Hellup

Diverse (algemene) onderwerpen/nieuws met betrekking tot overmatig zweten, huisarts, dermatoloog, zweet ervaringen etc.

Moderators: Thijs, Erje

Plaats reactie
Joey
Druppel
Druppel
Berichten: 2
Lid geworden op: di 27 sep 2005, 22:26
Contacteer:

Hellup

Bericht door Joey »

Hallo daar,

Ik ben nieuw hier en heb eerst een tijdje rond gekeken voordat ik me aangemeld heb. Ik moet eerlijk bekennen dat ik niet 24 uur per dag last heb van overmatig zweten, maar als ik er last van heb dan is het toch wel erg bizar. Ik heb er met name last van in mijn gezicht en op mijn rug. Als ik eenmaal begin met zweten dan is er geen houden meer aan. De druppels stromen dan van mijn gezicht en mijn rug. En dat leverd nog wel eens schaamwekkende momenten op. Nou vind ik dat zweten op mijn rug niet zo'n drama, maar mijn gezicht vind ik toch wel heel erg minder. Het punt is dat ik het meestal niet eens bijzonder warm heb als het gebeurt. Nou heb ik syneo 5 en odorex dry gekocht, maar nu komt mijn vraag. Kan je dit ook in je gezicht gebruiken? Ik wil het graag weten, want ik heb morgen een sollicitatiegesprek en dat zijn toch meestal de momenten waarbij het juist gebeurt en je er niet op zit te wachten!!! Ik hoor het graag van jullie!!!

Groetjes Joey
kimmy
Oceaan
Oceaan
Berichten: 847
Lid geworden op: wo 27 apr 2005, 08:46
Locatie: Eibergen
Contacteer:

Bericht door kimmy »

Hoi Joey,

ik weet wel dat je odorex extra dry op je gezicht kunt doen , ook op je rug.
dat doen er wel meer !
Ik zou het met de syneo5 eerst op mn rug proberen als ik jou was!
Dan kun je t op je gezicht proberen.
Heel veel succes met je sollicitatiegesprek ik duim voor je!!!!


Succes Kim
Joey
Druppel
Druppel
Berichten: 2
Lid geworden op: di 27 sep 2005, 22:26
Contacteer:

Bericht door Joey »

Hoi Kim,

Heel erg bedankt voor je reactie. Ik heb het maar gewoon geprobeerd, was namelijk een beetje wanhopig. En gelukkig is het goed gegaan. Ik heb niet echt heel erg gezweet, niet zoals ik normaal gesproken zou doen. Dus naar mijn idee was het een succes. Of dat het gesprek ook zo geslaagd was, dat moet ik nog maar afwachten!!!

Groetjes Joey
kimmy
Oceaan
Oceaan
Berichten: 847
Lid geworden op: wo 27 apr 2005, 08:46
Locatie: Eibergen
Contacteer:

Bericht door kimmy »

Hoi Joey,
gelukkig maar!
Ik blijf voor je duimen laat ff weten als je wat hoort!!!

Succes
TomH
Oceaan
Oceaan
Berichten: 741
Lid geworden op: vr 19 aug 2005, 12:19
Contacteer:

Bericht door TomH »

kimmy schreef: Ik blijf voor je duimen
Zal zeker lastig typen of niet? ;) hahaha.

Joey, welkom hiero. :)
pattaya
Druppel
Druppel
Berichten: 3
Lid geworden op: za 01 okt 2005, 12:05
Contacteer:

Re: Hellup

Bericht door pattaya »

Joey schreef:Hallo daar,

Ik ben nieuw hier en heb eerst een tijdje rond gekeken voordat ik me aangemeld heb. Ik moet eerlijk bekennen dat ik niet 24 uur per dag last heb van overmatig zweten, maar als ik er last van heb dan is het toch wel erg bizar. Ik heb er met name last van in mijn gezicht en op mijn rug. Als ik eenmaal begin met zweten dan is er geen houden meer aan. De druppels stromen dan van mijn gezicht en mijn rug. En dat leverd nog wel eens schaamwekkende momenten op. Nou vind ik dat zweten op mijn rug niet zo'n drama, maar mijn gezicht vind ik toch wel heel erg minder. Het punt is dat ik het meestal niet eens bijzonder warm heb als het gebeurt. Nou heb ik syneo 5 en odorex dry gekocht, maar nu komt mijn vraag. Kan je dit ook in je gezicht gebruiken? Ik wil het graag weten, want ik heb morgen een sollicitatiegesprek en dat zijn toch meestal de momenten waarbij het juist gebeurt en je er niet op zit te wachten!!! Ik hoor het graag van jullie!!!

