteer:

sweatex

Bericht door marimar »

Mr Mike schreef:Hallo mensen,

Ik heb ondertussen al wat verschillende pads gebruikt maar merk wel een verschil met de Dryshield pads.... ze zitten toch een stuk fijner en vind dat je toch niet van die zweet plekken net naast je pad krijgt.

Marimar hoe vind jij die pads van sweatex nou ? ik vind dat je toch vaker zweet naarst je pad krijgt hoor.
Mr Mike, het klopt dat je wel wat zweet naast de pads van sweatex krijgt maar bij mij is dat beperkt. Ga misschien Dryshield pads ook proberen...
Mr Mike
Beekje
Beekje
Berichten: 16
Lid geworden op: za 17 mar 2007, 20:41
Contacteer:

Bericht door Mr Mike »

Jah klopt met de pads van dryshield heb ik nooit last gehad van zweet naast de pads.....
Sayonara
Beekje
Beekje
Berichten: 12
Lid geworden op: di 03 apr 2007, 13:58
Locatie: Gelderland
Contacteer:

Bericht door Sayonara »

vinden jullie die van dryshield fijn zitten?
Ik heb de PLUS uitwasbare daarvan besteld... maar ze zijn zo groot dat ze onmogenlijk onopvallend in mn oksel kunnen zitten? :?
En snap ook ni hoe ze netjes in mn kleding moeten vallen?
gerdina
Druppel
Druppel
Berichten: 1
Lid geworden op: do 08 nov 2007, 21:52
Contacteer:

Bericht door gerdina »

ik heb de dryshied okselpads ook. ik doe ze wel elke dag in maar ze zijn nogal duur vind ik persoonlijk en naast de pads krijg ik soms ook zweetvlekjes, maar die zijn maar klein en vallen niet echt op.
Ze helpen verder wel echt maar zitten niet echt lekker. Aan het begin vind ik het helemaal niet lekker zitten en als het dan later wat soepeler is voelt het helemaal nat aan, maar dat moet dan maar.
Maar weet iemand hoe het in de zomer zit met hemdjes en t-shirts? Kan je het dan ook onopvallend in doen en helpt het dan ook?
Groetjes
Thijs
Site Admin
Site Admin
Berichten: 2770
Lid geworden op: di 26 apr 2005, 22:45
Contacteer:

Bericht door Thijs »

kimmy schreef:de okselpads zijn ook te koop bij de etos!!!!!!
Weet niet welk merk maar ze hebben ze wel!!!


kIM
Volgens mij bedoel jij deze Kim:

http://www.oxlpads.com/6/News/6/OXL_Pads_bij_Etos

en anders is deze mischien nog wel interessant:

http://www.valeron-health.com/OXLpads/h ... rosis.html

Iemand ervaring met die OXL-pads?

groetjes Thijs
Plaats reactie