zweten in lies, help!

Diverse (algemene) onderwerpen/nieuws met betrekking tot overmatig zweten, huisarts, dermatoloog, zweet ervaringen etc.

Moderators: Thijs, Erje

Plaats reactie
Samantha
Druppel
Druppel
Contacteer:

zweten in lies, help!

Bericht door Samantha »

Hallo allemaal,
Geweldig dat deze site bestaat. Heb er al veel steun aan gehad, mentaal dan. Mijn probleem is dat ik sinds een tijdje hevig transpireer in de liezen en dan vooral op momenten dat ik me niet op mijn gemak voel. Dit is eigenlijk de enige plek waar ik er last van heb, maar ik voel me er wel doodongelukkig bij. Jullie herkennen het vast wel, de angst dat anderen het zien of ruiken.... Heb al diverse deodorants geprobeerd, syneo5, hielp allemaal niet. Sinds kort gebruik nu alu.chloride (bedankt voor de tip!) 20% en dat helpt een beetje, maar niet helemaal. Zijn hier nog meer mensen die alleen op die specifieke plaats zo zweten?
Ach
Rivier
Rivier
Contacteer:

Bericht door Ach »

Jij hebt het (ook) alleen 'daar'? Ik (dus ook) wel. Heel apart, zo'n plaatselijke regenbui...

Ik heb zelf niet de angst dat het te ruiken is. Nouja, niet meer dan de geur die 'normale' mensen ook hebben in de liesstreek. Ik meen ergens gelezen te hebben dat het type zweetklier dat geen geur afscheidt zich onder ander 'daar' bevindt. Dus dat valt nog eens mee, niet?

Het is vooral de angst die het mij levert dat het zich zichtbaar maakt. Jij hebt deodorant gebruikt in die regio?
Samantha
Druppel
Druppel
Contacteer:

Bericht door Samantha »

Ach schreef:Jij hebt het (ook) alleen 'daar'? Ik (dus ook) wel. Heel apart, zo'n plaatselijke regenbui...

Ik heb zelf niet de angst dat het te ruiken is. Nouja, niet meer dan de geur die 'normale' mensen ook hebben in de liesstreek. Ik meen ergens gelezen te hebben dat het type zweetklier dat geen geur afscheidt zich onder ander 'daar' bevindt. Dus dat valt nog eens mee, niet?

Het is vooral de angst die het mij levert dat het zich zichtbaar maakt. Jij hebt deodorant gebruikt in die regio?
Hoi,
Ik gebruik Deoleen (wat niet echt helpt). Momenteel heb ik medicatie, omdat ik van dit hele gedoe aardig depri was geworden. Als ik wat rustiger ben, zweet ik ook minder. Maar als ik denk aan de warme tijd die gaat komen, breekt het zweet me alweer uit! Ik heb er in ieder geval nog geen goede oplossing voor gevonden. Wel provisorisch met extra broekje enzo, maar dat maakt het in die streek alleen maar warmer, dus... Wel apart he, dat zweten op zo'n specifieke plaats. Heeft iemand nog tips?
Thijs
Site Admin
Site Admin
Contacteer:

Bericht door Thijs »

Ik heb ook enorm last van zweet bij mijn liezen. Zo erg dat het gaat schuren en helemaal rood en pijnlijk wordt.....

ik heb al van alles geprobeerd, strakke boxers, losse boxers maar deze helpen niet.... nu draag ik een wijd sportbroekje onder mijn broek en dit schijnt te helpen. wat een ellende weet iemand nog iets?

groetjes Thijs
Plaats reactie
  • Vergelijkbare Onderwerpen
    Reacties
    Weergaves
    Laatste bericht