Help wat moet ik nou kiezen????

Diverse (algemene) onderwerpen/nieuws met betrekking tot overmatig zweten, huisarts, dermatoloog, zweet ervaringen etc.

Moderators: Thijs, Erje

Plaats reactie
Inus
Druppel
Druppel
Berichten: 2
Lid geworden op: do 05 jul 2007, 15:14
Contacteer:

Help wat moet ik nou kiezen????

Bericht door Inus »

Hallo allemaal. Wat een geweldige site vind ik dit. Ik voel me niet meer zo alleen en niet meer zo'n raar wezen omdat ik zweet. Ik zweet eigenlijk al zo lang ik mij kan herinneren. Ik ben een nogal onzeker typje en ik ben ervan overtuigd dat dat het niet veel beter maakt. Ik heb al wel het een en ander geprobeerd. Een hele reeks aan deo's en Odorex Dry, Syneo 5, aluminium chloride. Maar niets wat dus echt helpt.
Nu heeft mijn huisarts me doorverwezen naar een dermatoloog en deze had drie opties: botox, curretage en thoracale sympathectomie. Hij gaf aan dat de eerste twee opties niet blijvend zijn en allebei zo ongeveer 400 euro kosten. Ik ben nu dus doorverwezen naar de chirug voor de laatste optie, maar na het lezen van jullie ervaringen ben ik een beetje (erg) geschrokken. Ik weet nu niet zo goed of ik het wel of niet moet doen. Met name het compensatoir zweten ben ik bang voor. Ook omdat ik nu ook al wel zweet in mijn handen en voeten en bij warmte ook mijn gezicht. Bij inspanning zweet ik ook op mijn rug.
Wat te doen? Help!
Mikkie
Plas
Plas
Berichten: 44
Lid geworden op: wo 01 jun 2005, 23:05
Locatie: Den Haag
Contacteer:

Bericht door Mikkie »

OK, misschien een beetje laat, maar ik zou eerst de niet-blijvende optie(s) proberen. Als het niets is, kan je in ieder geval nog terug. Ikzelf ben Botox-gebruiker (160,- in België en bij een aantal verzekeraars/ziekenhuizen in NL zelfs vergoed, maar daarvoor moet je even op de site zoeken, want welke dat zijn weet ik niet) en het bevalt mij perfect. Maar ook dat werkt niet bij iedereen. De andere methodes die je noemt ken ik dus niet, maar voordat je je laat opereren zou ik eerst alles geprobeerd willen hebben. Stel je voor dat je gaat compenseren inderdaad! Heb ik overigens geen last van. Vragen? Mail me! Over operatie kan Kim je alles vertellen.
Succes met je keuze. Groetjes, Mikkie
Plaats reactie
  • Vergelijkbare Onderwerpen
    Reacties
    Weergaves
    Laatste bericht