Groetjes Joey
pattaya
Druppel
Druppel
Berichten: 3
Lid geworden op: za 01 okt 2005, 12:05
Contacteer:

Re: Hellup

Bericht door pattaya »

ben ook nieuw op deze site.Zweet voornamelijk in aangezicht en na het douchen.Ook s'nachts wakker worden en baden in zweet.Medikatie??
kimmy
Oceaan
Oceaan
Berichten: 847
Lid geworden op: wo 27 apr 2005, 08:46
Locatie: Eibergen
Contacteer:

Bericht door kimmy »

hahah Tomh
Ik heb inderdaad mijn duimen nu kapot!!
hahahahah maar dat heb ik ervoor over!
hahaha
fijne zondag!
TomH
Oceaan
Oceaan
Berichten: 741
Lid geworden op: vr 19 aug 2005, 12:19
Contacteer:

Bericht door TomH »

kimmy schreef:hahah Tomh
Ik heb inderdaad mijn duimen nu kapot!!
hahahahah maar dat heb ik ervoor over!
hahaha
fijne zondag!
Nogal lacherig vandaag of niet? :P ;)

Pfff.. ben net goed en wel uit m'n coma ontwaakt. zware avond/nacht gehad zeg. Twas nog niet eens zo laat maar de hoeveelheid drank was er niet minder om! Foei. Zit nog steeds met een lichte hoofdpijn achter de comp (en dat helpt dan ook niet echt). maar ja, gisteren was weer gezellie. En ik heb ook wat unieks meegemaakt vannacht. Toen ik thuis kwam was ik volledig droog! :D Aan het begin van de avond voelde ik wel wat zweet maar dat hield ook weer vrij snel op. Verder niets geen last van gehad. Zo blijkt maar weer dat een groot deel van het zweten bij mij tussen de oren zit. Als ik er niet op let, zweet ik ook een stuk minder. Kijken of ik dit een beetje vast kan houden zo, bevalt me wel. :)

Ik duik weer m'n bed in denk ik, DVDtje kijken of zo. Ik wilde nog gaan hardlopen vandaag maar de drank van gisteren en spierpijn in de benen van het squashen doen me wel anders denken op dit moment. :)

Groetjes!
tijn
Beekje
Beekje
Berichten: 11
Lid geworden op: ma 12 sep 2005, 22:48
Locatie: Amsterdam
Contacteer:

Bericht door tijn »

Hoi Tom,

Ik heb in andere fora (?) gelezen dat het zweten ook beinvloed wordt door drinken van alcohol. Of dat dan een directe relatie heeft met de alcohol of het fenomeen dat de meeste mensen zich beter voelen na alcohol is niet onderzocht ...
Moon
Rivier
Rivier
Berichten: 85
Lid geworden op: ma 06 jun 2005, 19:30
Locatie: Rotterdam
Contacteer:

Bericht door Moon »

Oeiiiiiiiii Tom --------------> geen alcohol meer drinken :beer

hahahaah Monique
rianne88
Vijver
Vijver
Berichten: 65
Lid geworden op: vr 27 mei 2005, 21:29
Contacteer:

Bericht door rianne88 »

alcohol kan inderdaad invloed hebben op het zweten. Bij mij heeft het iedergeval wel invloed. Als ik redelijk veel gedronken heb zweet ik minder. Of dat nou komt door de alcohol zelf of omdat ik er minder bij nadenk weet ik ook niet
kimmy
Oceaan
Oceaan
Berichten: 847
Lid geworden op: wo 27 apr 2005, 08:46
Locatie: Eibergen
Contacteer:

Bericht door kimmy »

vandaar dat ik altijd blijf zweten ik drink geen alcohol!!!

Ja Tom, ik lach altijd!!!!
Ben een vrolijk mens!!!

En je roes een beetje uitgeslapen?????

Ik ga lekker shoppen bij Ikea!

Gr, Kim
TomH
Oceaan
Oceaan
Berichten: 741
Lid geworden op: vr 19 aug 2005, 12:19
Contacteer:

Bericht door TomH »

Hehehe, ik blijf wel alcohol drinken hoor. Bevalt me veel te goed! ;) Gisteren personeelsfeest gehad met als thema een Tiroler avond. Superlachen joh! Daarna nog uit geweest, was zo rond 5 uur vanochtend thuis (al vanaf 8 uur de vorige avond aan de zuip...) Maar ik heb de vervelende eigenschap om nogal vroeg wakker te worden, was er weer om half 9 uit namelijk... Maar kheb vanmiddag nog een beetje bijgeslapen. Kan ik vanavond weer de stad in. Misschien gaan we de hele nacht door want morgenvroef is er formule 1 op de tv. :)

Maar goed even over het zweten. Onder de oksel gaat het redelijk door de Odorex, verder blijft het wel hetzelfde als het eerst was. Ik heb het de laatste tijd wel steeds koud. OK, het wordt buiten ook wel kouder nu ( ;) ) maar gisteren tijdens het personeelsfeest had iedereen het warm maar ik liep het eerste uur nog gewoon met m'n cobertje (hoe schrijf je dat eigenlijk...?) aan en ik had het gewoon koud. Heel apart.
snowfreakz
Vijver
Vijver
Berichten: 50
Lid geworden op: wo 26 okt 2005, 22:08
Locatie: Zuid-Holland
Contacteer:

Bericht door snowfreakz »

Alcohol, no sweat
Geldt ook voor mij. Na een tijdje aan de biertap te hebben gehangen wordt het zweten bij mij ook een stuk minder.
Maar volgens mij zorgt de booz ervoor dat de hersenen, of bepaalde delen daarvan, niet meer naar behoren functioneren. Lopen, praten.... en ook zweten wordt minder. :P
Zweet de dag erna wel meer, maar dan ben je weer sneller van je kater af! hahaha maar ja, toch liever een kater dan bij de minste inspanning weer zweten..
Plaats reactie