vichy 7 dagen creme

Anti-transpirants, aluminium-chloride, speciale crèmes en meer...

Moderators: Thijs, Erje

Plaats reactie
basha
Druppel
Druppel
Berichten: 5
Lid geworden op: wo 11 jun 2008, 22:03
Contacteer:

vichy 7 dagen creme

Bericht door basha »

hallo iedereen
ik ben een hevige zweter vooral aan de oksels en gezicht. Ik heb me bij de apotheker 3 weken geleden de vichy 7 dagen creme gehaald en werkt perfect, ik ben kurkdroog, een ongelooflijk gevoel.
De eerste week vanaf je deze gekocht hebt moet je deze creme 4 dagen na elkaar s' avonds na het douchen op zuivere droge oksels aan brengen. De 2 de week 3 dagen na elkaar en dan de 3 de week 2 dagen aanbrengen en vanaf dan iedere week 2 keer aanbrengen en dan ben je de rest van de weken droog. De tube kost ongeveer 10 euro mr heb ik er gerust voor over, je komt er een lange tijd mee toe want je moet mr een heel dun laagje aan brengen
hoop dat het kan helpen voor andere mensen
grtjs
An84
Druppel
Druppel
Berichten: 2
Lid geworden op: ma 23 jun 2008, 18:18
Contacteer:

vichy

Bericht door An84 »

Hoi Hoi..

Ik ben nu net voorbij de eerste week (met Vichy antitranspirant creme).. Ik zweet wel nog behoorlijk (nog steeds plekken en nat) :( en vroeg me af of de werking wel beter wordt..Vanavond ga ik beginnen met de tweede week. Treedt de werking pas in na de derde week??

Ik hoop het echt..ik heb al zoveel dingen geprobeerd (Syneo 5 / Odorex extra dry), maar ik zweet me nog altijd dood..En met voor de klas staan (op een middelbare school) is dat echt niet handig.. :oops:

Laat het even weten aub..
basha
Druppel
Druppel
Berichten: 5
Lid geworden op: wo 11 jun 2008, 22:03
Contacteer:

Bericht door basha »

hoi
ik heb dadelijk de dag erna gemerkt dat ik al droger werd want ik kan werk in een een bedrijf waar de productie enorm hoog is dus constant zweten dus en heb nog steeds droge oksels.
Bij mij werkt het voorlopig nog
ik zou even nr apotheek bellen of langs gaan om de juiste werking te vragen. Ik weet alleen dat in die weken dat je dat opsmeert dat de werking van de zweetklieren zal afnemen. Je zou een duidelijk resultaat merken. Ik hoop voor je dat het nog zal werken, de moed niet opgeven
Heb je al eens aan botox gedacht?
grtjs
Marleen1979
Druppel
Druppel
Berichten: 9
Lid geworden op: ma 28 jul 2008, 14:12
Contacteer:

Bericht door Marleen1979 »

Heb je nog steeds goede resultaten met Vichy?
Stippel
Druppel
Druppel
Berichten: 4
Lid geworden op: ma 08 sep 2008, 11:47
Contacteer:

Bericht door Stippel »

Ook hier geen goede resultaten met Vichy. Ik heb het 2 jaar gebruikt maar naast de 2 dagen in de week dat ik de behandelcreme 7 dagen gebruikte moest ik de rest van de week aan de gang met de deospray (na het ontharen) en de deoroller van Vichy. En dan nog rook ik vies als het buiten warm was of ik iets inspannends had gedaan.

Groetjes van Ria
Plaats reactie
  • Vergelijkbare Onderwerpen
    Reacties
    Weergaves
    Laatste bericht