Wat probeer ik best?

Anti-transpirants, aluminium-chloride, speciale crèmes en meer...

Moderators: Thijs, Erje

Plaats reactie
anneke_l8
Druppel
Druppel
Berichten: 1
Lid geworden op: do 08 mei 2008, 10:02
Contacteer:

Wat probeer ik best?

Bericht door anneke_l8 »

Hey iedereen,

Ik zweet al heel wat jaren overmatig aan mijn oksels, héél vervelend; enzerzijds omdat je dat duidelijk kan zien in fleurige t-shirtjes maar vooral ook de geur! Mijn vriend is daar ook heel eerlijk in dat dat soms wel wat storend is. Probleem is dat ik mijn eigen zweetgeur zelf niet ruik en ik soms bang ben als iemand te dicht bij mij komt en mijn geurtje zou ruiken... Ik spuit héél veel deo (heb er ook al 10tallen geprobeerd) maar na een paar uur (of zeg maar na een uurtje) is dat in de zomer al helemaal 'uitgewerkt' doordat ik zoveel zweet.

Een aantal jaren geleden probeerde ik odorex maar dat hielp niet zo super. Wat probeer ik het best? Ik las hier op het forum over THERME uit het kruidvat of over Axitrans van bij de apotheek?

Kan iemand me de raad geven waar ik morgen het best iets ga gaan halen? Ik (en mijn vriend) zijn dat zweten echt zat !

heel hartelijk bedankt alvast!

groetjes,
anne
x.Caro
Druppel
Druppel
Berichten: 7
Lid geworden op: ma 27 okt 2008, 21:40
Contacteer:

Bericht door x.Caro »

Ik gebruik odorex en deze helpt (bij mij) echt goed voor het zweten onder je oksels ik doe het 1 keer per week op en blijf de hele week droog je moet het voor het slapengaan je oksels wassen en dan het ''spul'' aanbrengen s'ochtens je oksels wassen (of douchen) en klaar
s'avonds kan het wel een half uurtje pikken het is best wel straf want bij sommigen is d ehuid even kapot geweest onder hun oksels maar hangt allemaal van je huid af voor mij is het gewoon een SUPPERMIDDEL
( odorex kan je gewoon in kruidvat kopen )

X Caro

Hoop dat je hier wat aan hebt
Thijs
Site Admin
Site Admin
Berichten: 2783
Lid geworden op: di 26 apr 2005, 22:45
Contacteer:

Bericht door Thijs »

Ik zou odaban proberen. klik op de sweat-guid banner onderaan de pagina.

Groetjes Thijs
JayK
Beekje
Beekje
Berichten: 11
Lid geworden op: vr 01 aug 2008, 19:27
Contacteer:

Bericht door JayK »

1 woord: Syneo5



werkt perfect bij mij. ;)
Plaats reactie